Publicat de: ionutu | August 20, 2008

Desenează-le un porc!

Văzînd eu cum i-o crescut lui Dono traficul, cum creştea şi Făt-Frumos într-un an cît alţii în şapte, am tras o concluzie: the blogfather nu e Zoso, e BadPitzi toată ziua! Claro. Acu vă şi egzplic..deci BadPitzi l-o citat pe Dono. De aici, avalanşă de vizitatori ai pitzipoancei, la Dono în ogradă. Tare, nu?
În altă ordine de idei, undeva la două locuri sub Dono am găsit şi site-ul lui Andrei care te pune să-i desenezi un porc fapt pentru care am şi desenat porcina respectivă. Treaba e cel puţin funny, unde mai pui că-ţi şi face un scurt profil psihologic pe baza desenului tău! 😀
Deci spor la desenat! 😀 😀 😀
L.E.: ete’ şi rezultatul de pe link-ul Alandrei de la comentarii:

Responses

  1. Auzi, da’ site unde să trebuiască să desenezi un uou n-ai găsit? Că de-abia ce-mi făcusem încălzirea pe subiect 🙂

  2. n-am găsit, da’ caut! 😀

  3. http://www.jacksonpollock.org/

    desenezi si dai click sa schimbi culoarea…cam atat…in rest :trafic 🙂

  4. daca va prindeti voi, imi spuneti si mie
    ;lol:

  5. Păi io spre egzemplu, am desenat ceva mai abstract decît un Picasso şi mai diliu decît un Dali, am dat print screen, şi mi-am tras un wallpaper. + că am avut impresia că m-ar şi calma, oarecum. 😉

  6. Yay ! 😀 Te selecteaza astia pt. urmatoarea expozitie pe axa 😆

  7. Poa’ să mă selecteze..poate să moară toţi artiştii neamului (în speţă ăia de le suflă-n cur ICReu’ de la Nueva York) de ciudă că n-au talent a la Ionuţu bre! 😀 😀

  8. @ionutu

    Auzi, da’ nu pui tu opera de artă undeva unde s-o văd şi eu şi restul lumii interesate de tinere talente? Tu descriai porcul tău sau ce ţi-a ieşit cînd ai încercat link-ul de la Alandra? 🙂 Sau şi una şi alta? 🙂

  9. Opera de artă e pusă în L.E., iară porcina o vezi acilişa: http://drawapig.desktopcreatures.com/gallery/large.asp?id=1771157&p=0&hof=1&q=personality+test 😀 😀 😀

  10. Porcu’ meu nu are coadă, deci viaţa mea sexuală e low, conform interpretării psihologului de servici al saitului respectiv.. 😦

  11. @ionutu

    Ptiu, drace! Na că mă speriaşi, Grigorescule! Am zis că s-a stricat wordpressu’ :):):)

    Porcu’ – am făcut testul mai de multişor, varianta pe hîrtie,
    pe atunci aveam încă relaţie la distanţă, deci cu cine nu prea, da’ coada porcului era îmbîrligată :):):)

  12. Îţi făceai di cap carevasăzică… 😀

  13. Deci tu pe test îl crezi, nu pe mine? Aşa-mi trebe cînd sînt sinceră 🙂

  14. Domle’, testu’ e sfînt! 😀
    Mie mi-a făcut o profă de psiho în liceu un test similar, doar că în loc de porcină mă puse să-i desenez un copac. Iară io, m-am apucat să-i fac un copac aşa frumos, cu păsărele, cu multe crăci pline de frunze, cu scorburi, cu vo’ doo veveriţi, în fine… cînd i-am arătat opera-mi, erea să cadă sub catedră de rîs.. 😀 Oare de ce? 😦

  15. Păi pe mine mă-ntrebi ?!!! Sau psihologu’ familiei doarme deja? 🙂 Uite, acuma, pe loc, nu ştiu să răspund, da’ mîine mă interesez şi-ţi zic 🙂

  16. Ea doarme. Dar cu siguranţă ar rîde şi de mine şi de profa cu testu’! 😉

  17. deci, bună dimineaţa!
    deci, psihologu fameliei s-a trezit şi a beut şi cafeaua…
    deeeeeeeeeci, nici testu’ cu porcina nici ăla cu copacu’ nu-s relevante… prin urmare, n-are rost să vă egzplic ce însemnatate au testele. îs de amuzament şi atât.
    tot ca amuzament vă spun că şi mie mi-o ieşit coada porcului maaaaaare şi îmbârligată! 😀
    deci, ne potolim?!? 😉

  18. Cum adică…ca amuzament? Ţi-a ieşit coada mareeeeeee. 😀

  19. Ce familie dragutza sinteti voi! 😆

    Fi-v-ar porcul de ris, ca m-am chinuit o groaza cu el, ca sa-mi iasa ceva cu realistii, naivii, caposii si, desigur, ceva cu coada mare, too 😛

  20. @monica

    Mulţumim de compliment 🙂 Păi dacă prieteni nu, măcar familie … 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

