Publicat de: ionutu | Iulie 3, 2008

Brainieacu’ în vacanţă.

Io mă întreb ce învaţă copchii ieştea la şcolile frecventate de ei înşişi. Îmi/îi puteţi răspunde la întrebarea următoare, omului? Ia uite şi întrebarea:

Tipu’ îi pretenar cu mine încă din fragedă copchilărie, om de nădejde cu care multe peturi de bere virgine am molestat şi consumat de conţinut. Mai egzact, îi colegu’ mio de bancă din clasele primare 1-8. Ştiu. Şi eu îi zic să se tundă. Şi să se bărbierească. Grase, te-am făcut vedetă! 😀
P.S.: la întrebarea asta pusă de el către mine şi onorata-mi audienţă din mica bucătărie a garsonierei unde sălăşluim, ne-am contrazis atîta de tare, c-o trebuit să sunăm pe un ilustru fizician croat din Croaţia ca s-o facă pe Solomonu’ cu noi. Şi ne-a lămurit. Ascultaţi cu atenţie întrebarea lui om, şi sunt curios ce răspunsuri o să-mi daţi. Io încă sunt în dubii. 😀

Much more later edit: mi s-o plîns protagonistu’ principal că nu am editat filmuleţul. Ni mă, acu’ îi bun?

Responses

  1. dacă te deplasezi cu maşina cu viteza luminii ce se întâmplă dacă aprinzi farurile? pff…. şi mă întrebase şi bunul meu frate aşa ceva dar nu mai ţin minte în ce direcţie a luat-o discuţia. poate mă lămureşti… că-s paralelă cu fizica! 😐

  2. Teoria relativitatii postuleaza ca (doar) particulele lipsite de masa se deplaseaza cu viteza luminii. Masina „pretenar”-ului nu se incadreaza in definitie… In concluzie, roaga-l sa nu mai puna intrebari bazate pe ipoteze invalide.

  3. fii blând.. 🙂 în fond omul avea o bere în mînă.. 😀
    Bine-ai venit! Te aştept şi cu alte comentarii! 😉

  4. Aprinzi farurile ca s-o ia lumina inainte si apoi pleci si tu cu masina … 😀
    Altfel iti va vedea cineva farurile cand vei ajunge cu radiatorul in mecla lui ! 😛

  5. :))….Te vad aia din lateral, ca mergi in paralel cu lumina.
    Sunt brainiaca rau.:D

  6. @aka şi FuckYouTovarăşi
    😀 😀 😉
    Bine-aţi venit!

  7. şhoşhoolee amu’ îi bun, mă?

  8. […] hir Ai căm! După ce am întîmpinat oareşce plîngeri cu privire la filmuleţul din mai vechiul articol cu brainiacul, da v-aţi prins rapid căz doară plîngerile nu puteau veni decît de la brainieac (care-i tăt […]

  9. […] prea mult în amănunt, a fost o ieşire în 4 oameni, respectiv doi macgaivări (adică io şi cu Şhoşhooo, îl mai ţineţi minte?) + gagicele noastre, ele doo. Nu ştiţi ce înseamnă a fi macgaivăr? Vine de la serialul ăsta […]

  10. […] pentru că este unul mega-arhi cunoscut. 4. N-o să se întîmple oricum nimic, pentru că aud că Z., ilustrul fizician croat din Croaţia, a explicat şi asigurat Oana că n-o să se întîmple nimica, şi oricum avînd în vedere faptul […]


Lasă un răspuns

Categorii

