Publicat de: ionutu | Mai 5, 2008

Happy birthday Dora!

Ieri, 4 mai 2008, Dora a împlinit 23 de anişori. Pe această (virtuală) cale îi urez toate cele bune, să fie fericită şi împlinită în toate aspectele vieţii ei şi să mă iubească în continuare la fel de mult cît o iubesc şi eu. Vreau să vă mai zic ceva. Din ăştia dooştrei de ani, vo 6 sunt de cînd e ea în viaţa mea, reciproc, io în viaţa ei. Tot ce sper e să mă mai suporte şi de’acuma ‘ncolo, şi ca să mai cîstig eo o bilă albă din partea ei, îi dedic următoarea dedicaţie muzicală:

P.S.: I love you!

 

Responses

  1. m-am emotionat…!
    dar am o rectificare de facut… sunt 5 ani dragul meu de cand ne stim…!
    volim te si io! 🙂

  2. @dora
    5 ani erau si anul trecut! Dar pe de alta parte…vezi ce usor trece timpul cand ai cu cine? 🙂

  3. domle, io am facut o simpla scadere, recte 23-6=17… ori io la 17 ani nu te cunosteam inca, desi mi-as fi dorit!! 😉

  4. Deci La multi ani cu sanatate,
    Sa iti ia Seli de toate,
    Aur, bani masini si femei,
    De fapt scuze,
    Asta nu vrei.
    Deci aur si haine acasa,
    Sa te simti bine
    sa fi frumoasa,
    Tot ce iti doresti
    Seli iti va da,
    Si totul va fi perfect
    Dar numai dupa ce ajunge Seli
    Prefect.
    Deci la multi ani si din partea noastra!

  5. multumesc frumos, Dan!! 😉

  6. La multi ani!
    Sa traiesti, sa fii fericita, iubita, sanatoasa, multumita si ocrotita!
    (scuze de intarziere, dar n-am stiut… de-acum am memorat)
    Pusilici!
    ==**

  7. mulsumesc tare de tot, verisoara lu’ Ionutu!!! 😀
    si io iti urez la fel! 😉

  8. […] Mâine 28.05.2008, supsemnatul şi cu a sa consoarta, Dora, împlinesc 3 anişori de relaţie stabilă (din care 2 de convieţuire, i-am împlinit de […]


Lasă un răspuns

Categorii

