Publicat de: ionutu | Iulie 16, 2008

What the phoock? Plăteşti bre?

Răsfoind astăzi presa la modul onlain, dau peste un articol care erea cît pe’aci să-mi cauzeze un atac de cord.

Era vorba despre iniţiativa (tovărăşească) legislativă a unor demnitari pesede cu privire la subvenţionarea cu bani, cca. 50 de salarii minime brute/fiecare candidat într-un colegiu uninominal pentru Camera Deputatilor şi Senat, pentru fiecare candidat la funcţia de primar al unui sector al municipiului Bucureşti ori al unui municipiu sau oraş, fie şi pentru fiecare candidat la funcţia de preşedinte al consiliului judeţean. Să recapitulăm deci. Dat fiind că acum îi alegem uninominal, trebuie să le plătim -legal vor ei- şi campaniile electorale. Nu că pînă acum n-am fi plătit cu vîrf şi îndesat fiecare mititel şi fiecare bere electorală..acum vom plăti în conformitate cu legea (dacă va fi aprobată, şi am senzaţia că va fi aprobată) în viitoarea vigoare. Articolul complet aici.
Ulterior, am căutat informaţia şi pe alte surse, să fiu sigur că nu e vorba despre o păcăleală de 16 iulie. Am găsit un punct de vedere pertinent şi la arogantul genial, Ciutacu, numai bun de citit.
Întrebarea care mă scormoneşte este, pînă unde pot merge dobitocii ăştia cu disfuncţii erectile, probleme de atenţie, burdihane şi căcăuri plimbate în limuzine de lux (plătite tăt de noi), cu nesimţirea? Sper doar că roata se va întoarce..dar cînd oare?!

Responses

  1. viva la revolution!!! power to the people!!! 😉

  2. Give me something to shoot! B-)

  3. D-aia am eu o slabiciune pentru stramaosii nostri romanii, de la faza cu decimarea. Asta as face eu in Parlament 🙂

  4. Mortziimamiilor! Munciti, minkavash, sa existe bani de almanahe citite in fotolii senatoriale. Ca lectura pe fotoloiul din sufragerie dauneaza. Dauneaza si aia simpla, de altfel.
    Zgura’zgitzii lor de papagali!

    Ma scuzati. La un moment dat, revin ca doamna. Da’ mai incolo, c-acum fac clabuci.

  5. Monica, spune tot! 🙂
    Descarcă-te.

  6. @moshcalifar
    Moşule, cînd ne-am transformat noi în proştii lor?

  7. paranteza de doamna: de unde „seliman”? sa stiu si io ce trec in blogroll…

  8. De la numele meu de familie. Tata e din Botoşani. Poate acum cîteva secole, în vremurile în care otomanii cotropcheau frumoasa Moldovă, vun ieniceriu s-o fi încurcat cu vo’ moldoveancă cu poalele mari.. de aici Seliman.. 😀

  9. Toti din partea aia sintem rezultatul unui viol adulterin de-acu’ 7 generatii… Am o bunica din Tecuci si un bunic din Botosani: jumatate din neam are nasul cit un nasture si ochii mai oblici… 😛

    Gata, merci, am retzinut!

  10. Mi-a plăcut asta cu turcul ardelenesc! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

