Publicat de: ionutu | Aprilie 18, 2008

Fără comentarii

Există în marea grădină a Internetului un site numit sfaturiortodoxe.ro.

Şi vreau să vă spun că am intrat, m-o pus dreq de-am intrat pe el. Nu vă spun cum am intrat pe el. Bine hai că vă spun. Gugăluiam zilele trecute ca să aflu cîte ceva despre taina cununiei religioase. Mă interesa pentru că anu’ ăsta io şi cu Dora vrem a ne pune pirostriile. Să ne căsătorim. Nu mă întrebaţi de ce simt nevoia să mă explic mereu. E doar un tic. Enervant. Ticul, adică. Şi nimerii taman pe saitul (Dumnezeu să-l ierte pe Pruteanu) mai sus menţionat. Nu vă recomand să intraţi la secţiunea despre avorturi. Au un filmuleţ. Îngrozitor. Menirea lui, a filmuleţului, ar fi după oamenii? ăştia, buni enoriaşi internauţi, să trezească în conştiinţa păcătosului vizitator de sait, un sentiment, o revelaţie, vezi Doamne (vorba lu’ Cristoiu). Mie nu mi-a provocat decît o senzaţie nasoală de greaţă. Nu vă zic cu ce e, tocmai ca să intraţi şi să vă creaţi o opinie. Mai merită, dacă vreţi să vă kkţi pe voi de rîs, vizitate şi secţiunile despre masturbare, rock, canoane.

Concluzia mea? Băieţii ăştia nu sunt sănătoşi la cap. Şi dacă aşa gîndeşte orice faţă besericească, atunci BOR-ule, io unu mă autoafurisesc. Spontan. Şi vreau să menţionez că eu cred în Dumnezeu, chiar cred. Vă mulţumesc.

Responses

  1. Frumos sentimentul de ati unii destinele cu jumatatea inimii tale.Sa inteleg ca ai ceva neclaritati in domeniul acestui „ritual”? Nu ii strica frumusetea acestuia prin site-urile net-ului.
    Daca vrei sa afli cum sta treaba cu „insuratoarea” merci la un preot, ca tot e vremea spovedanie si banuies ca ar avea timp si placere sa iti explice.Sau mai exista o varianta – Profu’ Fantana-
    Sa te vad cu stai cu dansul ? Ori rupi opinca sau nu ?

    Felicitari si casa de piatra!!!!

  2. @ costi
    Trăind într-o lume a vitezei, netul te poate ajuta de multe ori să afli ce te interesează. Cu dl. Fîntînă mă voi raporta strict la licenţă. Mulţumesc, să ai o zi cît mai faină!
    Cu dansul stau mai prost..dau cu stîngu’n dreptu’!!:)))


Lasă un răspuns

Categorii

