Publicat de: ionutu | Aprilie 11, 2008

Enervant.

Trebuie să mărturisesc că am momente dese de mare naivitate, momente când cred că tot ce zboară e comestibil, momente când din prea multă siguranţă, nu mai ascult. Adică aud, şi atât. Pierd mult din cauza asta. Multă informaţie preţioasă.

Enervant de supărător pentru mine este să fiu luat de prost. Nu sunt prostul nimănui, eventual o fac pe prostul. Şi atunci, îmi dă cu virgulă. Iese că-s arogant. E greu să stăpâneşti, să ţii în frâu o limbă. Unora le place să le scape prin diverse funduri, unde cu dibăcie lustruiesc de zor..Cuvinte care sună bine, le rezolvă problemele de comunicare..
Mă face cu nervii faptul că noi oamenii suntem nişte animale sociale. E cu mult mai corectă lumea celor care nu cuvântă. La ele – animalele – nu există politicieni, avocaţi, medici, preoţi. Soţi/soţii. Există doar instinct.

Ce m-ar mai enerva? Prietenia şi relativitatea ei. Cât de uşor este să ai prieteni. Cât de uşor se pierd prietenii. Şi de fapt…cel mai tare mă enervează clasificările făcute – de regulă folosind superlativul – gen „cel mai bun prieten”. Dacă aş fii pentru o zi preşedinte aş desfiinţa clasificările lui peşte prăjit.

Atât..şi mai vroiam să spun că eu am numai prieteni. Nici unul dintre ei nu este „cel mai bun”. E ca la şcoală într-un fel. Ştiţi când vă zicea profesorul că 10-le e al profesorului? Şi eu îmi rezerv dreptul de a-mi fii propriul „cel mai bun” prieten, sau „cel mai mare” duşman.
  Prietenului meu, Eul.

Responses

  1. punct ochit….
    foarte tare oximoronul ‘prietenul cel mai bun’ daca este sa ne luam dupa sintagma „tine-ti dusmanii aproape…” k atunci ar insemna k prietenul cel mai bun este ‘dusmanul’, nu?… :))
    ionutu ai niste opinii pertinente, si iti urez la mai multe „PR-uri” 🙂 , mai ales k traim in romanika, tara tuturor posibilitatiilor… 😛
    bafta

  2. @colyn
    Prietene ai zis foarte bine ce ai zis..acu’ stau si ma gandesc ca practic ai restrans ce am zis io in vo 20 randuri, la doar 6 randuri..:)
    Multam fain te mai astept si cu alte comentarii!

  3. […] că am dezbătut pe larg problema prieteniei aici, pe blog. Ne-am şi enervat, am făcut şi mişto, am şi dialogat. Oricît am mai vorbi despre, vă anunţ de pe acum că am […]


Lasă un răspuns

Categorii

