Publicat de: ionutu | August 24, 2008

Uite musca nu e musca!

Doamna Decepţia Secolului, Mona Muscă pre numele ei de scenă tocmai ce avu o conferinţă de presă fulger în care o subliniat (adică o minţit again boborul cu televizorul) că nu a făcut caca şi pipi pe covor (sau poliţie politică) şi că nu se bagă la apelul lui Pinalty de a intra din nou în politichie, ca parlamentar. Ceea ce mi s-o părut de căcat din partea dumneaei este că a zis nu se mai bagă la caşcaval nu pentru că ar fi INCOMPATIBILĂ, ci pentru că şi-ar fi pierdut încrederea în parlament. Hait! Să i-o spui lu’ Mutu bre!

Responses

  1. Oh God, e asta o muscă de căcat or what!?

  2. Innu, ştiu doar că pe mine unul, nu mă mai convinge. Şi chiar îmi era simpatică! 😦

  3. […] aducand in discutie blamarea sistemului “ticalosit”, agnosticus  o acuza de patetism politic, ionutu  o considera “Doamna deceptia secolului”, iar bataiosu aduce in discutie legea lustratiei si pe […]

  4. Mai aveam putin si incepeam sa plang …

  5. Eu nu, văzînd-o ieri la tv m-am gîndit brusc la conceptul de băşină cu stropi. O să dezvolt ideea. 😀

  6. Ionut,

    Vaaaaaai!!! 😀 😆


Lasă un răspuns

Categorii

