Publicat de: ionutu | Aprilie 14, 2008

Aş fi vrut să dau un titlu acestei postări

Pe bune chiar mi-ar fi plăcut să găsesc un titlu mai inspirat pentru postarea asta. Ideea este că vroiam să le comunic celor care intră pe pagina asta, că au libertate deplină în a mă înjura, contrazice, sau aproba (ceea ce mi se întâmplă mie mai rar) . Tot ceea ce aveţi de făcut este să daţi un singur click sub postare, acolo unde scrie „0 comentarii”. În acest fel voi putea primi feedback-ul vostru, ştiind că îs vizitat de oameni. Zău că eo – care înseamnă io/eu – nu poci a intra pe vun blog fără să-i las posesorului de blog semnul că l-am vizitat. Omeneşte vorbind.
Responses

  1. Da’ tu eşti blogăr adevărat! Adică mulţi îşi zic blogări, da’ nu scriu prea des în jurnalul lor internautic! Asta în primul rînd am vrut să-ţi zic: sînt invidios pentru inspiraţia care te ţine! În al doilea rînd am vrut să te încurajez că văz că eşti uşor abătut pentru că oamenii citesc şi nu postează comentarii (sau nu prea citesc?!!). Păi e greu cu cititul, oferta e mare şi oamenii citesc kudika.feel sexy. O prostie de revistuţă pe care am început s-o primesc acu’ fo’ cîţiva ani pe adresa de yahoo cu subiecte tip: cum să-l faci să te îndrăgostească de tine, 10 paşi pentru un ten perfect şi eşti bună la pat? (test de personalitate) scrise cu picioarele. Ieri am intrat să văd cîţi cititori are nenorocirea. doosutedemii, frate!!! deja au sponsori, reclame, deci le merge bine …Ce-am vrut să zic e: nu contează cîţi cititori ai, ci calitatea lor 🙂 o.a.b.

  2. @anonim/o.a.b.Multumesc pentru incurajari. Pana la urma si daca n-am comentarii, tot e bine. Io unu’ ma simt bine cand scriu.


Lasă un răspuns

Categorii

