Publicat de: ionutu | Iulie 29, 2008

Ecoute2 sau instinctele animalice

Prin aprilie publicam un articol despre felul în care unii n-au pace nici pe internet, încercînd să propovăduiască, fără cunoştinţele minim necesare în abordarea subiecţilor, un comportament bolnav, un comportament de turmă, speculînd înclinaţia oamenilor spre a crede în ceva. Se numea Turnul de veghe, acum şi onlain. Între timp amicul C. are o a doua întîlnire pe mirC, cu martorul. Dan Diaconescule, dacă nu l-ai avut ca invitat pînă acuma pe ecoute , poţi să-l cauţi pe mirC. O să iasă audienţă frate! 😀
Luaţi de vă minunaţi (musai cu citirea lui ecoute1):

ecoute2, profil: “interesat de discutii prietenii si cine stie poate reusim ceva impreuna” / 45 ani / baiat

<ecoute2> sal deranjez? am mai vorbit cumva
<vtm38> stiu si eu?
<ecoute2> se poate discuta o prob care necesita discretie max
<vtm38> sunt pe aici. ascult fara sa te intrerup
<ecoute2> esti interesat de sex da
<vtm38> am zis ca nu te intrerup, mereu pui intrebari redundante?
<ecoute2> sint bisex si as vrea sa incerc sa o fac cu un caine oral dar vreau discretie max ai caine
<vtm38> caine oral? adica te referi la un catel viu, in carne si oase? sau cum?
<ecoute2> da caine animal as vrae sa o sug
<vtm38> adica tu lui? sau si el tie?
<ecoute2> eu lui
<ecoute2> sa i-o sug
<vtm38> e o idee. da’ de ce nu prinzi tu o cotarla d’asta de pe strazi, un caine comunitar la o adica?
<ecoute2> ai caine
<vtm38> ii dai o bucata de pastrama si rezolvi problema. cred ca ar fi de acord, nu?
<vtm38> ai mai rezolvat asa probleme cu un caine? esti incepator?
<ecoute2> ce rasa e
<vtm38> mai intai vreau sa stiu daca nu esti brutal cu el. doi: daca ai mai facut asa ceva e una, daca nu… nu!
<ecoute2> am facut
<ecoute2> nu sint brutal
<vtm38> bine… si nu te-a muscat de … putza?
<ecoute2> eu vreau sa i-o sug eu
<vtm38> bine dar ai fi in stare sa platesti? daca zapacim cainele de cap macar sa ii ajunga si lui de un …chappy, ceva, acolo [ca bere nu cred ca vrea]
<ecoute2> da spune cat vrei
<ecoute2> si ce rasa e
<vtm38> cat ai mai platit pentru asta? in functie de rasa? ce preturi sunt?
<ecoute2> mai nu am mai platit ce rasa e si cat vrei
<vtm38> nu am eu caine, are un vecin un catel, il cheama Micky, sorecar. cred ca daca vrei … il anunt pe vecin, e somer. ar merge?
<ecoute2> e mic caut ceva mai mare
<vtm38> cam ce rasa? mai stiu oameni cu caini…
<ecoute2> orice mare
<vtm38> stiu pe langa mine un caine comunitar, ceva corcit cu bexer, flocos…
<vtm38> cu boxer, pardon. asta ‘functioneaza’?

Dupa apelul admin-ului de ocrotire a minorilor la interactiunea cu netul (total de acord!), punctez: ocrotiti si animalele! Se pare ca unii cetateni iubesc altfel animalele de companie.

Morală: amicul C. să caute să intre pe blogguri dacă se plictiseşte şi să lase deci mirC-ul pentru ecouţi din ăştia; nu vă lăsaţi patrupedele nesupravegheate, ecoute-ul poate pîndi acest prilej! 😀

Responses

  1. lmao 🙂 🙂 doamne mare ţi-e grădina !!!
    Uite aici un link … un fel de ecoute 🙂

  2. Stai ca am uitat linkul :))))

    http://www.reuters.com/article/oddlyEnoughNews/idUSN2432412420080725

  3. ok, şi linkul?

  4. am văzut..dar eu cred că puştiul erea în legitimitate, deci io dacă aş fi atacat de un piţbull d’ăsta l-aş muşca şi io! clar! 😀

  5. Eu mai degraba as fugi … ca in filmele western…cum tara calul in galop pe raufacator, asa si eu, fug tarand pitbullu’ pana-mi da drumul ha ha ha Ce imagine de cosmar 🙂

  6. Dacă fugi te atacă mai abitir, că simte că te comporţi ca o pradă..deci mai bine stai şi-l înfrunţi..;)

  7. ciudat !!!

    multe creaturi bipede pe pamant!!!
    bolnavi psihic .

  8. Costi, aşa e, dar îi poţi dovedi?

  9. Vecinul meu nea Nicu ar zice : Baiat bun da’ cu lipsuri. Lume necajita. Spitalele full. E greu.

  10. Moşule, nea’ Nicu ăsta are căţel? 😀

  11. Nu domne , se poa’ …?

  12. Măcar o pisică.. 😦
    Oare la ăştia s-o fi gîndit spartanul Avramescu? 😀

  13. :)))), hai ca-i buna! :))

  14. @ionutu : Beyyyyyyyyyyyyyyyyy, motan am io !!!!! vrei sa-mi crape inima pana ajung acasa? ca n-am reusit sa-l invat sa raspunda la telefon…

  15. Ok, moşule! Învaţă-l să-ţi dea atunci 1 bip dacă e ok, 2 dacă se simte rău, 3 dacă sună Ecoute la uşe! 😀
    Merge şi cu BUZZ pe mess. 😉

  16. Să vedeţi acum gugălăii zoofili cum o să-mi umple rubrica la termenii motorului de căutare! 😀

  17. Astia trebuie spanzurati de limba (ca tot vroia el sa suga ceva). Scarba si mila de asemenea creiere (asta daca au).

  18. Ar trebui sa-si ia el un caine. Ar fi al lui, i-ar face felul de cate ori vrea… bietul animal.

  19. Nu cred..că dacă şi-ar lua propriul patruped, n-ar mai îndeplini condiţiile fetişului. 😀

  20. Fetisul se refera la obiecte neinsufletite care trezesc excitatia sexuala.

  21. Aşa spune definiţia! 😉 Dar oricum, vorba ta, ar trebui să privim cu milă asemenea creiere bolnave.

  22. sa-i privim cu mila si sa actionam cu fermitate 🙂

  23. @Alandra: Dar oare avem cum sa actionam? Un asemenea caz nu va fi foarte usor de descoperit si va fi dificil sa depistam daca acel animal a fost sau nu maltratat. Fara dovezi nu face nimeni nimic.

  24. Oh- my- Good!! De la plăsmuirile erotice despre Maria Tereza (norocul ei că i-a reabilitat memoria istoricul german Gunther Frauberger), nu am mai auzit nimic de acest fel. Să i-o sugă unui câine?! Pe bune, e curios să vadă ce onomatopee ar scoate câinele sau ce gust are ?:))) Frate, ciudaţi mai sunt oamenii. Până unde pot ajunge! Ce mai urmează, să vrea să-şi bage un peşte fără solzi în fund? Sau poate să-l scoată din apă şi să-l pună să-i facă sex oral. Jesus!

  25. @Alandra
    că bine zici! 😉
    @valive
    cînd l-am prins, l-am ars..nu?
    @ innu
    nu le mai da idei.. 😀

  26. huooooooooooo!! ce aveţi voi cu bietu’ om?!? atâta timp cât căţelul e de acord (şi din câte am înţeles io el presta felaţia câinelui), ce aveţi voi împotrivă?!?
    sexu’ e normal, natural şi sănătos în orice condiţii, între câte persoane e nevoie, cât timp toate părţile îs de acord! s-a înţeles?
    huo! 😀

  27. @dora: Sa-si dea catelul permisiunea in scris si il cred pe cuvant. 😛

  28. woof woof! 😀

  29. @Ionutu: =)) M-ai facut sa rad cu lacrimi. Deci tu esti cainele. =))

  30. Opaaaaaaaaaa…s-a demascat 😀

  31. Ce-aveţ’ bre, n-are omu’ voie să glumească? 😀 Moşule ia vezi că acuma îl caut pe Ecoute pe mirC şi te pîrăsc că ai motan! 😀

  32. @Ionutu: Lasa ca stim noi. 😀 😛

  33. Gata, port stigmatu’! 😀 😦

  34. da’ pe ecoute1, pocăitu’, nu l-aţi cetit?

  35. @ionitu: Ba da, bre’, cetit fuse, dar e mai hilar asta, ca bate campii mai abitir ca celalalt.

  36. […] mă gîndesc la Berlin şi la Fîşia Gaza.. Prietenul meu de pe cafenea, C. (cel cu Ecoute1 şi 2) ridică şi el o potenţială problemă: Sunt ingrijorat, sincer. Mi se pare o prostie sa faci asa […]


Lasă un răspuns

Categorii

