Publicat de: ionutu | Aprilie 23, 2008

Parcarea laterală

Ştiu c-am zis că predau ştafeta Mihaiului, dar nu mă pot abţine, şi deja aproape că mi-am revenit. Articolul ăsta îi dedicat tuturor posesorilor de permis de conducere, în special bucureştenilor posesori de permis, care, mai ales ei, nu au învăţat cînd au făcut şcoala de şoferi cum se parchează lateral maşina. Le dedic lor, mai ales bucureştenilor, nesimţiţii dreq, următoarea urare: să vă iea dreq cu tot cu trompetele voastre de SUV-uri, pupa-ma-ţi în fund băi boilor, duce-vă-ţi dreq în Dîmboviţa aia spurcată a voastră şi învăţaţi să parcaţi lateral în groapa de gunoi, băi nespălaţilor cu figuri de locuitori de capitală ieuropeană!

De ce zic toate astea lucruri urîte?

Pentru că ieri, cînd afară ploua cu găleata şi mergeam spre casă, trotuarul destinat pietonilor era plin de maşini cu număr de Bucureşti parcate de’a dreptu’ cu fundu’n stradă, ocupînd trotuaru complet şi obligîndu-ne pe noi, fraierii de pietoni să le ocolim pe stradă unde erau alţi dobitoci la fel de posesori de permis care n-au învăţat că e contravenţie să stropeşti intenţionat pietonii. Oare unde se grăbeau? Pe ei nu-i ploua în maşină.

Un joculete foarte realist care te învaţă să parchezi, în mai multe situaţii.

Learn to park

Responses

  1. Nu o sa inteleg niciodata complexele provincialilor fatza de bucuresteni, nu afisez niciodata superioritate fata de provinciali insa toti provinciali afiseaza servilism si complexare fatza de mine.. iar apoi isi urla complexele pe toate blogurile cu „is” in descriere.

    Nu mai au de mult succes atacurile astea gratuite la adresa miticilor cum spuneti voi toti , daca nu iti convine si vrei sa fi intre ardelenii tai esti liber sa pleci .. daca nu pleci atunci macar enerveaza-te pana iti plezneste capul ai fi primul idiot care moare din ura pentru mitici ai ramane in istorie cu ceva , cu blogul asta oricum nu ramai.

  2. @ Unatraps
    Prietene neprovincial..două vorbe am să-ţi scriu:
    1. învaţă să scrii romîneşte
    2.fiind un blogg personal cu care nu intenţionez să rămîn în istorie, am dreptul să zic ce vreau eu în el..plus că nu ai adus nici un argument legat de firul epic al postării mele..eu mă refeream la bucureştenii care nu au nici măcar cea mai vagă noţiune de civilizaţie în ceea ce priveşte conduita atunci cînd eşti şofer; probabil că mai este multă vreme pînă cînd la pachet cu permisul de conducere va veni şi bunul simţ.
    P.S.: te mai aştept şi cu alte comentarii; nu trebuia să te simţi lezat de spusele mele.

  3. […] şi cu dobitocii ăştia care au redactat ştirea… probabil nici ei nu ştiu să facă o parcare laterală. Ştirile Antenei 1 încep să pută a căcat, pe zi ce trece. În fiecare zi, fundaţia lu’ […]


Lasă un răspuns

Categorii

