Publicat de: ionutu | Mai 13, 2008

Generaţia Genius..

Mă cuprinse o melancolie la un momendat..şi stam şi mă intrebam ce făceam io acu’ vo 12 ani..aşa, pur şi simplu. Tu? Da tu, cetitorule care eşti acum cu ochii pe rîndurile astea, ce făceai cînd ascultai:

Ok, o să încep eu…păi descopeream că fetiţele îmi suscitau un altfel de interes, altul decît acela de a-mi bate joc de ele (laolaltă cu restu’ grupului de băeţi dîn faţa blocului); primeam primul bileţel roşu (ştiţi voi, ăla cu inimioare), ulterior, aproape enervant de intermitent, primeam, of course, şi bileţelul verde..bine, odată am primit şi-o frunză de pătlagină pe care fata scrijelase c-o piatră, „verde”. De atunci n-am mai scris nici eu bileţele roşii. Ok, le-aş fi putut scrie pe-o roşie, dar n-aş fi fost la fel de original ca Alina (fata cu frunza de „verde”). Am auzit că acum e plecată prin alte ţări..
Mai descopeream că ţigările BT (cine mai ţine minte BT-urile?) sunt nocive fumate pe furiş, în pădure, împreună cu Sică şi Costicăh. Ni se făcea rău după ce fumam un pachet, adică aproximativ 6,5 ţigări de persoană, într-o oră.. 🙂
Eram în clasa a IV a şi aşteptam să trec în clasa a V a. Învăţasem să dansez „rep” şi „bluz”, dădusem primul „mozol”. A fost o vară plină..voi?

Responses

  1. Tinerelule!!! Io-s aşa de în vîrstă că a trebuit s-o iau logic: dacă acu’ zece ani terminam liceu’, înseamnă că acu’ 12 eram în clasa a zecea … Adicătelea durdulie, rotofeie, dodoloaţă şi îndrăgostită (combinaţie foarte rar cîştigătoare şi de aceea foarte frustrată şi nemulţumită de viaţă:). Aoleo şi mai şi purtam în fiecare zi sacou’ moooov de la uniformă că, deh, eram copil cuminte. Şi cred că-mi turbam sorelu’ căci ascultam Backstreet boys. TARE 🙂 Îi cer iertare pe această cale şi îi promit că acu’ ascult numa’ muzică de calitate :). Aşa că cînd auz pe unii că liceu’ e cea mai faină perioadă din viaţă mă ia cu călduri şi imediat le zic în gînd: „Săracii de voi …” Da’ poate n-am dreptate, la tine cum a fo’?

  2. @ o.b.
    Sorelu’ o scăpat fără sechele supstanţiale, dovadă că ea, chiar e o enciclopedie ambulantă în ale muzichiei, bune. Am întrebat-o cine cînta următoarele versuri: „A ticribomba-ticribomba-ticribomba/ Uite’aşa, marea este bomba/Blonda ieste chiar în ea…A ticribomba-ticribomba-ticribomba…” şi tot aşa..da am fost şmecher că nu i-am băgat şi refrenu’ („Mareaaa, heio-heio/Marea ieste viaţa meaaaa/ Mareaaaaa, heio-heio…”)..şi ea, sorelu’, n-o ştiut cine cînta minunata piesă. Liceul, la mine o fost ok; în liceu ascultam Blink 182, Omul cu Şobolani, Viţa de Vie, Nirvana..eream mai funk, ca să zic aşa..deşi erau trupe comerciale, se lăudau cu mesaj..acasa, „auzeam” manelele vecinilor..dar a trecut şi liceul. Acum îi înţeleg pe Queen, Pink Floyd. Apropo de Liţă Chiţălău.. 🙂
    P.S.: Mb&C. Ăştia cîntau piesa. Erau din Braşov, cred.

  3. io zic ca cea mai tare combinatie din liceu a fost la mine: 26 de fete si 2 baieti… si cam asa erau toate clasele de liceu! si stiti voi, unde e prea mult estrogen pe metru patrat… 😉
    @ionutu
    nu aveam de unde sa stiu cine canta melodia, pt ca la vremea aia nu-mi pasa, pt ca aparusera atat de multe melodii legate de mare si soare (asta odata cu lansarea postului ATOMIC TV)…
    @legat de tema
    io chiar nu tin minte ce faceam acum 12 ani….inseamna ca aveam 11 ani, deci eram in clasa a V-a, deci faceam prima excursie la bucuresti, pe autocar ascultam primul hit backstreet boys (aia cu quit playing games with my heart… videoclip satirizat cu succes 6 ani mai tarziu de catre blink182…)… aaaaaa, si tot atunci m-am lipit de primul baiat, care tot el o fost primul care mi-o zis ca ma iubeste (intr-un caiet de amintiri…ca in fata era prea de tot…); deci era o perioada plina de muzica siropoasa, se faceau reuniuni la scoala dupa ore, si completam caiete de amintiri (oracolele…)… bun, mi-am amintit!
    multumesc! 😉

  4. @dora
    Hai mai ca oracolele ereau misto..erau ca un fel de hi5 al acelor zile..stii ca iesea urat daca unii nu-ti „comentau”/completau oracolul. 🙂

  5. mda !!!
    subiect interesant !!!

    la mine pe langa clipele cele frumoase ale copilariei (asa cum ai spus si tu , primul bilet de dragoste, prima sarutare si prima tigara) au mai fost si clipe neplacute („ceasul rau”) dar nu are rost sa vorbesc pe acest blog….

    intr-adevar nu pot uita prima scrisoare de dragoste primita de la o fata (drept dovada ca eram papusel de baiat d mic … ce modest sunt), asta se intampla in scoala primara . Vreau sa spun ca au aflat ai mei d scrisorica si s-a facut haz de necaz pe seama mea (m-au necajit nu gluma)

    prima sarutare !!! eheeeee!!!!
    superb .nu am cum sa o uit. s-a intamplat undeva pe creasta unui munte unde eram numai eu si ea si priveam orasul; de la periferie pana in cetrul acestuia; si n-a prins apusul imbratisati si apoi cea dintai sarutare.

    (eu am gandit ca e bine ca primul sarut si prima noapte d dragoste nu trebuiesc facute involuntar ci trebuie sa aiba ceva special si cat d cat organizate, nu sa stai si sa mergi pe principiul „ce o da numai sa fie!!!”)

    Iar in privinta primei tigari , nu pot spune decat ca am fost nevoit intr-o excursie (clasa a 7-a) sa fumez ca sa nu imi pierd increderea fata d baieti din clasa . Lor le era frica sa nu „ii parasc” iar mie sa nu fiu dat la o parte. Si aceasi metoda am aplicat si cu fratele meu mai mare cand s-a apucat el d fumat; eram nevoit sa fumam impreuna sa nu ne santajim ulterior.

    Dar cum ti-am spus si m-ai sus , la mine au fost si „socuri” . Banuiesc ca toti ramanem uimiti de cate ceva cel putin cand e la prima vedere.
    La noi in familie s-au produs si ceva accidente la care parerea mea copii nu ar fi trebuit sa participe . M-ai multe nu pot spune . Poate „tet a tet”.
    Sa ti minte „gemenii in totdeuana ascund cate ceva in sufletul lor!!”

    bafta

  6. @costi
    io nu-s de acord cu planuirea primului sarut… argumentul se bazeaza pe experienta mea… atata l-am tot planuit ca pana la urma a iesit un fiasco adevarat! chestia e ca degeaba il planuiesti pt ca tu oricum nu te-ai mai sarutat pana la varsta aia (deci nu ai de unde sa stii cum sa saruti), si in pluc poate dai de cineva care e in aceeasi situatie (io asa am patit…eram begginers amandoi..)!
    concluzia e ca oricum ce urmeaza dupa primul sarut (adica urmatoarele saruturi, nu va lasati imaginatia sa zburde!) e mai important si mai interesant!

  7. @ costi
    Fara clipe urate, viata n-ar mai avea farmecul ei..asa ca sa nu uiti maestre, sa fii supus! Un angajator supus..angajatilor.. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

