Publicat de: ionutu | Septembrie 8, 2008

De ce se moare pe capete în România.

Cînd văd ştiri cu şi despre accidente pe şoselele din România, pur şi simplu schimb canalul. Nu mă interesează, nu-mi stîrnesc sentimente gen milă, empatie, ci mai degrabă scîrbă. Nu mă mişcă deloc aceste „carnagii” sau „impacte mortale”, „tragedii” sau cum le-or mai zice fetiţele de la ştiri. Da, mă mişcă, sunt uman, mă enervez atunci cînd văd nevinovaţi murind prea devreme, prea banal, prea ieftin, prea fără motiv. Cel mai tare mă enervez atunci cînd cretinii scapă cu viaţă.
Iată şi motivul pentru care multe vieţi se pierd inutil ajungînd subiecte de ştiri. Moartea unui om este o ştire? De ce?
Urmăriţi aceste rebuturi sociale, aceste gunoaie umane, aceşti imbecili inconştienţi, cum se joacă ei cu vieţile altora:

imagini via cocalaripunctcom.
Eu nu i-aş scoate pe căcaţii ăştia doi dintre „fiarele contorsionate” ale „bolizilor”! Chiar aşa!

Responses

  1. Oh, suparat mai esti! Fiecare are dreptul sa fie tampit o data in viata… doar ca astia abuzeaza de drepturile lor. Totusi, pana si ei trebuie scosi dintre fiarele contorsionate, pentru ca la Remat primesc doar deseuri metalice, nu si gunoaie.

  2. N-am rezistat să văd filmul de prima dată. După primele zece secunde şi glasul excitat al şoferului am zis că ştiu despre ce e vorba şi am dat stop. Acuma mi-am adunat forţele c-am zis că să nu comentez în necunoştiinţă de cauză. Deh, copii inconştienţi, cred că s-au speriat şi ei de ce au făcut. E greu de suportat atîta adrenalină. I-am băgat în categoria în care sînt şi şoferii de aci care claxonează în timp ce trec la 20 de cm de mine pe bicicletă (ăia de beneficiază de lecţii gratuite de limba română: anatomie şi relaţii de rudenie:) …

  3. @ Cetateanul Popescu
    De acord, fiecare are draptul sa fie tampit o data in viata…dar nu cand implica vietile altora. Putem fii tampiti in alte imprejurari.
    @ oanabacanu
    Copii astia inconstienti fac victime tocmai din teribilism. Oare n-ar fi mai bine sa se gandeasca inainte de a face lucrurile astea?
    @ ionutu
    Tot din aceste motive nu sunt de acord cu scoaterea lor dintre fiarele contorsionate. Dar mai presus de toate nu pot intelege cine se cred ei sa se joace cu vietile altora…

  4. Daca ´cacati astia´ cum le spui tu..ar fi vazut filmultetul asta inainte sa urce la volan iti spun 100% ca se mai gandeau 1 data inainte sa faca filmarea asta

  5. cunosc cele 4 clipuri, şi din păcate insist să afirm că nişte căcaţi ca ăştia doi care o fac pe piloţii de raliu şi-şi filmează cu telefonul actele de prostie pură, le-ar vedea degeaba. Referitor la ce ai propus tu, nu ar avea rost. Pur şi simplu eu aş umbla la modul în care permisele de conducere sunt eliberate. Vrei permis de conducere? Dai nu 26 de întrebări tip grilă pe un calculator, dai 350 de întrebări (minim 347 corecte pentru a trece), plăteşti taxe colosale dacă pici pentru a te reînscrie, dai afară miliţienii împuţiţi şi şpăgari care dădeau (şi cred că mai dau) permise pe atenţii. Poate aşa s-ar simţi o oarecare diferenţă. Nu tîmpenia şi zarzavatul care e acum, cînd toţi avortonii pot obţine atît de uşor un permis de conducere.


Lasă un răspuns

Categorii

