Publicat de: ionutu | August 1, 2008

AMR 1 zi

…pînă plec în concediu, la mare. Pentru mulţi, un concediu e ceva banal, nu e mare fîs. Pentru mine însă, este primul concediu adevărat după 4 ani de muncă. Mă veţi întreba :”Păi ce..tu în 4 ani nu ai avut concediu?!”.. Păi am avut. Drept la concediu, drept pentru care mi le-am şi luat, pe ele concediile. Însă concomitent cu facultatea, a venit şi angajarea. Ori, tati şi mami neavînd posibilităţile necesare achiziţionării de ziua mea a unui Touareg, astfel încît deducţia logică fiind că nu aş mai fi fost nevoit ca să lucrez, fiindu-mi autosuficientă condiţia de copil timid, încă inocent..în fine concediile mele, prevăzute prin lege, s-au dus toate, dar absolut toate, pe sesiunile de examene de la facultate. Dară acuma, că am terminat şi cu şcoala, o să-mi duc fata la mare, la soare, fetiţele sunt goale, că merită şi ea, căci nici părinţii ei nu au putut să-i ia măcar un Mini Cooper, şi ei săracii, fiind la fel de cinstiţi ca şi ai mei părinţi. Să ne trăiască (ca să ne poată ţine viitorii copchii cînd ‘om fi plecaţi în viitoarele concedii 😀 )! Ea n-o văzut marea de cînd erea în clasa a V a. 😦
Unora, li s-ar părea un pic stupid şi banal entuziasmul pe care îl arătăm cu privire la micul nostru sejur. Le mulţumesc şi lor pentru feedback-ul dat. Prefer să-mi pun bazele unei vieţi solide -acum- pentru că marea va fi tot timpul acolo, cu valurile, briza şi nisipul ei. 😉

Responses

  1. Voi sa fiti sanatosi ca in timp vin si concediile alea de fitze 😉 . Ma da’ macar o bicicleata ceva daca nu tuareg puteai si tu 🙂 Unde va bronzati(in ce statiune) ?

  2. La Mamaia..că acolo a fost să fie! 😀
    Bicicletă am avut, dară mi-au furat-o ăia de i-o vizitat Băsel ieri, cu tot cu lanţ. 😀

  3. Concediu placut,sa aveti parte de soare pe parcursul sejurului vostru si sa va odihniti.Aveti grija cu apa jegoasa din Marea Neagra si cu fitzosii din Mamaia sa nu va i-a vreun ATV pe sus fara sa vreti.

  4. Le phoout ticlazău’ mamii lor cu tot cu ateveurile lor! 😀

  5. Oooo la Mamaia, sunteti pe drumul cel bun (la fitze ma refer) 😛 Sa vii cu poze cu Nuti (oricare din ele) 😀

  6. O să fiu geană! 😀 Nu ge(o)ană.. 😀

  7. Concediu frumos , sa va iubiti, sa va bronzati si sa ne povestiti si noua, la intoarcere, cum a fost 🙂

  8. Fiind vorba despre „perla litoralului romînesc” ( 😀 ce-mi place cum sună asta 😀 ), cu siguranţă o să avem ce povesti! 😉
    Mulţumesc de urări! Asemenea şi ţie, cînd va să ai! 😉

  9. felicitari ptr concediu !!! si mai ales ptr cei 4 ani d munca si sudoar in paralel cu faculta !!!
    felictari ca ai putut sa t menti !! sa t descurci pe proprile picioare!!!

    e bine sa ai banul tau muncit d tine si sa nu depinzi d altii !!!

    ” e greu cand t scarpini cu mana altuia !!! ”

    si concediul ti-l petreci p litoralul romanesc? t-as sfatui sa incerci alte locuri : grecia, turcia etc

    pretul e mult mai ieftin decat in Romania !!! daca e as putea sa ma interesez !!!

    felictari inca odata

  10. Săr’na donşoru’ Costi! 😉

  11. distractie faina iti doresc! sa te odihnesti si pentru mine, ca vara asta nu cred ca pup eu concediu! 😦

  12. Hai sa te bucuri de o vacanta super, dimpreuna cu fata ta!:)

  13. Vă mulţumim tuturor pentru cele urări! Cînd ne vom întoarce, cu siguranţă o să am ce vă povesti! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

