Publicat de: ionutu | Iulie 12, 2008

La noi nici Emo, nu sunt emo..

Postarea de weekend via cocalaripunctcom. Priviţi de vă minunaţi:

Dacă aţi avut suficientă răbdare să-i urmăriţi pînă la final, adică vo’ 6 minute preţioase din vieţile voastre, minute în care cafeaua putea să dea în foc, ţigara să se fumeze de una singură, etc., cred că sunteţi de acord cu mine că părinţii acestor băieţi ar trebui decăzuţi din drepturi, OTV-ul ar trebui desfiinţat şi aruncat la gunoi, iar fraierilor care se uită la OTV, să li se interzică dreptul la vot. Oameni buni, cum vrem să fim mîndri că suntem romîni?
Pe final, ceva mai vesel:

Responses

  1. nu mai bine viitu la un grătar şi laşi viitoru’ luminos al ţării în..pălăria mea?

  2. Ei, in dupa ce vizionez asa ceva imi vine sa ma apuc de fumat, doar-doar ma calmez 🙂

  3. @adi
    i-aş lăsa coane, dară nu mă lasă conştiinţa.. 🙂
    @o.b.
    dacă nu te-ai apucat pînă acuma, apăi doar nu te’i apuca de’acu! 😀

  4. sa stii ca ne sta in fire, ca romani, sa ne plangem pentru orice si niciodata sa nu fim multumiti.

  5. Ne plîngem inclusiv de faptul că românii se plîng din orice şi niciodată nu sînt mulţumiţi 🙂 Io accept o singură frază care începe cu „Noi, românii, …” ca fiind valabilă. Se încheie cu „… vorbim româneşte” 🙂 Restul sînt generalizări exagerate.

    În altă ordine de idei io zic că prostia şi nesimţirea nu fac discriminări legate de sex, vîrstă, rasă, etnie, naţionalitate şamd 🙂 Cred că-s mai imparţiale decît Crucea Roşie 🙂 Io mi-am pus mîinile-n cap că asemenea specimene există pe lumea asta şi umblă în libertate pe străzii. Sînt aproape sigură că m-ar fi oripilat şi dacă erau croaţi, sîrbi, americani …

  6. I must be EMO..dacă tot sunt romîn şi-mi stă în fire să mă plîng.. 😀


Lasă un răspuns

Categorii

