Publicat de: ionutu | August 18, 2008

Serialele Pro (şi contra).

Poate singurele lucruri cu care se poate lăuda vreodată Pro Tv. Cel puţin din . meu de vedere. Au fost vreo 4 care mi-au rămas întipărite în memorie. 4 seriale grozave. Vă mai amintiţi de M.A.S.H. ?
Klinger al lor avea cu siguranţă mai mult charme şi sex-appeal decît ar visa vreodată Naomi, femeia bărbat-bine cea plin-ă de drepturi.. 😀
A urmat apoi un serial fantastic, o idee şi-un scenariu, care mă aduceau tot timpul în casă chiar şi cînd jucam cel mai bun meci de fotbal din curtea şcolii.. „Mă scuzaţi băieţi, da’ mie îmi începe Capcana Timpului, vă las!”:
Mie mi-a plăcut, vouă?
Cei 4 nebuni care n-ar fi avut niciun gust fără ironia lui Jerry, istericalele lui Costanza (George), umorul lui Elaine şi nebunia inocentă a lui Kramer, au reuşit la rîndul lor să mă încînte. Pe mine şi alte cîteva milioane de americani.

Familia Bundy era bun, poate prea misogin, dar pe vremea cînd eram eu în clasa a VI a, nu ştiam încă prea bine cu se mînca misoginismul. Bun totuşi, la vremea lui:

Apoi Pro TV a dat în penibil. Începînd cu căderea în aer liber a deloc amuzantului Floooorrrrrrrriiiiiiiiiinnnn Căăăăăăăăăăliiiiiiiiiiiiiiiiiinescuuuuuuuuuuuu şi Chestiunile acelor zile, omorîndu-ne cu protevelioane, reuşind apoi să strice şi să protevizeze şi Vacanţa Mare (care între noi fie vorba pe casete audio rupea), culminînd în ultimii ani cu producţii de mîna a şaptea care se vor a fi comice, gen: fără sare sau piper, cu un umor de toată jena, dar care, mă rog, nu se discută..
Pro Tv e numai unul. Şi dacă e să gîndesc liber, şi să fiu eu Pro Tv, aş face rapid ceva. Mno..vă las. 😉

Responses

  1. Că bine zici … Pe vremurile alea era dezastru dacă ratam vreun episod! Dar ce vorbesc, NU RATAM nici un episod 🙂

  2. Mai ratam cîteun Seinfeld cînd eream prea obosit. Da’l vedeam a doua zi în reluare! 😉

  3. M.A.S.H.! Era in serialul asta un episod pe care il caut de ceva timp: cel in care Hawkeye si BJ faceau greva si nu vroiau sa se spele din cauza trombonului lui Charles. Nici pe Youtube nu-l gasesc.

  4. SEINFELD !!! Am toate sezoanele + showuri stand-up comedy cu Jerry te joci cu fanii nene ? 😛 Stellaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😀

  5. Mie îmi plăcea de Costanza. Şi de ta’su! 😀
    Serenity noooowwww!!!! 😀

  6. Da’ Newman ?! 😛

  7. Hellloo, Newwwwmann! 😀

  8. Da-da-da, MASH şi SEINFELD mi-au plăcut la nebunie. Şi TAXI. Şi CAPCANA TIMPULUI m-a prins rău de tot, dar intră în altă categorie de seriale. Şi mai era una simpatică: VĂRUL DIN STRĂINĂTATE…

  9. Uite că uitai de Taxi şi de vărul Latka (parcă aşa îl chema). Toate au fost pe Pro Tv. Şi Prima Tv au difuzat Malcom & Eddie, serial care iarăşi mi-a fost pe plac! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

