Publicat de: ionutu | Mai 25, 2008

Viva U.R.S.S.!

De vreo 3 ani încoace de câte ori vine vorba despre Eurovision, mă transform într-un masochist în sensul că mereu sper şi sunt subiectiv în ceea ce priveşte reprezentanţii României. Numai că mereu uit că Europa este continentul acela în care O-zone făcea furori cu o melodie de 3 parale, o manea stil funky shit. Nico şi Vlad Miriţă au executat o piesă bună, o piesă care după standardele mele şi ale oricărui om cu bun simţ merita un loc în primele 5, poate chiar între primele 3. Cum spunea şi un prieten, dacă tenorul nostru ar fi fost orb iar lui Nico i-ar fi lipsit un picior, probabil că Bocceli şi „Vivo per lei”, ar fi fost istorie.. 🙂
Rusia s-a afişat cu un băiat care cînta în engleză, un violonist de renume, şi un patinator de renume. Piesa Believe nu spunea ea prea multe, însă dacă e să fim cîrcotaşi şi să numărăm ţările (fostei URSS) participante, este evident că fără să cînte, rusnacul cu moacă de Iglesias slavon, s-ar fi clasat între primii 5.
În altă ordine de idei, degeaba am fost noi cu sîrbii la episodul Kosovo..nici măcar nu s-au uitat la noi. Alt paradox, Croaţia, acordînd maxim de puncte Serbiei..
Concluzia mea este că la anul, România n-ar mai trebui să participe, sau dacă participă, să nu mai acorde atîta atenţie piesei de concurs…grecii au venit cu un „my secret combination is a mistery for you” atît de cretinoid încît mi-am adus pe loc aminte de vremurile în care Andre spărgeau discotecile..
Eu le ofer locul 1 alor noştri. Pentru că azi sunt naţionalist. Ia uitaţi-i:

Lasă un răspuns

Categorii

