Publicat de: ionutu | Iulie 26, 2008

De weekend.

Pe Republicii e invazie de vînzători de porumb fiert. Şi de terase, dar asta v-am zis-o într-un articol anterior. Pofticioşi fiind, ne oprim la o tanti de etnie [că numai ei vînd porumb fiert pe stradă fără să plătească taxă de ocupare a domeniului public, deci complet ilegal şi sub ochii comunitarilor (poliţiştii ăia în negru plătiţi din banii noştri) care se leagă numai de băbuţele care vînd flori şi moşuleţii care vînd alune] şi o întreb:

eu:Cît dai porumbu’ duduie?
ea:3 lei, şăfu’.
eu:3 lei ?! Da’ viu cu cît îl iei?
ea:Cum adică viu domnişorule?
eu:Adică crud, nefiert..de-l dai cu 3 lei..că la conservă e 4,5 lei.
ea:Păi e de la unguri de aia e 3 lei şăfu’!

I-am mai luat doar Dorei. Eu n-am fost dispus să plătesc 6 lei pe doi ştiuleţi de porumb unguresc furat de pe tarlaua vreunui gospodar de prin satele apropiate Braşovului.

***

În altă ordine de idei, aud că Paulie pleacă azi spre Sighişoara la Festivalul Medieval de acolo. Lucru care mi-a adus aminte de festivalul de la Sighişoara de acum cîţiva ani unde am fost împreună cu Mihaiu, Tănase şi cu frate-miu. Amintirile sunt prea multe de acolo, ar necesita un post separat cu care promit să revin. 😉 Pînă atunci, dacă Mihaiu sau Tănase intră pe Cronică, îi rog pe ei să povesteacă ce-şi mai aduc aminte. Eu ştiu doar că acolo am dormit prima oară sub cerul liber pe o bancă dintr-un parc, precum un homeless; ştiu că acolo am băut şi ne-am distrat cu o armată de rockeri, noi 4 fiind îmbrăcaţi oricum numai a rockeri nu (tricouri portocalii, albe, crem şi bleu şi blugi + adidaşi 😀 ) dar am supravieţuit şi am învăţat că după 6 beri de căciulă, eşti prieten cu toată lumea: fie el rocker, punker sau raver.. 😀 ; acolo a fost frumos, Mihaiule, Tănase voi? Promit să revin cu detalii.
imagine via dordeduca.ro

***

Am auzit că e furtună în paradisul celor de Rebelde..ciumpalacii ăia latini care au succes la fetiţele şi băieţii virgini şi-n aşteptare, un soi de emo ne-sinucigaşi. Cică unul dintre băieţi, că sunt trei gagici şi trei gagii, ar fi gay. Iar asta n-ar da bine la fani. Ete’ fîsss.. Din . meu de vedere, să se ducă învîrtindu-se cu tot cu muzica lor de cacao… 😀
Mno..hai pa bonjour că e weekend şi aştept musafiri. 😀

Responses

  1. Ciudat. In frumoasa capitala chiriile sunt mai mari si porumbu’ mai ieftin 🙂

  2. Pai deh, cerere si oferta, noh 😛

  3. Mda..noi avem chirii ceva mai mici, dar recuperăm prin preţul porumbului fiert. 😀

  4. Hahaha, cum ai zis?” Virgini şi în aşteptare? :)))

  5. Aşa am zis. 😀 Dară au nu-i aşa? 😉

  6. Ce, aşteptări? Nu ştiu, zău, nu mai sunt de atâta timp virgină că am şi uitat!:D

  7. Ai uitat de aşteptări? De emoţiile iniţierii care întîrzie să apară? Ete de’asta nu cred că asculţi Rbd. 😉

  8. Dude.. am fost la Sighisoara.. si am decis sa nu mai merg niciodata in timpul festivalului . Orasul e minunat dar nu in tigania din timpul „minunatului” festival. Prefer sa ma plimb linistit prin cetate si sa savurez un cal de bere in orice alta perioada a anului. Intr-un final am ajuns la Ocnele Sibiului…loc pe care il recomand cu caldura tuturor.. ieftin, fain… relaxare totala… Enjoy….

  9. Paulie, tigania din festival e parte integrantă a sa de multă vreme. Să ne gîndim că au fost parcă 16 ediţii pînă acum din care primele 5-6 au fost de vis. Acum, cînd avem emo cocalari avem şi rockeri şi hipioţi cocalari. Plus că au trecut şi anii peste noi, iar eu sincer, nu ştiu dacă la 23 de ani cît am acum, mă mai pot distra cu aceeaşi inconştienţă cu care mă distram cînd aveam 16 ani. Ce zici?


Lasă un răspuns

Categorii

