Publicat de: ionutu | Iunie 2, 2008

Scoci, vin and rock&roll.

La feciorească.
Acum vo’ 6 ani (mulţam’ Tănase) plecam împreună cu Mihaiu şi Tănase la Dîmbu’ Morii, cu cortu’. Planul erea simplu: s-o ardem p’acolea vo 2 zile, să dormim la cort şi să scăpăm de mizeria oraşului. Ca nişte băeţi cuminţi (ce ne ştiau ele), mamele noastre ne-au pregătit toate cele necesare: carne pentru grătar, condimente, legume, tacîmuri, vesele, etc. Noi, pe plan secundar, am fost la shoping: berule (la pet de 2 l dacă mi-aduc eu bine aminte), ţigări, vinoase. Ce plm! Cui îi trebuia mîncare? Am ajuns la locu’ crimei, ne-am certat vo’ juma’ de ceas că unde dreq să punem cortul. Fiecare avea şi are încă, o personalitate puternică. Pînă la urmă, ne-o zis un moş care trecea pe lîngă noi unde trebe’ pus. Zis şi făcut. O să subliniez ceva. Mihaiu uitase acasă nu-mai-ştiu-ce. Oricum, era ceva important, şi ştiu că i-am zis de 20 de ori să nu uite. Ideea este că n-am stat prea mult la discuţii. În prima seară ne-am trotilat voineceşte pînă pe la miezul nopţii cînd ameţiţi bine fiind de berulele consumate, ne-am băgat la somn în cortul polonez al unchiului de Tănase, atît de mult lăudat, evident, de Tănase. Io am nimerit să dorm cu capul pe rucsacul Mihaiului. Nu puteam însă să dorm pentru că avea ceva tare înăuntru. Oricît de mult m-aş fi răsucit, tot timpul, mă durea ceafa, sau capul. N-am mai rezistat şi l-am întrebat pe nebun ce dracu avea în rucsac. Evident că habar n-avea. Cînd am deschis sacul, am scos o rolă imensă de scoci. Scoci industrial frate. D’ăla cu care poţi repara şi-o Dacie, în caz de urgenţă. M-am enervat şi i-am zis:

Păi bine bă!! Uiţi să aduci ceea ce trebuia să TU să aduci, în schimb cari după tine ditamai rola de scoci! Ce dreacu faci cu el mă?

La care el, impasibil:

Îţi fac atelă mă!

Ce atelă mă?

Păi suntem aci în mijlocu’ la nicăieri, tu cazi, îţi rupi o mînă, un picior, plm, io ce fac? Eau doo beţe, şi-ţi fac o atelă cu scociul! Ca să-ţi susţină mîna pînă ajungi la doctor…ce plm nu-nţelegi?

Evident că am rîs apoi toţi 3. Numa că polonezul cort al lui Tănase, transpira ca o saună turcească, lucru care ne-o desperat pînă de dimineaţă, cînd îngheţaţi ca nişte căcaţi în miez de iarnă, ne-a prins răsăritul afară pe iarbă (io şi cu Mihaiu) la un fight de borăli. Care mai dă, care mai pune, care mai pune, care mai dă…plm…eram rupţi. Termin aici, lăsînd loc şi pentru băieţi să completeze cu restul amintirilor lor. Eu nu pot uita faza cu scociul..
Vă fac atele mă!!

Responses

  1. ghidul oricarui om care merge cu cortul: 3 oameni – 3 rucsaci plini pana la refuz, complet echipati si dotati cu tot soiul de lucruri importante pentru munte: bere la pet cat cuprinde, vin de la crama, vodca polar (de altceva nu aveam bani), un cartus de winston lights, BRICHETA SMART, rola de scoci, cateva zeci de baterii pentru casetofon… a, si uitasem, undeva ingramadit la fundul unui rucsac, juma de kil de cartofi, niste slanina, si vreo 2 caserole de carne.
    asadar, la inceputul lunii mai (foarte frig pentru cort) am plecat cu un cort, 3 rucsaci, un casetofon si o paturica cu care banuiesc ca se invelea selimanu cand era de tzatza..si cam atat. fapt pentru care cred ca mai aveam putin si ajungeam toti la urgenta in hipotermie in dimineata urmatoare (pe la 4-5 AM cand era geru’ mai dulce)

    interesat a fost a 2-a zi cand (mahmuri peste masura) ne-am dat seama ca luasem numai alcool la noi, fara nici un pic de apa sau suc, si am inceput sa ne milogim sa dam la schimb 2 litri de vin pe un pahar de suc unui „vecin” care campase langa noi, si caruia ii facusem linistea praf toata noaptea. evident..nu ne-a dat nimic

    ca sa nu mai zic cand in toi de noapte, gelos fiind ca altii au dita-mai focul de tabara, eu am plecat singur ca un voinic in padure(beat tzandari – iar voi 2 nu ati vrut sa veniti de frica) fara lanterna sau alta sursa de lumina, ca sa aduc lemne de foc de tabara. m-am intors dupa aproape 1 ora cu un bradushcan de 30 cm pe care il rupsesem in tentativa de a ma opri dupa ce cazusem pe o panta abrupta. mihaiu si selimanu erau ingrijorati de intarzierea mea – si zic asta cu uimire, deoarece rar vezi 2 betivani care sunt ingrijorati.

    cat despre cortul polonez,facut rost pe sub mana pe vremea ceaushista de unchiu-miu si care era mandria lui personala, l-am dus gaurit inapoi de jarul tzigarilor, si cred ca selimanu i-a mai facut o gaura cu alt „echipament din dotare”. cred ca luasei in serios expresia „imi bag p**@ in cortu lu unchiu-tu). sau pur si simplu erai prea injectat ca sa realizezi ca nu e pisoar acolo, ci doar o gaura de aerisire. iar legat de „unde dreacu punem cortu’ ” dupa ce ne-am certat juma de ora, pana la urma l-am pus pe albia paraului care seca pe timp uscat, iar la prima ploaie era un adevarat rau.

    din cate tin minte a fost cam singura fecioreasca in spiritul EMO, adica TRUE. in rest au venit si dudui cu noi.

  2. cat despre patanile lui mihai, prefer sa il las pe el sa zica ce vrea…nu imi permit sa fac public in numele lui asa ceva =))

  3. hi hi…
    da’ io nu stiam ca ati avut si fecioresti cu dudui! vreau sa le aud si pe alea!
    Selimane?!?

  4. Maestre nu cumva ereau Assos? Ca io parca asa imi amintesc. Tigarile ereau Assos. Si au fost bune. Tăt respectu’ pentru stilu’ de relatare a păţaniilor noastre. Şi să ştii că nu ne-am îngrijorat prea tare cît ai fost după lemne pentru focul de tabără.. ne gîndeam doar că rămîne mai mult alcohol pentru noi. 🙂
    Mihaiu tu nu ai nimica de zis?
    Dora: io n-am fost niciodată la feciorească cu mîndre dupe mine..ar fi stricat sfînta taină a fecioreştii.. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

