Publicat de: ionutu | Iulie 21, 2008

Dilemă morală.

O să fiu scurt. Dacă aţi avea un prieten cu care să vă ştiţi de mai de 4 ani, cu care să aveţi amintiri plăcute, cu care să fii mîncat (vorba ceea) din aceeaşi farfurie..şi pe care să riscaţi să-l pierdeţi ca prieten din pricină de nouă gagică, achiziţie a lui, care nu vă suportă, ce aţi face? L-aţi lăsa baltă şi i-aţi permite intrusei să arunce la lada de gunoi amintirile voastre, sau l-aţi sfătui să-i dea cu flit gagicii, că fete mai găseşti azi, dar prieteni adevăraţi, mai rar.
Eu mă declar învins.

Responses

  1. Eu inteleg ca ti-ai luat blogu’ cu tine 😉

  2. Nu, nu e vorba de un blog. Chiar este vorba despre un prieten cu care am avut o discuţie zilele astea. Şi acum sunt în dilemă.. 😦

  3. lol Eu am vrut sa comentez cu privire la postarea ta de ieri.
    Despre prietenul tau, nu stiu, l-as lasa pe el sa decida. Tu doar vei constata ce a hotarat el, daca va ramane sau nu prietenul tau in continuare.

  4. de obicei timpul decantează prieteniile, relaţiile dintre oameni, sentimentele şi resentimentele. se va întâmpla la fel şi aici. decizia nu-ţi aparţine, nu are rost să te macini din pricina asta. dacă femeia e nepotrivită pentru prietenul tău, în cele din urmă se vor despărţi. sau poate o va lua de nevastă cu toate că-i nepotrivită şi în cazul ăsta te poţi considera răzbunat.
    lăsând gluma la o parte, nu te poţi pune între bărbat şi femeia de care e îndrăgostit. nici bambi nu a reuşit şi pînă la urmă oricum a păţit-o şi el:-). sau sunteţi siamezi cumva şi ai uitat să menţionezi?

  5. @alandra
    ionutu si oanabacanu is doo persoane diferite (nu-i una cu personalitate multipla) … si oanabacanu (care o scris postarea de ieri) e plecata acuma in concediu…! 😉

  6. Nu prea ai ce sa faci, Ionutule, pentru ca in balanta sunt valorile prietenului tau, nu ale tale. De el, si numai de el, depinde cum fi-va viitorul. Ce poti face tu este sa nu-i dai „delete” cu tot „shift” din viata ta.

  7. lol@Dora
    Incurcate caile domnului 🙂

  8. @ all
    Mulţumesc pentru gînduri şi sfaturi. Fata nu ne suportă pe mine şi consoarta-mi, lui îi face plăcere să ne vedem. Prin urmare la mijloc este prins tot el. Dacă ea îi face capul pătrat în ceea ce ne priveşte, eu am ales să-l las în pace, să-i dau bineţe cînd ne vedem, să-i dau timp să regleze conturile cu fătuca. 😉

  9. Ajungem cu timpul sa intelegem ca adevaratii prieteni sunt numarati, si ca daca nu luptam pentru ei, mai devreme sau mai tarziu vom fi inconjurati doar de false prietenii si ne vom simti singuri. Cu timpul ne dam seama ca vorbele spuse intr-un moment de manie, pot continua tot restul vietii sa faca rau celui ranit. Cu timpul invatam ca a scuza e ceva ce poate face oricine, dar ca a ierta, asta doar sufletele cu adevarat mari o pot face. Cu timpul ne dam seama ca daca ranim grav un prieten, e foarte probabil ca niciodata prietenia nu va mai fi la aceeasi intensitate. Chiar daca ne simtim fericiti cu prietenii ramasi, intr-o buna zi plangem dupa cei pe care i-am lasat sa plece,(din vietiile noastre). Cu timpul ne dam seama ca experienta traita alaturi de fiecare fiinta, nu se va mai repeta niciodata.

    De accea nimeni nu poate intrerupe o prietenie de atatia ani,persoana iubita indiferent care parte trebuie sa-ti accepte prietenii dobanditi este ca o mostenire,cu bune si rele ca doar toti suntem diferiti dar totusi prieteni adevarati si in timp doar acestiia vor ramane pentru tine sprijin,cu care sa poti vorbi vrute si nevrute,in afara de familie.(pentru ca parintii,rudele,fratii si chiar consoarta te poate parasi …..in vesnicie )

    „The joy of true friendship is a joy that last forever,thank you for adding such joy to my live !”

    cu respect ,
    Eugen Tarnovan

  10. Cu plăcere, meştere! 😉

  11. Watch me closely : been there, done that.
    Deci faza e veche de cand lumea. Daca tipul chiar iti e PRIETEN , o reguleaza pe aia o luna, doua…sase. Dupa care isi revine. O pi**a nu rupe o PRIETENIE intre doi barbati.
    Dar …! Lasa-l pe el sa decida, dragostea e oarba si omul e la faza la care gandeste cu chestia aia despre care zic damele ca e creierul nostru.
    All in all : timpul rezolva. 4 ani e un fleac. Pe mosu’ l-a lasat balta un prieten, da’ ce zic io prieten…frate mi-era , dupa – tin’te bine ! – 25 de ani . Tot pentru o pi**a. Aud ?

  12. Moşule, înseamnă că bărbatul nu-i tocmai specia superioară.. 😀 Trist, ce ai păţit matale, nici nu ştiu ce să zic mai mult. 😦

  13. bha… mend the fuck up… daca prietenu` tau alearga ca un cerb inainte de monta dupa o ciuta care`i intratat de autista incat sa nu il lase sa se vada cu prietenii lui de ani de zile… nu stiu daca te merita el ca prieten….. de obicei partenerii dintr-un cuplu se integreaza fiecare in cercul celuilalt de prieteni .. sau nu …. dar daca e nu… nu prea tine relatia… so… Ori ii futi 2 dupa ceafa amicului cu pricina sa-si dea seama ca nu orice ciuta merita si sa se gandeasca bine.. ori astepti pana isi da el seama de treaba asta…

    PS Scuza-mi limbaju` da` ma cunosti deja 😀

  14. Paulie, te cunosc şi am înţeles mesajul, şi limbajul nu e o problemă. 😉 Mulţam de feedback. 😉

  15. Buna, comentariul meu nu are legatura cu tema. Scuze! Doresc sa alcatuiesc o lista cu bloguri ale valcenilor. Tu ma poti ajuta; daca cunosti un blog administrat de un valcean, te rog da-mi de stire . Multumesc.

  16. @ cllod
    Nu cunosc niciun blog de vîlcean, dar dacă o să văd vreunul, îţi dau de ştire.

  17. @ionutu: ba n-a fost trist deloc. Am avut o discutie ca 2 barbati face-to-face si i-am zis ce ti-am zis si tie. Strans mana si la revedere ! Nimeni nu e de neinlocuit, vorba lu’ paulie „poate nu te merita el…”

  18. Maestre ,ramane cum ne-am inteles…
    Niciodata nu trebuie sa alegi ci trebuie sa inpaci ….prieteniile nu se cumpara,se dobandesc asa ca trebuie sa continui……..

    salutari
    eugen

  19. <<<>>>>> eroare de dactilografiere

  20. impaci>>>>>>>>>>

  21. Măi ce poetic te făcuşi! 🙂

  22. 😀 Barbatzii intre dinshii!…

    Ideea e in felul urmator: cind ai o situatie tip partener-care-nu-suporta, decidentul e amorezul cu pricina. Testul prieteniei e la el, sa stii, nu la ea. Ea face ce stie si ce poate: „Draga, nu-mi plac prietenii tai! Umf!” Ramine la el sa rezolve.

    Eu iti doresc asa: sa iasa cum trebuie si cum e mai bine de fapt. Daca lui ii zice inima sa sacrifice o prietenie, atunci nu e bun pentru tine. Punct.
    Sorry ca-s asa insensibila! 🙂

  23. Eu cred că el a ales deja, asta dacă el este cel care ţi-a spus că iubita lui nu vă agreează pe tine şi pe consoartă (lucru care, apropo, nu se face decât dacă eşti laş, nu ai caracter şi de aceea bagi în kkt oameni pe care pretinzi că-i iubeşti, rănind în acelaşi timp oameni care pretinzi că-ţi sunt prieteni).
    Dacă nu ţi-a spus el, atunci mai e o şansă ca acesta să-ţi fie într-adevăr prieten. Şi vă puteţi vedea oricând, fără iubita lui, ca doi buni şi vechi prieteni.

    Cât despre comentariile cu p***a care nu are loc între prietenia dintre doi bărbaţi, c’mon! Puteţi mai mult de atât.

  24. @ innu
    a fost la modul că eu mi-am dat seama, şi a trebuit să scot cu cleştele mărturisirea. I-am zis că are prietenia mea şi în continuare. Dar să ţie minte că precum elefantul, eu iert, dar nu uit. 🙂

  25. […] Cretinelului îi aduc aminte că de multe ori i-am stat aproape necondiţionat. Acum are impresia că el e undeva sus, are coaiele mari, dar îi reamintesc că tocmai natura sa cretinoidă l-a mai dat cîndva cu fundul de pămînt. Azi sau mîine va fi iarăşi la pămînt, iar atunci să nu îndrăznească să mă mai caute. În fond el a ales. […]


Lasă un răspuns

Categorii

