Publicat de: ionutu | August 26, 2008

Leapşa de la Monica.

Păi de ce? Păi pentru că mi s-a părut simpatică ideea ei. Şi pentru că m-a pus în leapşa ei. Ia să vedem… cum arată pretenarii mei de pe messenger, dacă ar fi să-i descriu printr-un emoticon.. :
ăsta ar fi pretenu’ Eugen, dar e un simpatic în toată puterea cuvîntului. 😉
ar fi Dora, iubita mea (care abia aşteaptă să citească articolul ăsta 😆 )
ar fi Oana, nepoata di la Zagreb şi co-autoarea acestui bun, nemaipomenit, ieşit din comun, înfricoşător de tare blogg. 😉
ăsta e frate-miu, Ţache
ăsta ar fi Shoshoo, deşi n-am vorbit pe mess niciodată cu el, că tastează fooooooooooooooooooarte încet.. 😀
iar asta ar fi gagică-sa lu’ Shoshoo, cu care uneori vorbesc, ea uneori vorbind pe mess şi-n locul lui (adică tastînd) 😆
Iar ăştia aş fi eu: , şi

Responses

  1. Auzi, da’ tu de ce ai trei emoticoane care să te reprezinte? Sînt gelos 🙂 Hai că ştiu şi răspunsul: pentru că meriţi, mînca-te-ar mama cu personalitate multiplă – pentru mine special yahoo messengeru’ ar mai trebui să inventeze vreo 20 de emoticoane pentru cînd se reuneşte Adunarea Generală a Oanelor Băcanelor 🙂

  2. Deci da. 😆

  3. Stai că acuma mi-a venit să te-ntreb: pe emoticonu’ doi îl pricep, sînt eu cînd văd din Stat Counter că avem trei cititori (în plus faţă de io, tu şi dora) 🙂 Da’ cowboy sînt pentru că … ? Port pălărie – nu. Călăresc – doar blogu’ toată ziua 🙂 Port cizme de piele – iarăşi nu 🙂

  4. Pentru că te-ai dus în vestul croat. Desigur. 😉

  5. Aaaaaa … Mai greu cu simbolurile 🙂 Şi-am încălecat pe-o şa … 🙂

  6. Hai să-ţi zic emoticonul meu: :mrgreen: Tare, nu? 😛 Facem un schimb de link la blogroll? Aşa ca de la braşovean la braşovean 😀

  7. Facem măriene, cum nu? 😉


Lasă un răspuns

Categorii

