Publicat de: ionutu | Iulie 30, 2008

Cele mai frumoase (crude) campanii.

Vă avertizez că anumite imagini din cele ce urmează pot fi dureros de sincere şi pot provoca stări de greaţă. Sunt, după mine, cele mai bune exemple care trebuiesc date celor care încă mai cred că o talpă grea pe pedala de acceleraţie, o maşină nervoasă şi scumpă, un tătic plin de relaţii şi calitatea de a fi băiatul au fata tatei, sunt nişte virtuţi. Fraţilor, sunteţi nişte baligi cufurite, nişte floci în faţa poolii, nişte muşte de căcat, atunci cînd goniţi în maşinuţele voastre „tunărite”. Şi mai grav este că ucideţi oameni nevinovaţi. E valabil şi pentru tine fă Anno Strauss ! Prin urmare, vizionare plăcută!
La ei:

La noi:

sau

Încep să se mişte lucrurile în advertising-ul autohton.. 😉

Responses

  1. Daca ar brava numai pe pielea lor, n-ar fi o problema. Eu as incadra accideentele auto cu morti , daca au loc din cauza vitezei sau a consumului de alcool, la crima cu premeditare. Daca victima are noroc si scapa cu viata i-as baga la tentativa de omor.

  2. Crud si nedrept. Ca pieton si pasager am avut de-a face cu niste situatii groaznice care au dus aproape de accident si aproape 2 saptamani am refuzat sa merg la facultate (eu stau intr-un oras la vreo 20 de km de Pitesti) pt ca mi-era frica sa merg cu masina, chiar daca aia era masina de transport in comun.

  3. De acord cu Alandra!
    Vali, vrem nu vrem trebuie să o luăm de la capăt, sperînd mereu că nu vom fi noi astăzi.. 😦

  4. Parerea mea e ca (aidoma pachetelor de tigari cu pozele alea gretoase) nici campania asta nu va rezolva nimic. By the way : it’s sick. Recomand cu caldura subiectul din Gandul ( ca mie mi-e deja scarba) : fetita omorata pe trecerea de pietoni, expertul scrie in raport „De ce traversa singura pe acolo”. Try this one.

  5. Dar cînd a rezolvat vreodată o campanie (în afară de ălea electorale care-i aduc pre unii la ciolan, pre alţii în faţa procurorilor) ceva în Romîniea? Sunt de apreciat totuşi ideile din aceste clipuri.

  6. Pai atunci zic sa faca o campanie anti-avort cu niste clipuri cu sex oral in combinatie cu borcane de la Mina Minovici cu avortoni , misto nu ? Sick , is it ?

  7. Moşule, azi debordezi de imaginaţie! 🙂 Mi-o plăcut asta! 😉

  8. @Ionutu: aiurea, sunt chiar sictirit(+headache) si cred ca se simte…:)

  9. Mno, apăi îi nasol atuncea. Ia-ţi liber azi! 😉 Eu mai am azi şi mîine, şi apoi, să te ţii! Plec în concediu! În urma mea, rămîne Oana, care se întoarce poimîine din concediu! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

