Publicat de: ionutu | Mai 26, 2008

Lunea e de porc.

De cînd m-am trezit, pe la 6 dimineaţa, am simţit un dezgust pentru viaţa banală care dă titlul acestui colţ de blogosferă. În primul rînd după ce-am golit maţu’, nu aveam hîrtie igienică. N-a fost grav, eram acasă. Duşul oricum intra în program. Apoi, m-am gîndit că ar fi bine să mă bărbieresc. Nici aici n-am avut noroc. Mi se terminaseră rezervele pentru Mach 3. Am zis „OK, şi-aşa e în trend barba di quatro giorni”. Am pus de cafea. Am un ibric d’ăla şmecher, unii zic că e expressor, de aragaz. Spăl ibricul, spăl capacul în care iese cafeaua. Le spăl bine. Sunt maniac în unele privinţe. Dacă curge cafea pe aragaz, oricît de tare m-aş grăbi, nu rezist tentaţiei de a-l curăţa. Ok. Să revin. Spăl ibiricul, pun apă curată, şi-l pun pe foc, FĂRĂ CAFEA. Între timp, mă îmbrac, sparg doo ouă, le arunc în tigaie. Pe lîngă ele, arunc şi-o bucată generoasă de kaizer. Între timp, cafeaua mea fără cafea, începuse să fiarbă. Ouăle sfîrîiau în tigaie, kaizerul prindea o culoare rumenie, emanînd parcă cantitatea industrială de colesterol, pe care urma s-o îngurgitez. Dar…pic-pac-poc, kaizerul începuse să sară prin tigaie, în semn de protest. În agitaţia creată, nici nu sesizasem că şi cafeaua fără de cafea, dăduse în clocot, semn că erea deja gata. Ofticat rău că-l aruncasem în tigaie, kaizerul reuşise să împrăştie o sumedenie de stropi uleioşi pe aragaz, pe frigider, pe pereţi,..nu-i bai, îi stinsesem focul şi deja mă pregăteam să-l mănânc. După ce-am mîncat, am zis că o cafea n-ar strica. Aşa că îmi iau tacticos ceaşca roşie cu Elita şi-mi torn o frumuseţe de apă fiartă. Să iau foc! Mai ceva ca kaizeru’. Am vrut să deschid ibricul, dar uitasem că-l luasem de pe foc. Evident, m-am ars. După ce m-am dumirit, am pus cafeaua în locul pentru cafea. Şi apoi, ibricul pe aragaz. De data asta, FĂRĂ APĂ. Mi-am dat seama după cîteva secunde, de data asta, însă, fără să mă mai ard.
Nici n-are rost să vă spun cum am ajuns la şcoală, cum am luat şi examenul, cum am asistat şi la o ceartă între „organizatoarele de banchet” din anul IV REI zi, Cantemir. E luni. Şi nu vreau să mă gîndesc că mai sunt vreo 8 ore din lunea asta.
P.S.: dacă mai apare ceva, o să bag un Later Edit.

Later Edit: ziua s-a încheiat fără alte păţanii. Urmează marţi. 🙂

Responses

  1. hi hi… si io in tat timpul asta dormeam…;)
    solutia ar fi sa ne criogenizam si sa sarim peste ziua de luni…io as sari si peste marti, miercuri, joi, vineri… 😉

  2. mîine faci tu cafeaua! 🙂

  3. degeaba fac io cafeaua, ca tot tu manci oo cu kaizer… asa ca tot pe tine sare uleiul incins! 🙂

  4. M-ai prins! 🙂

  5. doamne, da’ ce zi naspa ai avut ink de la inceput. sincer te compatimesc!!!!! dar ce sa-i faci? mai avem si din astea :(((( poate ca maine va fi o zi mai buna, mai cu soare si cu voie buna!
    te pup!!!

    P.S.: misto blogul

  6. @alexandra
    încă rezist, dar au fost şi zile mai bune! 🙂
    Mulţumesc pentru aprecieri. 😉

  7. Salut sunt Varby si am placerea sa te felicit pentru ca ai castigat la concursul http://varby.ro/concurs-ai-talent-la-scris/ cu intamplarea amuzanta pe care mi-ai trimis-o.
    Detalii aici:
    http://varby.ro/castigatorii-concursului-cea-mai-amuzanta-intamplare/

    Te rog sa imi trimiti un mail cu urmatoare informatii:
    Numele mic/porecla:
    Poti ridica premiul din Bucuresti?
    Da/NU

    Optional
    1.Id de mess(ca sa putem sa comunicam mai usor)

    2.Daca ai un blog si ai scris despre concurs sau faptul ca ai castigat te rog sa imi dai linkul.


Lasă un răspuns

Categorii

