Publicat de: ionutu | Iulie 24, 2008

Ce ne facem, ce ne facem..?

În 2004, ca mulţi alţii, îmi luam porţia de sex oral servită de Alianţa (Ba) D.A. (Ba nu). Eram ferm convins că Băse şi ai lui vor schimba situaţia ţării, vor stîrpi corupţia, vor aduce binele în casele romînilor. Încă de la momentul „dragă Stolo”, totuşi am avut un presentiment sumbru. Vedeţi voi, cei care mă cunosc ştiu că am o intuiţie mai ceva decît cea feminină şi că ce intuiesc eu că se va petrece, se petrece. Alţii zic doar că aş cobi. Ei bine cu vreo cîteva săptămîni pînă la alegerile generale din 2004, mă aflam acasă, mai exact dacă este să-mi localizez locaţia în timp şi spaţiu, pe căcăstoare. Ei bine, pe tron aflîndu-mă, citeam (dacă nu mă înşel) un articol de o pagină din Gardianul, o pagină întreagă dedicată Băselului, o pagină care descria domnii mei, exact adevărul pe care-l ştim cu toţii astăzi despre caracterul de căcat al omului politic Băsescu, Preşedintele nostru.
Băse, via jegpunctro:

Erea să mă cac pe mine. Salvatorul erea terfelit..şi totuşi băieţii aveau dreptate în toate privinţele: Băse ca fost ministru, Băse ca Primar General şi episoadele sale de atunci, Băse în Partidul Democrat şi felul în care i-o trăsese lui Petre Roman, Băse în general. Noroc că eream pe budă.. că…mno. Articolul respectiv m-a bîntuit pînă la alegeri, şi după, dar euforia faptului că scăpasem de Bombo, parcă ne pusese tuturor un văl peste ochi, un văl care avea să cadă ulterior, puţin cîte puţin.
Zilele noastre. Începe să-mi fie (mă rog) simpatic, Năstase. Da, Adrian Năstase. Cum pentru PNL am avut mereu o pasiune (nu neapărat şi pentru cei ce sunt azi în PNL), tind să cred că nu m-ar deranja o blasfemie precum o potenţială guvernare PSD-PNL din toamnă. Am devenit cu timpul imun la imbecilii care ne conduc destinele (ete’ că sunt şi eu deontolog că vorbesc în stereotipuri 😀 ), şi am ajuns la trista concluzie că toţi sunt o apă şi-un pămînt, toţi merg după ciolan, toţi au interese mai presus decît jurămintele depuse ca aleşi ai prostimii. Dar, peste toate acestea, zău că aş avea o clipă de satisfacţie în ziua în care pe Antenă, la Eol TV (vorba Călifarului) i-aş vedea mutriţa de hobbit ardelean a Bocului. „Am…boc-boc-booc…am promis că voi demisiona în secunda 2..boc-boc-boc..dar după cum bine zice Şeful, politica este şi compromis, aşa că am demisionat, şi…şi m-am autonumit preşedinte interimar al PD minus L pînă la alegerile interne..”.

Responses

  1. Şi în secunda trei se va trezi cu un Vuitton în cap de la Nuţica 🙂

  2. Deontologic vorbind, nu-i a mea, am preluat-o, cred ca de la Mordechai. Si respectati bocu’ ca e ales, da ? (citat din marinari celebrii) Acu’ sa nu intrebati de ce trebuie respectat bocul si injurata mazarea ca n-am habar. Poate fiindca e aliment si se scumpeste ?

  3. „tind să cred că nu m-ar deranja o blasfemie precum o potenţială guvernare PSD-PNL”

    Aici rezonez cu tine. Nici pe mine nu m-ar deranja. Dintre 3 + 1/2 rele (PNL, PD-L si PSD + UDMR) e raul cel mai mic. Nemaivorbind ca „doctrina” e… o vorba de dansii inventata… Ca PNL e orice, numai liberal nu; PSD e orice, numai social-democrat (buek! nomine odiosa); iar PD-L e… orice. Asadar, orice + nimic = coalitie.

  4. @alandra
    numai de la Nuţica? 😀
    @moşu
    eu cred că se alterează, şi mai cred că jignim simplul bob şi/sau animalul de povară boul, dacă le comparăm cu boc-ul..mno..deci în numele lor, ne potolim? 😀
    @cetăţeanu’
    avem de ales? 😦

  5. Marinarul ii taie un picior si-i scoate un ochi 🙂

  6. Greşit. Marinarul ÎL PUNE să-şi taie un picior şi să-şi scoată un ochi cu insigna partidului predată însuşi de Zeus în 2004 în văzul tuturor. 😀

  7. Ionutule, orice vrei tu, dar nu PSD!! In nici un fel de combinatie. Ia gindeste-te, Bombo te terifia in 2004. Acum, in 2008, crezi ca si-a dat jos blana? Nici vorba. N-avem clasa politica, dar, din ce NU avem, eu as zice sa NU votam PSD. Prefer un partid pensionaresc-automobilistic condus de Mudava, cu sediul central in Spirala de la Costinesti. Fatza de PSD, desigur! 🙂

  8. @ monica
    păi cu sau fără votul tău sau al meu, PSD, ne place sau nu, o să revină. Sunt aproape sigur. După alegerile locale ai văzut cît de bine au stat. Ce ne face să credem că în toamnă vor sta mai prost? Vorba cetăţeanului popescu: orice + nimic = coaliţie. 😦

  9. @ionutu: Pai… am belit-o! 🙂

  10. Cum spuneam, sex oral. 😀

  11. @ionutu+monica: vreti sa vedeti un pesedeu in action? ge(o)ana la ultimul meu blog 😉


Lasă un răspuns

Categorii

