Publicat de: ionutu | Iulie 20, 2008

Speciala de duminică.

Aţi văzut filmul acela cu Russel Crowe şi Al Pacino, The Insider? Ăla despre industria producătoare de ţigări, inspirat din fapte reale. Ei bine, eu nu-l văzusem. Da acum că l-am văzut, am tras nişte concluzii. Şi eu sunt fumător. Am spus-o şi în alte posturi, fumez cu plăcere şi este alegerea mea. Au apărut acele pachete mult trîmbiţate cu imagini şocante şi sugestive. Ziceam că nu o să mă determine pe mine nişte fotografii fotoşopate să renunţ la fumat. Acuma văzînd imaginile, am îndoieli. Le puteţi vedea pe cele mai multe la http-ul ăsta.
Ei bine să nu vă treacă nicio clipă prin minte că eu mi-am pus problema renunţării la fumat din cauza acestor imagini. E adevărat sunt şocante, morbide, scîrboase şi extrem de sugestive tocmai prin violenţa lor. Dar tocmai din această pricină mă gîndesc serios să renunţ la fumat. Să-i dau o mare mU.E. statului romîn care cîştigă sume colosale din accizele impuse la ţigări. Nicio altă ţară din spaţiul comunitar nu a impus o asemenea barbarie, adresată unei categorii mari de cetăţeni, cetăţeni cu drept de vot, cetăţeni care îşi plătesc impozitele, cetăţeni fumători. Doar la noi, în ţara lui Papură Vodă s-au trezit nişte avortoni la costum să dea ei legi aspre şi absurde cu privire la ţigări.
Prin urmare, urmăriţi The Insider. Eu din el am înţeles că la noi nu există presă liberă. Fiecare îşi face cîte-o televiziune. Becali TV, BăZeus Tv, Irealitatea, etc…
Băi puţangutani care votaţi legi între două puiuri de somn, eu zic să puneţi imagini şocante şi pe sucurile carbogazoase, pe mezeluri, pe margarină, pe ciocalată, pe fructe, pe Parlament, pe Casa Poporului. Şi aceste elemente conţin ingrediente care în consum excesiv pot provoca boli precum cancerul. Boilor!

Responses

  1. Hai, bravo! Ţi-o intrat minţile-n cap 🙂 Auzi, nu ţii un jurnal al lăsătorului de fumat? Pe mine una m-ar interesa 🙂

  2. Pe vremea cand fumam (m-am lasat de 8 luni) tehnica era urmatoarea : cumparam de obicei 2 pachete pe care le descarcam intr-o cutie din lemn de cires (super). Cand plecam pe undeva bagam tigarile intr-un etui mic de piele.Se poate folosi si un pachet fara reclamele alea scarboase pe el. Sigur gasesti, nu-mi spune ca le iei doar „timbrate” 😉

  3. Mosule, păi cred că aşa o să şi procedez. Şi Oana, dacă mă las de fumat, promit că bag o secţiune în care să descriu stările prin care trece un fost fumător, pentru că vorba lui Bucurenci, un om care se lasă de fumat, nu se poate numi nefumător. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

