Publicat de: ionutu | Mai 27, 2008

3 ani.

Mâine 28.05.2008, supsemnatul şi cu a sa consoarta, Dora, împlinesc 3 anişori de relaţie stabilă (din care 2 de convieţuire, i-am împlinit de vo’ doo săptămîni). Motiv pentru care astăzi în ajunul „sărbătorii”, scriu această postare. Tot ce poci a vă zice îi faptu’ că nu regret apsolut nimica din tot ceea ce am făcut pînă acuma. La început a fost ceva mai greu, în sensul că, tineri şi neliniştiţi fiind, ne-am jucat de’a hoţii şi vardiştii vo 2 ani (altfel am fi sărbătorit 5 ani). Vă scriu aici sms-ul care a făcut ca mîine să fie ziua noastră:

Habar n-am ce dracu’ se întâmplă cu mine! Speram să vb cu tine despre asta, dar… P.S. m-a certat mama c-am uitat acasă ţigările pt. tine… 😦

scria Dora exact acum 3 ani, peste vreo 4 ore.. 🙂
Îţi mulţumesc că mi-ai trimis sms-ul ăsta, şi că m-ai suportat cu stoicism în tot timpul ăsta (vă asigur că am tabieturi enervante, sunt un alintat -mă alint singur-, sforăi ca un cazac în tranşee, îmi put picioarele -doar sunt ieşite din cur, nu?-, sunt arogant -dar asta nu era replica mea- şi aş mai putea continua, dar aş strica mesajul postării.. 🙂 )!
Te iubesc!

Responses

  1. La multi-multi ani fericiti!
    Sa fiti sanatosi!

  2. Felicitari si la mai mare… va pup!! 😀

  3. @verisoara
    Mulsumim mult de tot. 🙂
    @Cami
    si noi te pupam si-ti uram cele bune. 🙂

  4. Eii!!

    La multi ani dragii mei!
    pe cand vin la cununie? uh?? sa-mi fa program ca vreau sa ajung in caraibe anul asta si sa nu cumva sa pice peste 😛

  5. @Alex
    Cununia o sa vina si ea. Noi speram undeva in vara asta..dar pana atunci mai vedem..oricum ultima data ramane undeva la sfarsitul lunii iulie. 🙂

  6. Frumos. Va doresc multa, multa fericire. Si mai ales multa minte ca inseamna ca va iubiti cu adevarat daca ati ramas impreuna dupa joaca de-a „hotii si vardistii”. Va blestem sa fiti fericiti (pentru ca blestemele se implinesc :P)

  7. oau, mulţumim pentru blestem. 😉 Mai blesteamă-mă să cîştigăm şi la loto în fiecare săptămînă! 😀

  8. Păi dacă tot ne-am cândit cam la acelaşi lucru, subscriu la blestemul tău, Crystal, că poate dacă-i la dublu are şi mai mult efect! Muuuuulţi ani cu împliniri şi fericire! 🙂

  9. săr’na!

  10. 😆 Acum am văzut c-am scris cândit! Era -gândit, v-aţi dat seama :D. Of, oboseala şi graba… Scuzaţi, vă rog!

  11. Anya, stai linistita, eu nici n-am observat…
    Ionutu, dar joci la loto? 😛 Si daca te blestem si castigi, mie ce-mi iese? Ochii??:P

  12. Un Vw Touareg. 😉

  13. Hihi. Suna prea bine. Ma gandeam acolo, la o maslina, o atentie. Nu-s fata pretentioasa 😛 Hai sa te blestem: Sa castigi la loto, premiul cel mare!!!
    =))

  14. primesc! 😆


Lasă un răspuns

Categorii

