Publicat de: ionutu | Iulie 9, 2008

Ţară de petiţionari. Mircea te iubim că ca tine nu găsim!

Am văzut în reluare de dimineaţă emisiunea lui Mircea Badea. Şi la final, citea o petiţie onlain pentru demiterea sa de la trustul lui Voiculescu, şi înlocuirea lui cu un om competent, care să nu mai jicnească domnii mei, (oile), pardon, cetăţenii acestei minunate ţări unice, suverane şi indivizibile. Ca să fiu şi mai în temă am găsit la ciutac şi rabin două articole pe această temă. Şi ca să fiu şi mai în temă am intrat să văd şi petiţia cu pricina. Asta ca să nu vă mai pomenesc şi de comentariile pe marginea acestui articol de pe ciutacu.ro, încă nu m-am decis..plec din ţara locuită de oameni cu opinii multe, sau rămîn şi suport cu acelaşi stoicism zilnic, traiul pe acest colţ mirific de Terra.
Să revenim deci la petiţie şi Mircea Badea. Deci petiţia, şi cu asta basta, cu privire la petiţie:

Aşadar, no comment. Da?

Mircea Badea. Pe Badea îl ştiu pe la tv încă de pe vremea cînd făcea acel matinal cu Teo, tot la antenă (pe atunci, una singură). Sigur că atunci a avut un boom de imagine, care l-a făcut celebru pînă astăzi. Se pot spune multe despre el. Eu o să zic doar că are momente în care spune ceea ce orice romîn ar vrea să spună, dar degeaba ar face-o, că nu l-ar asculta nimeni. Badea în schimb poate vorbi, şi este şi ascultat. Îl ascultă şi CNA-ul. Îi mai dă şi amenzi. Cînd vorbeşte, apăi le zice fraţilor. De multe ori mă gîndeam cine stă în spatele lui, de-şi permite să porcăie atîţia porci, în direct, fără nicio frică. Mulţi zic că trebuie să fie cineva foarte influent.. Eu tind să-i contrazic. În spatele lui Mircea Badea, nu stă nimeni. Stă însă o virtute. Sinceritatea. Sinceritatea şi curajul de a spune lucrurilor pe nume. Sigur că mai exagerează. În fond, este şi el un om. Sigur că nu trebuie să fim întotdeauna de acord cu el. Ar fi anormal. De aceea, atunci cînd bate cîmpii sau se scălîmbăie prea tare, apelez la acel instrument de plastic cu multe botoane, numit, TELECOMANDĂ. Dar, de cele mai multe ori, băiatul are dreptate. Am văzut şi emisiunea în care l-a făcut de cacao pe stimabilul, mai întîi architect şi apoi părinte, probabil acelaşi semnatar al petiţiei onlain. Atunci a exagerat. N-o fo’ bai. Am schimbat canalul. Punct.
Îmi atrăsese un idiot atenţia odată că de ce îl „linkuiesc” eu „cu plăcere” pe Ciutacu. Din acelaşi motiv pentru care mă uit „În gura presei” cu Mircea Badea în fiecare seară. Pentru că am libertatea de a alege. 😉

Responses

  1. Corect. Logic. Articulat.

  2. Dac-am trai intr-o tara normala as pune petitia asta pe seama unei mahmureli prelungite. Asa, insa, mi-e teama ca domnul Cum-Il-Cheama (ca nu m-am obosit sa-i retin numele) e frate de cruce (d.p.d.v. al gandirii) cu Osama bin-Laden. Aceeasi imbecilitate agresiva in a demonstra lumii ca ei sunt singurii care au dreptate, aceeasi atitudine de „cine nu-i cu noi e impotriva noastra”, aceeasi cretinatate temeinica in domeniul „daca nu-i ca mine ti-arat eu tie”.

  3. Cetăţene, mno..ne ocupă tot timpul, trăitul în Romînia. 🙂

  4. subscriu la ce ai zis.
    insa, personal, nu inteleg de ce voi (bloggerii) inca il pomeniti/adulati pe badea – si faceti acest lucru in scris. nu trece saptamana fara sa rupa pe genunchi 1-2 blogisti si sa ii faca troaca de laturi LIVE, indiferent ca pe blogul respectiv se vorbeste de bine sau de rau despre el, sau chiar daca nu se vorbeste deloc despre el. omului pur si simplu nu ii plac blogurile.

  5. Coane Tănase, e o chestiune de percepţie. Dacă o să cauţi ceva vreme pe net, şi o să te uiţi pe diverse bloage, ai să vezi că Badea are dreptate cu bloggerii. Personal, nu mă consider încă blogger, folosesc doar o consolă (WordPress) pe care mulţi o folosesc la blogăreală, diferenţa între cei mulţi şi mine, fiind tocmai că eu nu caut senzaţionalul, nu mă ud după trafic mare, şi dacă ai să observi, puţină lume intră ŞI COMENTEAZĂ pe cronica mea. Dacă este să dau o definiţie a bloggului, ar fi: bloggul este haifaivul reinventat al romînilor, cu ceva mai mai multe litere decît pixeli. 😀

  6. sau blog-ul este hi5-ul celor care au schimbat prefixul 1

  7. Merge şi asta! 😀


Lasă un răspuns

Categorii

