Publicat de: ionutu | August 1, 2008

Eclipsa văzută din Braşov

S-a văzut între 12 am şi 14 pm, cam aşa:

Pe autorul fotografiilor, îl găsiţi aici.
Despre eclipsele din Romînia, nu ştiu a vă zice prea multe. Îmi amintesc doar că, graţie unei eclipse totale de Soare, în 2000 apăreau primii bani de plastic. De bun augur pentru copacii patriei, că la cîţi bogaţi are ţărişoara, vă daţi seama cîţi copaci trebuiau tăiaţi pentru confecţionarea de bancnote? Tot atunci, am încercat să înţeleg fenomenul astronomic în sine, şi am rămas cu un gust amar, aflînd că eclipsele totale se petrec destul de rar. Acuma nu chiar foarte rar, dar aflasem eu atunci că în Romînia, o eclipsă de Soare totală, va mai fi vizibilă abia peste vo’ 80 de ani. Au trecut 8 ani, mai sunt 72. Eu am 23. Dacă apuc venerabila vîrstă de 95 de primăveri, probabil o să le povestesc stră-nepoţilor mei istoria bancnotelor de plastic, şi a Eclipsei care prevestea Sfîrşitul Lumii, care trebuia să vină în 2000. 😀

Responses

  1. Fotograful si-a stricat ochii si nervii pana a reusit sa faca pozele…ce-i drept unele reusite

  2. Merită tot respectul! I-au ieşit binişor pozele! 😉

  3. Lasa eclipsa din enspe mii cincisute si ia-ti un target mai accesibil cum ar fi : Miss Universe 2009, CM fotbal 2010 sau concursul de wet t-shirts de la Mamaia din weekend (daca nu e, organizeaza inul ) 🙂

  4. Încercăm moşule, încercăm! 😀

  5. Di-aia imi plase mie de tine: esti „optimist” frate! Di-aia te iubesc! Norocul tau ca esti luat! (si ca mai suntem si rude!?) :))

  6. Norocul meu, norocul meu! Te salut cu aceeaşi dragoste de văr, verişoară dragă! 🙂

  7. esti optimist

    simti ca esti longeviv?

    au inceput sa fie cam dese aceste fenomene astrologice si nu cred ca e ok ptr atmosfera si toate cele ale terrei

  8. Optimismul este cuvîntul care mă caracterizează cel mai bine! 😉

  9. Sincer ma indoiesc ca o sa-ti mai pese de banii de plastic din 2000 cand vei fi la 95.

    La cum evolueaza tehnologia, cred ca nici n-o sa-ti mai aduci aminte ca au existat „BANI” in tineretile tale

    (aia daca supravietuim pana atunci)


Lasă un răspuns

Categorii

