Publicat de: ionutu | August 20, 2008

Poll. Frate!

Sunt curios…

Responses

  1. Le-ai uitat pe alea umplute şi pe alea de aragaz 🙂 Io cu cine votez? 🙂

  2. Unu : se zice „pul”
    Doi : imi plac ” la locu’ lor ”
    Cum vrei sa votez ?!? Other…

  3. @oana
    votezi la Other 😉
    @moshu
    vezi că te-ai prins? 😀

  4. @ionutu

    Ehehe, de s-ar putea aşa şi la alegeri … 🙂 Wishful thinking 🙂

  5. Deci asta e refelatia sezonului…. pul despre oo.
    Dar vad ca de Nastase nu s-a zisz nimic 🙂

  6. Păi ai zis tu bre polonezule! 😀

  7. @ionutu

    Facem o analiză a sondajului de opinie mîine că rezultatele sînt foarte interesante ? 🙂

  8. facem, facem.. zise Ionuţu, frecîndu-şi mîinile a nerăbdare. 😀

  9. numarate, dupa cum am votat, si puse pe categorii……..

  10. dar ce iti veni cu sondajul acesta?

  11. @moniq
    e un studiu sociologic.. 😀

  12. […] la clasa a V-a? Săptămîna asta şi Ionuţu şi eu sîntem foarte curioşi. El cerecetează problema cu oole, pe mine mă roade întrebarea din titlu. Ăia studiaţii, adică noi, fiind […]

  13. se pare că ouăle mîngîiate cîştigă teren. Tot timpul am avut încredere în ele! 😀 😀

  14. E măsluit, dom’ne, polu’ ăsta! Nu reflectă adevărata stare de fapt! Cum a atins grupul de cercetători coada porcului … ăăăă … coarda sensibilă a românului (adică comportamentu’ lui supt cuvertură), cum s-au modificat rezultatele 🙂

  15. […] ştiinţifici independenţi s-a reunit pentru a studia cu atenţie ce-o ieşit după prima zi de poll. Mai jos găsiţi punctele principale ale raportului lor de 130 de […]

  16. Veni si eu la spartul targului. 😛
    Mie-mi plac papara. Adicatelea, le iau si le dau cui are nevoie de ele in cap.
    Chiar, chestia asta mi-a adus aminte de o boroboata pe care am facut-o sorei mele cand eram mica. Acum vreo 15 ani de Pasti am vrut sa vad care se spargemai repede: oul fiert aproape de pietrificare (era Pasti, totusi) sau capul sorei mele? Cum ea nu era atenta am profitat de ocazie si am incercat. Bineinteles ca nu s-a spart nici unul (nu dadusem unde trebuie, cred), numai ca surioara mea s-a ales cu un cucui frumos in varful capului. 😀

  17. @valive

    Hehehe, deci eşti şi tu o curioasă? Respect 🙂

  18. @oana: Bineinteles. Altfel nu as fi incercat. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

