Publicat de: ionutu | Iunie 5, 2008

Ce mă enervează cel mai tare.

Ştiu că tema este oarecum des întîlnită, asta cu ce ne enervează pe noi cel mai tare, dar asta n-o să mă împiedice să fac următoarea enumeraţie:
– mă enervează groaznic zilele de luni şi serile de duminică;
– mă enervează traficul aglomerat (deşi nu ar trebui, că nu am maşină şi nici nu-mi doresc) şi dobitocii care claxonează cînd sunt blocaţi în coloane – de ce o fac?;
– mă calcă pe nervi proştii care nu ştiu să parcheze maşinile şi atunci trotuarul devine loc de parcare;
– nu’mi place că plătim cele mai scumpe facturi la utilităţi din Europa, deşi nu ar trebui, avem resurse..;
– mă enervează uşurinţa cu care vorbesc unii despre bani (cînd sunt încă pe banii părinţilor) şi felul în care dau ei lecţii de viaţă;
– mă calcă pe nervi dobitocii care nu au opinii personale;
– mă enervează aproape toate tradiţiile noastre populare;
– mă disperă nostalgicii lui Ceauşescu;
– mă enervează statusurile de mess din categoria „DND”/”DNFD”/”Invatz”…etc., de ce dracu mai intri pe mess, dacă îţi pui status d’ăsta?
– mă mai disperă Dan Negru, Florin Călinescu, stereotipiile gen „angajaţi felixieni”, „deontologi de’ai lui SOV”, etc.., a început să mă enerveze Ciutacu cel de pe sticlă, deşi încă îmi place Ciutacul de pe net şi din ziar;
………………………………………………………………………………………………………………………
Aş mai putea continua. În general sunt un tip vesel. Mă enervez repede, calmîndu-mă la fel de repede. Dar..ce nu te poate enerva în Romînia? Completaţi şi voi cu enervările voastre.
Vă dedic şi o piesă în ton cu starea în care te poţi afla după o zi perfectă plină de enervări cotidiene..:

Responses

  1. salut
    mă enervează ştirile de la televizor
    mă enervează cei care conduc prin oraş cu 30 km/h cu toate că în faţa lor drumul e liber
    mă enervează ot ce te enervează pe tine în postare
    mă enervează faptul că deşi mă enervează multe, nu fac spume niciodată

  2. n’apai daca esti ardelean, nici n-o sa faci v’odata spume, ca noi ardelenii avem o virtute: suntem de’un calm enervant.. 🙂
    Asa-i?

  3. aşe-i dară. în puii mei! 🙂

  4. ficiori, inclin sa va contrazic. 😀 Catzaua e ardeleanca. da’ Catzaua se ‘nerveaza. si cand se ‘nerveaza maraie si boscorodeste. 😀 calm enervant n-a putea pastra decat de dragul aparentelor. si ma enerveaza sa pastrez aparente, asa ca nu o fac. si oricum in loc de calm aparent imi razbate din blana sarcasmul asa ca.. mai bine dau pe fata. 🙂 dupa care imi trece.

    pe Catzaua o enerveaza persoanele enervant de enervante, care nu pricep de vorba buna o informatie clara care li s-a comunicat raspicat. amu’, cu toata bunavointa, ‘mi-ar blana, … nu lucrez la un serviciu de informatii pentru petarzi.
    o mai enerveaza diminetile cu trezire crunta si punere in miscare cu viteza melcului turbat in coma pe baza de baterii insuficient incarcate.
    o enerveaza taximetristii care cred ca stiu mai bine o locatie decat persoana care locuieste efectiv acolo.
    o enerveaza sclipiciurile.
    o enerveaza persoanele care au un stil de a trai/vorbi/actiona mai lent decat decat cel al unui melc in coma de gradul tz.
    o enerveaza timpul care zboara prea repede.
    o enerveaza dispecera de la compania de taxi care are impresia ca e controlor de trafic aerian pe heathrow si se umfla toata in impresii cand ii casuna pe ce stii ce.
    o enerveaza lipsa de bun simt si/sau educatie civica de baza.
    o enerveaza oamenii care promit ca suna a doua zi si n-o fac si in general oamenii care nu se tin de cuvant.

    si mai sunt o droaie.
    in ciuda aparentelor, Catzaua e calma de obicei. si se calmeaza repede. 😀


Lasă un răspuns

Categorii

