Publicat de: ionutu | Iulie 18, 2008

Bollyuoîd hir Ai căm!

După ce am întîmpinat oareşce plîngeri cu privire la filmuleţul din mai vechiul articol cu brainiacul, da, v-aţi prins rapid căz doară plîngerile nu puteau veni decît de la brainieac (care-i tăt în vacanţă) himself, plîngeri care se refereau la faptul că aş fi postat filmuleţul fără să-l editesc, asară m-am apucat de lucru. Pe un Windows Movie Maker care vine la pachet cu windowsu’ piratat din dotare. Kusturico, Spilberge, here I come tată! Ia uite ce-a ieşit:

Dacă v-a plăcut melodia de pe fundal să ştiţi că cine-mi spune cine o cîntă, are un premiu (după moda jeg.ro 😀 ) de la mine: poate să mă scoată la o bere. Voi veni cu plăcere! 😀

Responses

  1. Cine o cîntă în original sau cover versionu’? 🙂

  2. Că acuma îl întreb pe sfîntu’ Google 🙂 (nu ştiu de la cine am auzit prima dată de „sfîntu’ Google”, da’ e bună 🙂

  3. Originalul îl ştie toată lumea, cover-ul e mai interesant de aflat, avînd în vedere că numai eu deţin acest răspuns, aştept în continuare participanţi la concurs.

  4. Etete, te pomeni c-o hi coveru’ tău şi vocea consoartei! În care caz nu la Bollywood e de noi, nepoate, ci la Electrecord !!! 🙂

  5. Ntz. Nu-i. Mai încearcă.

  6. Nu mi-a placut melodia :PDeci ma proclam castigator. Trimite berea by mail,ok ? Stellaaaaaaaaaaaaaaa !!!

  7. Stella? Ok, cu proximă ocazie cînd vii la Braşov, ai 2 Stelle Artois. Concursul continuă. 😀

  8. Dumnejegu are premii mai atractive 😛

  9. Doua ?!? M-as fi multumit cu una… 😀

  10. @M@riansky
    da, dară eu sunt încă un muritor de rînd, nu sunt nici măcar semi-zeu darămite Dumnejeg.. 😀
    Btw, dacă stai în Braşov vreau şi eu să fac o poză cu stencilu’ Jeg-ului..măcar atît dacă tot n-am reuşit să-l cîştig! 😉

  11. Moşule două stele: una o dai tu (drept premiu, uitaşi?) şi una o dau eu. Deci două Stelle.
    Sper să nu facem ca Elaine, că eu nu ţin mult la bere, după două băute, încep să mă bîlbîi. 😀

  12. Fotonii din faruri se vor deplasa spre înainte cu dublul vitezei luminii.

  13. Cred că este Shirley Bassey – Light My Fire, postprocesat cu coborârea ritmului.

  14. Deci care este premiul? (Încep şi cu deci… să fiu în ton. 🙂 )

  15. Deci Biblio nu e Shirley Bassey deşi sună bine şi varianta ei. 😉
    Mai încearcă, şi premiul era că cine ghiceşte cine cîntă piesa, poate să mă scoată la o bere. 🙂

  16. E Sia, mai, Sia ! Si am sa te spun lui Darius sa te invete minte, bagabontule !

  17. @ Marian S.
    pîrîciosule, m-am autodenunţat la jegstăr, da tu poţi să-i spui. 😀

  18. Astrud Gilberto – Light my fire. Da?

  19. Cîştigător: ciribantrop. Cînd vii la Braşov, ai o bere.

  20. perfect


Lasă un răspuns

Categorii

