Publicat de: ionutu | Aprilie 18, 2008

Cine are robă nouă

Astăzi voi merge la şcoală să achit o parte din banii necesari Cursului Festiv din 16 mai al anului IV REI, Dimitrie Cantemir, Braşov. Ideea este că iniţial, am zis că n-o să iau parte la manifestaţie. Aveam motivele mele. Eu cum nu văd şcoala decât în sesiune, consideram că nu merit roba de absolvent. Până la urmă m-am sucit, şi am zis că doar o dată în viaţă termin şi io prima facultate. De ce n-aş merge? În fond, m-am descurcat binişor în ăştia 4 ani. Am avut numai vo 6 restanţe per total. Am crezut că n-o s-o termin niciodată, pe ea, facultatea. Mulţumesc pe această cale mie, prietenei mele Dora, părinţilor mei, d-nei M.M., colegilor de an Costică Şerbănoiu, V. Mocan, I. Muscalu, Tinei, şi dacă nu i-am enumerat şi pe alţii, să ştie că le mulţumesc şi lor.

Cel mai tare prof: Fîntînă, şi Popescu + Nan (engleză şi franceză), poate Marinescu.

Cel mai bun decan: dl. Secară.

Responses

  1. citind acest post mi-l imaginam rostit cu voce tare si cu sound effects pe microfon! :)) asa ca „fara numar numar umar umar mar mar ar ar…!!!”

  2. Mă bucur că mă citeşti chiar şi periodic, cine ştie pe unde vom mai fi după ce terminăm cu Cantemiru’ ăsta nenorocit. Mulţumesc pentru aprecieri, nu trebuie să fii modest. Ai consimţământul meu să te dai mare că ai făcut facultatea asta. Fie numai şi pentru naveta de la Sinaia la Braşov în toţi ăştia patru ani. Io unul, n-aş fi rezistat. Să fii iubit!
    Mai vizitează-mi site-ul, şi nu te sfii să comentezi dacă nu eşti de acord cu cele ce scriu.

  3. mai Seli ce comentariu aş putea sa fac ?? Sa le luam in ordine:
    – si eu eram de aceasi parere cu tine sa nu merg la cursul festiv, insa o sa vin , pentru ca e munca mea, m-am chinuit sa fac o facultate (din toate punctele de vedere) si nu vad de ce ar trebui sa ma feresc sau sa par pe modestul. [fiecare cu motivele lui, dar o sa vin, indiferent de neplacerile pe care l-am avut sau le voi avea, cine stie nu e timpul pierdut]
    – iti dai seama ca apreciez gestul petru care l-ai facut fata de persoanele care t-au ajutat in legatura cu facultatea. Parerea mea ca tu esti singurul „vinovat” in ceea c priveste cei 4 ani de faculta [cu noi sa fara noi tot ai fi reusit]
    – si in final sa nu t astepti la vreo mustrare ci tot la o „prajiturica” ptr acest site, interesant chiar imi place sa i-l citesc periodic

    Bafta, noroc si sanatate

  4. chiar le-am citit !!!!!! Te asteptam in vizita . . . . ca doar e saptamana MARE. Daca nu ajungi iti uram Un Paste Fericit si un iepuras bogat pentru tine si Dora .


Lasă un răspuns

Categorii

