Publicat de: ionutu | Aprilie 24, 2008

Turnul de veghe..acum şi onlain..:)

Bunul meu prieten C. şi-a tras un cont pe cafeaneaua.com, adica tot un fel de blogg, da’ colectiv. Şi mi-a plăcut mie tare mult, aşa de tare că am zis că merită să v’arăt şi vouă următoarea lui postare. Ţin să precizez că am dat efectiv copy + paste, tocmai ca să nu stric în vun fel calitatea umoristică a postării sale.

Mare om, C. al meu. Tot respectul. Rîdeţi-vă şi voi, că io am rîs destul.

Mai azi am primit un leptopiset de mana a 2-a, cu toate matele instalate, printre care si mIRC.

Am apasat botonu`, am ales un nick, vtm38; vtm … de la ce mi-a trecut prima oara prin idee, adica: `viteza pe traseu montan` si 2 cifre.

Ce a iesit… cititi – nu am facut nici o corectura.

<ecoute> vine Imparatia lui Dumnezeu pe Pamant, ca si in cer.Asta inseamna ca Pamantul o sa devina paradis.Lumea asta e aproape de sfarsit si va fi inlocuita de Lumea noua a lui Iehova,Dumnezeul vesnic.Singura cale de scapare e prin jertfa lui Isus.El a zis de cartea lui Dumnezeu:”Cuvantul Tau este Adevarul”.Asa ca, studiaza Biblia,pt ca exista o speranta

<vtm38> a?

<ecoute> da

<vtm38> ce e textul ala cu cartea lui?

<ecoute> avertismentul lui Dumnezeu

<vtm38> asa, si?

<vtm38> ce trebuie sa fac eu? ce sfat imi dai?

<ecoute> sa iei Biblia

<ecoute> si sa citesti in ea

<ecoute> cate putin in fiecare seara sau cand ai timp

<ecoute> in paralel, sa te rogi la Dumnezeu

<ecoute> si o sa vezi cum te simti

<vtm38> de ce eu? de ce ma indemni tu sa fac asta prin…mirc? de unde are biserica asa metode?esti un farseur?

<ecoute> la toti am dat mesajul asta

<ecoute> Evanghelia aceasta a Împãrãþiei va fi propovãduitã în toatã lumea, ca sã slujeascã de mãrturie tuturor neamurilor. Atunci va veni sfârºitul.

<ecoute> Matthew 24:14

<vtm38> si… ce ai pescuit pana acum? ai norma?

<ecoute> da, am

<ecoute> te am pescuit si pe tine si inca multi

<vtm38> si ce ai rezolvat?e lumea mai buna? sunt oamenii mai fericiti? tu esti mai fericit?

<ecoute> rezultatul e asta :

<ecoute> Ezekiel 3:18 Când voi zice celui rãu: „Vei muri negreºit!”, dacã nu-l vei înºtiinþa, ºi nu-i vei spune, ca sã-l întorci de la calea lui cea rea ºi sã-i scapi viaþa, acel om rãu va muri prin nelegiuirea lui, dar îi voi cere sângele din mâna ta!

<ecoute> 19 Dar dacã vei înºtiinþa pe cel rãu, ºi el tot nu se va întoarce de la rãutatea lui ºi de la calea cea rea, va muri prin nelegiuirea lui, dar tu îþi vei mântui sufletul!

<vtm38> auzi… prietene, da` ceva de la tine, din suflet, exprimat de tine, nu ai? sau esti un imbecil care are la indemana texte si le baga cu coppy si paste?:)

<ecoute> e de la mine

<ecoute> pt tine

<vtm38> dar nu ma refer la cele copiate din scripturi. ceva cce gandesti tu, nu altii, fie ei apostoli#

<ecoute> eu gandesc ce ti am zis

<ecoute> daca nu gandeam , nu ti dadeam

<vtm38> esti agramat?

[pauza luuunga]

<vtm38> stii ca a te mandri in credinta ta e un pacat?

<ecoute> cine se mandreste ?

<ecoute> ai citit mesajul de mai sus ?

<vtm38> am citit tot. esti ca un disc de patefon, zgariat si penibil. ce te indeamna credinta ta la afirmatia de mai `nainte?

<ecoute> auzi

<ecoute> tu ma judeci

<ecoute> si n ar trebui

<ecoute> ar trebui sa te concentrezi la sensul mesajului de mai sus

<ecoute> care te las pe tine sa l descoperi

<vtm38> dom`le, nu ma poci concentra, sunt un imebecil neatent. cum ma ajuti?

<vtm38> ha?

<ecoute> adu ti Biblia

<ecoute> si ti arat cum

<vtm38> esti femeie sau barbat? eu sunt barbat

<ecoute> si eu

<vtm38> si, bine, prietene….matale stii scrie corect romaneste? si intrebarea doi: sefii tai de la beserica stiu ca te dai pe mirc? stii ca aici e pierzanie curata?

<ecoute> auzi ba vrajala

<ecoute> tu nu ma iei pe mine la 2 bani

<ecoute> ca nu s handicapatu tau

<vtm38> deci esti capabil sa decazi din mesaj in exprimare de gang? felicitari!

<ecoute> eu am sef doar pe Dumnezeu

<ecoute> si pierzanie e peste tot in lumea asta

<ecoute> si de vrajala ta de 2 bani

<ecoute> m am saturat

<ecoute> pa

<vtm38> de ce cedezi stimabile? nu-ti asumi apostolatu`? in fine…, monser, orvoar!

<vtm38> [ma duc sa imi iau o vutka si ceva tabac… scrie prin scripturi ceva? am manual de utilizare, a?]

:

Responses

  1. hai noroc Ionut !!!

    nu stiu ce sa spun despre aceasta „cronica” , banuiesc ca fiecare crede ce vrea despre „divinitate”
    insa in ceea ce priveste „coruperea” altor indivizi, e ceva care nici eu nu accept (nu stiu daca e legal)

    insa ar fi interesant si chiar sunt curios cum vezi tu conceptia despre „divinitate”.

  2. O văd cu ochi buni. Adică îmi place să cred că există cineva acolo sus care ne iubeşte. Ştiu că sună a clişeu, dar aşa e. În ceea ce priveşte biserica şi oamenii ei, care cică au HARUL de a propovădui cuvîntul lui Dumnezeu pe Pămînt, nu pot să-mi dau drumul la „concepţie”. Prefer să mă auto-cenzurez. Nu-i suport, mi se par ipocriţi, lipsiţi de bun simţ, şi nu au nici măcar o parte din calitatea morală de a ne învăţa ei pe noi.
    Concluzia este că am credinţă. Totodată cred şi că este necesar un dumnezeu. Sau mai mulţi. Aşa oamenii se gîndesc mai bine înainte de’a face vreo boacănă (dacă mă bate Dumnezeu, e păcat…etc.), deci ajută.
    Cred în Dumnezeu. Dar nu merg la beserică. Cu ce sunt mai păcătos decît cei ce merg la beserică şi se mai dau şi mari cu asta?

  3. Comunica-i, te rog, prietenului C. (pe care il salut plin de respect), ca titulatura oficiala a VTM-ului a devenit „Campionatul de Viteza in Coasta al Romaniei”, adica „CVCR”. :))

    Acum pe bune: se-ntampla lucruri d-astea. Unii n-au ce face si atunci… se baga-n seama aiurea. Fiecare crede (sau nu) in ce vrea el, dar de aici si pana la a-i intoxica pe altii… e cale luuuunga. Eu la astia care ma agaseaza cu texte d-astea le dau ignore. Si pe net, si pe strada. Fiecare pasare pe limba ei moare.

    Si am citit si urarea de Paste pe care ai facut-o si-s de acord si cu aia. Adevarat a-nviat!

  4. […] un comportament de turmă, speculînd înclinaţia oamenilor spre a crede în ceva. Se numea Turnul de veghe, acum şi onlain. Între timp amicul C. are o a doua întîlnire pe mirC, cu martorul. Dan Diaconescu, dacă nu l-ai […]

  5. […] mă face să mă gîndesc la Berlin şi la Fîşia Gaza.. Prietenul meu de pe cafenea, C. (cel cu Ecoute1 şi 2) ridică şi el o potenţială problemă: Sunt ingrijorat, sincer. Mi se pare o prostie sa […]


Lasă un răspuns

Categorii

