Publicat de: ionutu | August 28, 2008

God bless America! vs. Doamne ocroteşte-i pe români!

Am observat că americanii au această expresie de cîte ori vine vorba despre ţara lor. Politicienii lor fac cel mai mare uz de ea cînd sunt în campanii. Americanii sau mă rog.. mass-media lor încearcă să vîndă restului lumii o imagine despre un popor american patriot, un popor de eroi, un popor exemplar. Dar nu e deloc aşa. Sunt ignoranţi, au impresia că le ştiu pe toate, nu sunt nici pe departe nişte eroi. Eroii nu ar împuşca oameni nevinovaţi, femei şi copii doar pentru că nişte arabeţi drogaţi au dărîmat tot la comandă americană turnurile din NY pe 11 septembrie, şi nefericiţii din bătaia puştii lor sunt de aceeaşi religie ca şi aceia. Mă uit acum la ei şi îmi dau seama că sunt pe cale să asist la un eveniment istoric, unic, pe cît de amuzant pe atîta de intrigant: primul preşedinte de culoare al U. S. of America:

Sunt curios ce efecte vor urma, dacă individul se va ţine de promisiunile din campanie, cum va arăta lumea după Bush cel amuzant, cum va înţelege Băselu’ această schimbare şi dacă va menţine axa aceea imaginară, axa lui peşte prăjit, cea pentru care avem încă trupe în zonele fierbinţi de conflict, adică acolo unde vrea Licuriciul.(deci Doamne ocroteşte-i pe români!)
În urmă cu ceva ani apărea o comedie cu Chris Rock în postura primului candidat de culoare cu şanse la Casa Albă. Atunci am rîs cu toţii. Au rîs şi americanii. Am rîs cu toţii şi la seriile Die Hard, unde zgîrie-nori colosali cădeau precum turnurile WTC de la 11 septembrie 2001. Concluzia? Viaţa bate filmul la curul gol fraţilor.

Alături de Chris Rock se afla şi Bernie Mac, care din păcate nu se mai află astăzi printre noi. Rest in peace, Bernie!

Responses

  1. Hihihih, da’ cu asteroidu’ n-au fost filme ? deci………. ? 😉

  2. „god bless america and no place else!” 😆
    parca asa era in film, nu?!?

  3. măi, schimbă headeru’ că-mi dă deja fiori… nu mai e amuzantă.
    cine locuieşte in braşov, ştie de ce!

  4. Eu nu cred ca Obama va castiga alegerile . Oricum, ca le castiga sau nu, conteaza mai putin pentru noi. Romanii tot acolo vor ramane, in zonele de razboi, luptand si murind pentru un razboi care nu le apartine, si din care nici macar dpdv economic nu au nimic de castigat.
    @dora
    Ursul e mishto 🙂 😀

  5. Să-nţeleg că nu-ţi place de americani? Islamistule! :):):)

    Mie-mi e simpatic senatorul Obama – e elegant, face sport, are o familie drăguţă, s-ar putea să facă treabă bună tocmai pentru că e ciocolatiu şi a avut mai mult de luptat ca să ajungă unde este. Hai, nu faceţi mişto de mine, asta-i democraţia: îl alegem pe cel mai sexi! Să nu-mi ziceţi că voi faceţi altfel că nu vă cred :). Dar om trăi şi om vedea (cît durează să i se urce gărgăunii la cap că-i cel mai puternic om din lume).

    Nu mă bag să comentez politică internă sau externă că mă murdăresc pe mîini. Da’ ştiu că băieţii ăia de participă la misiuni în zonele fierbinţi (am scris iniţial „de luptă”, dar nu cred că e cazul) vor să fie acolo pen’că le iese şi lor un ban. Acu’ cîţiva ani citeam că se dau mite barosane ca să pleci în misiune în străinătate … Cum ar veni CEREREA din partea românilor E MAI MARE DECÎT OFERTA. Nu mai e aşa? Să mă apuc atunci să le plîng de milă la mercenari că cu curvettele am empatizat destul 🙂

  6. @ moshu
    au fost cum să nu, au fost şi cu invazii extraterestre, dar io vorbeam de lucrurile deja întîmplate.. 😀
    @dora
    îl schimb, cum să nu..tre’ să găsesc unul fain care să placă la toată lumea, inclusiv puştiului Alandrei; şi era aşa „God bless America and no place else! şi God bless America and every place else!” :mrgreen:
    @Alandra
    Obama cîştigă alegerile. Facem prinsoare? 😆
    @oana
    păi îl(o) laşi aşa, neterminat(ă) pe Curvette? 😀

  7. @dora & Alandra
    am făcut un compromis. Acum e mai bine? :mrgreen:

  8. @ionutu

    Uite, vei, d-aia nu mă bag io în politichie: pune omu’ o întrebare serioasă şi ce răspuns primeşte? :):)

    Header – e vesel, îmi place, da’ cred că puştiul Alandrei nu o să fie la fel de impresionat ca mine 🙂 Tinerii din ziua de azi îs precoci rău 🙂

  9. Haidi bre, vrei să spui că un puşti de azi mă poate face ca nivel de precocitate? 😀

  10. Poate o să te jicnesc, da’ aşa e 🙂 Pe tine te face un puşti de azi, pe puştii de azi îi fac puştii de mîine şi tot aşa 🙂 Cred că se numeşte evoluţie, deşi n-aş băga mîna-n foc 🙂

  11. Şi mie îmi place Obama. L-am văzut într-o emisiune a lui Oprah prima dată şi am fost atât de impresionată de om, încât mi-am chemat şi soţul să-l vadă (care nu stă, de regulă, să se uite la aceleaşi emisiuni cu mine:P). Nu mai reţin ce spunea, dar ştiu că am spus „Omul ăsta e luminat. O să ajungă mare. Poate chiar preşedine USA”. Acum, m-aş bucura să iasă el preşedinte. Deşi la cât de rar învinge binele răul, s-ar putea să nu am bucuria asta. Aşa am ţinut şi cu Trace Adkins vs Piers la Ucenicul, deşi soţul mă prevenise că Trump îl va alege pe Piers.:(

  12. Hei…”frăsuială”? Mircea, tu eşti?! :))

  13. @innuenda şi ionuţu

    Ce-i aia, oameni buni? Se transmite? Ştiu ce-nseamnă „du-te-n fras”, e aceeaşi familie de cuvinte? 🙂 Of, o dată emigrează omu’ şi ajunge să nu-şi mai cunoască propria limbă 🙂

  14. Ionut,
    Cred ca americanii inca sunt rasisti. Nu le trece asa repede. Poate peste cateva sute de ani sa castige Obama 😆 Pe ce pariem ? 🙂

    Piciul s-ar bucura sa vada si niste fantome p’acolo; nu ar strica niste mumii, demonii sa nu lipseasca,arme, sabii ninja, bombe la greu…lol Copiii din ziua de azi sunt „sangerosi” :mrgreen:

  15. Alandra,
    ăsta e efectul desenelor animate de azi, deşi dacă stau să mă gîndesc şi desenele animate vechi erau „sîngeroase”.. vezi Tom & Jerry, şi altele din aceeaşi categorie.. 🙂
    Am eu un feeling în legătură cu Obama. Cîştigă alegerile, o să vezi. Bine, sunt unii adepţi ai teoriei Anticristului care zic despre Obama că ar fi Anticristul. Lumea e nebună, şi plină de demoni, arme, bombe la greu, etc., într-un fel îl înţeleg pe puştiul tău. Mă duc să-mi tatuez o zvastică pe buca stîngă. :mrgreen:

  16. Oana şi Innu,
    Frăsuială sună atît de bine, încît nu m-am putut abţine la a-l folosi. Ce frasu’ meu? 😀


Lasă un răspuns

Categorii

