Publicat de: ionutu | Mai 29, 2008

Amintiri din Britania I

Ieri am reuşit să pun de’o întîlnire de gradul III sau IV cu Mihaiu, Tănase şi Iuliu. În urmă cu vo’ 4 ani alături de băieţii ăştia am avut ocazia să petrec nişte momente minunate, nişte păţanii, vreo nu-mai-ştiu cîte chefuri, bîrfe, miştouri, beţii mărunte, crunte, spontane, etc. Treaba stă cam aşa: din motive obiective care n-au ţinut de liberul meu arbitru, nu am mai putut păstra legătura cu ei. Însă ei au păstrat legătura între ei. Şi în tot timpul acesta ei au trăit toată enumeraţia de mai sus, în absenţa mea, obişnuindu-se cu locul gol de la masă (unde m-aş fi putut afla), eu obişnuindu-mă fără ei, trăind împreună amintiri noi pentru ei, necunoscute pentru mine. M-am dus la bere cu ei pentru că am reuşit de ceva vreme să reînnod legătura cu Mihaiu şi pentru că, sincer îmi era dor de ei. Nu am găsit însă ceva-ul pe care îl lăsasem cînd am părăsit gaşca. Nu prea mai am nimic (actual) în comun cu ei. Doar amintirile vechi (pot zice) care ne leagă, faptul că am borît umăr la umăr cu ei, am mîncat din aceeaşi mîncare, am dormit pe unde am apucat, ne-am distrat împreună aşa cum am ştiut noi la vremea aceea. Am găsit ieri la masa unei terase 3 prieteni vechi, pe care n-o să-i uit şi cu care cred că ar fii aproape imposibil să mai retrăiesc acele clipe de tîmpenie în stare pură, tîmpenie de care numai vîrsta adolescenţei este capabilă. Am găsit 3 oameni cu probleme de oameni mari, oameni care lucrează, oameni care ca şi mine, au din ce în ce mai puţin timp. Speram să bem o bere şi să depănăm amintiri. Am făcut-o într-o oarecare măsură. Restul au fost frînturi de discuţii paralele, despre joburile noastre, despre nunţi şi cununii, despre primari vechi şi noi, despre Vodafone, despre maşinili lu’ Tănase şi gaborii care l-au prins, despre noi, cei de acum.
Băieţi voi ce opinaţi?
Promit să revin cu Amintiri din Britania II – Ep. La feciorească.

Responses

  1. si, te simti trist ca s-au schimbat vremurile?!?

  2. nu, sunt deschis spre viitor, trăind prezentul. ce-a fost, a fost. 😉

  3. Vremurile cu siguranta s-au schimbat, asta e cursu’ vietii pana la urma. Nu as fi asa dramatic sa spun ca nu mai avem nimic in comun. Suntem plavani acu, cu probleme mici sau mari, calcule si formule de viitor. N-ai ce-i face , mergem inainte :D. La toti ne e greu bai Selimane! Vino tu cu episodu 2 numa’ vezi ca mai intra si domshoara pe blogu’ tau si ea n-a auzit decat povesti soft :)))

  4. Unu: la care domshoară faci referire?
    Doi: lasă bre să ştie şi ea ce pui de d(r)ac ţine la chiepţi! 🙂
    3: vine şi episoda 2. E pă ţavă! 🙂

  5. eu cred ca vremurile au ramas la fel, doar noi ne-am maturizat oleaca. trendul „so 5 minutes ago” e tot la moda, trend ce ne-a influentat la greu pe noi, incercand sa scapam de sfarsitul erei backstreetboys, luandu-ne tzoale de import indian de la rascolesti si castigi, cautand shuzi, conversuri si alte minuni in disperarea de a intra in lumea „junk, electro, rock” si ce alte trenduri mai erau atunci. ok, specia breton blond era in floare pe vremea aia, dar daca stai sa te gandesti sigur gasesti corespondetii lor in ziua de azi. toti puii de cocalar sunt acum aclimatizati (citat gigel.org) minimal si emo. la urma urmei, incepem deja sa vorbim ca bunicii „pe vremea mea….” insa era totusi altfel, gasisem un echilibru perfect intre internet, chat (care azi ii dileste pe copchi) si betiile in natura. dar daca tragi linie sunt sigur ca nu suntem diferiti de pustanii de azi. aceleasi discutii le auzi – cine a baut mai mult, cine a borat mai mult (motiv de lauda) discutii despre sexul feminin si/sau sexul femeiesc..ca sa zic asa 😀
    ca sa revin la subiect, vba lu mihai, la toti ne e greu, dar nu cred ca ne-am schimbat foarte mult. au aparut ceva responsabilitati, nu mai avem atat timp liber cat am vrea, insa greul vietii sunt sigur ca nu a venit inca peste noi. m-am si semnat tanase, desi nu mi s-a mai zis asa de ani buni, ca sa faca lumea legatura, sa zica „ia uite, a fost si ala tanar si ce tampenii facea” 😀

  6. p.s. lucrurile despre care vorbesti tu, s-au intamplat acum vho’ 6 ani, nu 4. stiu ca incerci sa pari mai tanar, dar lasa locul si altora 😀

  7. @tănase
    Matale ai dreptate mare. În ambele comentarii, dar mai ales în p.s. 🙂
    6 ani??? Parcă a fost ieri, frate. E clar. Mă ramolesc. Şi încep să-mi pierd memoria. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

