Publicat de: ionutu | Iulie 28, 2008

Lista bloggerilor anti-Sever Voanescq Politrucu’

De cîteva zile mă agasează acest subiect: cum că un ‘telectual din ăsta cu aere de om de litere, filozof de gazetă (pardon…cotidian central de centru democrat-popular..) ar intenţiona să intre în politică, adicătelea să lase condeiul şi să îngroaşe masa portocaliilor democrat-liberali din Parlament, în colegiile de Patria Hoţilor, mă rog, Prahova. Măi, eu pînă astăzi, am zis OK, oricum Parlamentul e plin de cretini. Unul, doi în plus, atîta pagubă. Dar.. mă gîndii eu mai bine..şi..am tras o concluzie: cum poate neterminatu’ ăsta să afirme că va fi un politician model, un politician bibelou, atîta timp cît el ca „deontolog” propovăduieşte în fiecare zi cuvîntul Omului de la Cotroceni şi al partidei prezidenţiale. Zice că se întoarce acasă spre a-şi servi comunitatea. Ete’ fîsss. Parcă noi n-am şti ce înseamnă un loc „eligibil” pe listele unui partid. Parcă noi n-am şti cu ce se mănîncă politichia în Romînia. Băieţii ăştia doi chiar ne iau de proşti, sau ce? Ce garanţie am eu că ăsta cu moacă de seminarist în aşteptare de parohie o să facă ce a promis în campanie? Sau PD-L este într-un aşa mare hău din . de vedere electoral şi logistic (după eşecul cu Bucureştiul), încît crede că etalîndu-şi pupincuriştii şi scribalăii de vază, or mai cîştiga ceva electorat în toamnă? O să o întreb pe bunica mea din judeţul Botoşani, comuna Mitoc, satul Horia (localitate de frontieră) dacă ştie cine este Sever Voinescu sau Cătălin Avrămescu. Că de Iliescu sigur ştie. Probabil mai ştie ceva despre Emil Constantinescu. O fi auzit şi despre Băsescu.
Struţocămila candidat are tupeul jegos de a lansa şi o listă a blogurilor anti Băsescu din Romînia. Eu propun să lansăm şi noi o listă anti papagali precum el şi ai lui. Să vedem..oare intru pe lista lui? 😀
Deci, later edit:
1. Cronica unei vieţi. Banale. – de ionuţu
2. Alandra – cea anti băsească
3. Cetăţeanul Popescu – un John Doe neaoş

Bună totuşi şi observaţia moşului Călifarele: care ar mai fi deosebirea între ăia şi noi ? Fără liste, că put a stalinism şi teroare. Lasă-le pentru sfertodocţii ăia. Ce vroiam a spune? Cine n-are bătrîni, să-şi cumpere! 😉

Responses

  1. No way man, care ar mai fi deosebirea intre aia si noi ? Fara liste, put a stalinism si teroare. Lasa-le pentru sfertodoctii aia .
    Altfel: am auzit despre Prahova si politia de p-acolo niste povesti care bat la cur orice roman de Mario Puzzo.

  2. Lista pe care o propuneam eu era una la mişto. Deosebirea între ăia şi noi ăştia proşti dar mulţi este că, vrem/nu vrem, trebuie să le înghiţim căcatul zilnic. Iar tocmai pentru că suntem proşti dar mulţi, se poate să le şi iasă, la mustaţă, pasenţa. Oricum, lista mea era una anti- sfertodocţi şi intenţiile lor. Ştiu că e dreptul lor la opinie contra dreptului nostru la opinie.. 🙂

  3. Me: locul 2 🙂

  4. @ alandra
    s-a notat! 😉

  5. Doar locul 3??? Bine, fie, accept…

  6. Să zicem că noi mergem pe liste scurte Cetăţene! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

