Publicat de: ionutu | Iunie 11, 2008

Universitatea de copişti.

Ştiu că sună cel puţin ipocrit titlul acestei postări, din moment ce şi io tocmai o absolvesc taman acu’ pe ea facultatea. Ştiu că nu-i student care să nu copieze la vun examen în toţi cei 4 ani de studenţie. Sau cei 3 ani. Asta devine după facultăţi.. Dar uite ieri, la ultimul examen (limba engleză în afaceri) o (fostă ) colegă (de’amu’), (nu dau nume) s-o găsit să copieze letter of aplicationu’ cerut de Teacher la punctu’ 5. Ceea ce este şi mai amuzant este că fata avea servita pregătită dinainte, dară s-o gîndit ea să puie şi data: 10 Joune. Iară profesoara s-o prins că individa o avut intenţie vădită de furăciune, mai ales că la partea de gramatică o scris un soi de franco-englezo-mexicano-italiano…iar scrisoarea de intenţie erea „flawless” ca să mă exprim academico-eufemistic.. 🙂
Mai e o chestiune care mă frămîntă lăuntric precum limbriciul scormonitor de maţ, şi anume, cînd mă duceam io la examene, la ore matinale şi foarte matinale, de regulă cam cu vo’ 45 de minute înainte de sosirea profului, intram în clasă şi deşi băncile erea goale, n-aveam unde să mă aşez. Pentru că pe fiecare bancă erea cîte-un belet scris de mînă de student europian magistralul „REZERVAT”. Hait ‘tu-vă ‘n cur! Îmi ziceam mereu. Şerfa de promoţie însăşi brevetase un stil de copiat combinat cu puparea în cur sistemică a cadrului didactic cu pricina. Atît la examen, cu un uochi copiind şi cu altu’ la dascăl, cît şi în timpul semestrului..în fiecare zi. Dar asta ţine de altă discuţie. O să mi se impute că aş fi frustrat. Că şi io am copiat. Că şi eu aşa şi pe dincolo. Că aşa-i romînu’. Curvă.
Dar ca să închei acilea înainte să fiu executat public, de toţi studenţii potenţiali cititori de Cronică, vă mai zîc un lucru: fraţilor fugiţi cît vedeţi cu ochii voştri de Universitatea Dimitrie Cantemir. Cel puţin asta din Braşov. O să vă ia doar banii. Şi o să vă scoată ochii cu buzile lor curate şi cu condiţiile lor mirifice. Toate făcute numai, dar NUMAI din banii noştri, ai nefericiţilor care am crezut că-i marea cu sarea acolea, şi poate şi dintr’ai voştri, dacă vă hotărîţi să mereţi la studii acolo.

Responses

  1. no, acuma tre’ sa ma aflu si io in treaba si sa povestesc, ca doara si io am terminat facultatea anu trecut!
    deci:
    1. cand aveam io examen si ma duceam ca orice student normal cu o juma de ora inainte de ex, gaseam toate bancile ocupate! plus ca auzeam plangeri de la alti colegi ca ei au venit si cu o ora jumate inainte si tot n-au prins mult ravnitele locuri in spate! prin urmare, stateam tot timpu in prima banca sub nasul profesorului, deci nu copiam, nu ca as fi stiu vreodata cum se copiaza! (si e pe bune faza…)
    2. sefa noastra de promotie avea si ea un stil de a copia brevetat (nu-l divulg pentru a nu se inspira cineva), si mai avea si un card de gaste aspirante pe langa ea pe care le ajuta tot timpul… mai e nevoie sa spun ca acele gaste erau imediat dupa ea ca medii si papau toate bursele din an?
    3. si io am avut parte de ipocritii mei din an… ipocriti care erau in stare sa ma linseze ca nu voiam sa merg la banchet sau sa dau bani pentru florile profesorilor, sau pur si simplu pentru ca eram io mai rebela si mai impotriva fosilelor de la mine de la facultate care aveau pretentii de mari psihologi si pedagogi! si da, am terminat o facultate din cadrul universitatii transilvania (cine are mintea deschisa si limpede si nu s-a indoctrinat cu atitudinea de miel pentru sacrificare stie la ce ma refer… daca nu, cititi o postare veche: https://ionutu.wordpress.com/2008/05/26/exmatriculat/
    ar fi muuuuulte de zis, dar ideea e ca ma bucur ca am terminat facultatea! si nu datorita profesorilor, ci pentru ca am scapat de fostii mei stimabili colegi ipocriti de facultate! e trist ca sunt tineri de 22, 23 de ani care gandesc de parca ar fi stat 50 de ani sub jugul comunist… treziti-va fratilor, ca aveati doar 4 ani cand a cazut dictatura!
    sper din tot sufletul sa nu faceti copii, pentru ca nu vreau sa se repete istoria cu copiii mei care vor termina si ei scoli alaturi de copiii vostri!
    pentru cei care nu inteleg ce am vrut sa spun, le urez un calduros „SICTIR!!!!”

  2. n’apăi, după commentu’ ăsta să vedem ce reacţii o să provoci printre miei.. 🙂

  3. […] mele, prevăzute prin lege, s-au dus toate, dar absolut toate, pe sesiunile de examene de la facultate. Dară acuma, că am terminat şi cu şcoala, o să-mi duc fata la mare, la soare, fetiţele sunt […]

  4. „Ştiu că nu-i student care să nu copieze la vun examen în toţi cei 4 ani de studenţie. Sau cei 3 ani. ”

    Mă ierţi, dar n-am copiat la nici unul. Eu m-am dus la facultate să chiar învăţ ceva, nu vedeam rostul căpiatului. Şi nici acu nu-l văd. Nu-ţi place facultatea, lasă-te de ea, fă altceva. Îţi tre’ doar diploma, te doare-n cur de cărţi cursuri şi profi? Păi atunci vorbim de altceva. 😉

  5. „Asta devine după facultăţi..” continuam tot eu. 🙂 Şi eu vorbeam despre acelaşi lucru. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

