Publicat de: ionutu | Iunie 18, 2008

Mîndrie naţională. Nu naţională de bere.

Ştiu că v-aţi fi aşteptat cu toţii, în urma titlului să vă vorbesc despre (meciul?) de aseară. No s-o fac. Io v-am mai zis şi acum o lună despre parcursul Romîniei la Euro 2008. Unii nu m-au crezut.
Vreau să vă zic în schimb că sunt mîndru de echipa bi-naţională formată dintre cumnată-mea (Oana Adina alias Nepotu’) şi cumnată-miu’ (Zlatko alias herr direktor au Tomşescu) 🙂 . Cei doi, din păcate pentru noi, din fericire pentru ei,(şi vice-versa 🙂 ) locuiesc în Croaţia, Zagreb. Weekendu’ ăsta s-au decis să participe la un Bike Contest în Ljubljana, Slovenia cred. Nepoate, correct me if I’m wrong! Nu v-am zis că spre deosebire de noi, rumînii, ei croaţii iubesc sportul, mişcarea, pasiune pe care cei doi ruzi ai noştri (adică ai miei şi-ai lui Dora) de peste hotări o împărtăşesc.
Ia uite ce frumos:


Prima este Adina, iar printre cei de jos se află Zlatko şi fratele său Dado. Îi las pe ei să completeze postarea cu detalii picante din timpul competiţiei. Acum sunt prea mîndru de ei.
De precizat este faptul că amatori fiind, şi concurînd de plăcere, au avut ambiţia să termine cursa. Îi îmbrăţişăm cu drag, şi le urăm (vorba Hădeanului)să are multe ocazii şi să profite de ele!! 🙂

Responses

  1. păi dacă ocazii nu ai, ce să mai aştepţi de la viaţă?
    imi place să văd oameni făcând mişcare de dragul mişcării şi al sportului. mi-ar plăcea să văd mai mulţi şi la noi.

  2. Cu greu mă opresc din roşit 🙂 Mulţumesc frumos pentru felicitări şi încurajări!

    Da, în jurul Ljubljanei, în Slovenia a avut loc maratonul Franja care se organizează în fiecare an (e deja la a 27-a ediţie) în cinstea unui spital aflat pe traseu unde s-au reparat Aliaţii în al doilea război mondial.

    Organizare excepţională, peisaj de vis, soare cu norişori, sentiment de siguranţă (io m-am dat singură cu bicicleta la maratonul scurt de 97 de km că băieţii s-au băgat la cel baban de 156 km şi am avut un pic emoţii, da’ cînd am văzut că Salvarea e cu noi tot timpul şi că traficul e oprit pe unde trecem m-am liniştit :), puncte de realimentare bine aprovizionate şi 3500 de participanţi (unii mai profesionişti, alţii amatori, de toate vîrstele şi destul de mulţi săriţi de prima tinereţe) căci slovenii sînt mai sportivi decît croaţii …

    A fost foarte simpatic căci pe traseu oamenii ieşiseră cu mic, cu mare la poartă să ne încurajeze şi o făceau din suflet, fără să facă mişto de cei mai înceţi sau de cei care nu ştiu să pună la loc lanţul sărit de la bicicletă ca mine 🙂 M-am simţit ca la Giro d’Italia 🙂 Sau ca la Turul României că există şi aşa ceva 🙂

    Ce mi-a mai plăcut e că îi învaţă şi pe cei mici să facă sport şi că important e să participi, nu neapărat să cîştigi – picii au avut competiţii separate (1,5 km pentru cei de 3-6 ani şi 28 de km pentru familii cu copii şi şcoli), au primit şi ei medalii şi au fost trataţi ca nişte concurenţi serioşi ce au fost. Mi-a plăcut, mă mai duc 🙂

  3. @hadean
    maestre aşa urare, merita citată (io am şi adaptat-o niţel) 😉
    @adina
    cu plăcere, cu plăcere! 🙂

  4. maestre, nu stiu cum ai facut da’ in postul principal ai taiat capul oanei, alias adina, alias my good friend :))) nu ne stim decat dintr-o vedere de vreo 10 sec pe rep, da’ o cunosc pe dora (are si ea blog??) asa ca daca tot am ajuns din intamplare aici, nu pot sa nu profit sa va urez ce vreti voi pentru oficializarea care va sa vina 🙂

  5. nu ştiu cum i-am tăiat capul (moamă.. cum sună asta cu tăiatul capului.. 😀 ), dar la mine pe CRT i se vede tăt căpşoru’ cu tot cu caşcheta de protecţie roşu cu negru.. 😀

  6. […] ţine minte poza pusă de Ionuţu cu ocazia maratonului din Slovenia – aia e făcută de un profesionist, Zlatko zice că a lui e mai […]

  7. do you know any information about this in english?

  8. More information in English about the „Franja” marathon you can find at http://www.franja.org/en/about_the_marathon/

  9. […] ţine minte poza pusă de Ionuţu cu ocazia maratonului din Slovenia – aia e făcută de un profesionist, Zlatko zice că a lui e mai […]


Lasă un răspuns

Categorii

