Publicat de: ionutu | Septembrie 10, 2008

Sfîrşitul nu-i acum.

De cînd cu ştirea despre acceleratorul de particule despre care o scris şi Dan Brown, în România s-a instalat o isterie în masă.. cel puţin la nivel mediatic. Unii vor face astăzi emisiuni maraton despre subiect (şi predicat 😀 ), blogării (şi cei mari şi cunoscuţi, şi cei mici şi necunoscuţi au tratat din timp tema) de asemenea.
Eu sincer, vroiam să scriu mîine o postare despre „Cum mi-am petrecut sfîrşitul lumii” dar mi-am dat seama imediat că n-ar avea sens pentru că:
1. Cum aş mai fi scris-o dacă, totuşi, azi s-ar petrece sfîrşitul lumii.
2. Cine ar mai fi citit-o, dacă, totuşi, azi s-ar petrece sfîrşitul lumii.
3. Titlul oricum ar fi cu siguranţă folosit şi de alţii, pentru că este unul mega-arhi cunoscut.
4. N-o să se întîmple oricum nimic, pentru că aud că Z., ilustrul fizician croat din Croaţia, a explicat şi asigurat Oana că n-o să se întîmple nimica, şi oricum avînd în vedere faptul că în experiment sunt implicaţi şi niscaiva rumîni, atuncea pot să şed liniştit, sfîrşitul lumii este încă departe.
5. Cum n-o să se întîmple nimic (explicaţia la punctul 4), rostul postării mele cu titlul (vezi paragraful doi) nu ar mai fi, aşa că vă spun de pe acum ce am făcut ieri (adică acum, azi cînd de fapt cică ar fi sfîrşitul lumii): m-am trezit, m-am dus după pîine, am mîncat 2 crenvuşti, am băut cafeaua+fumat 1 ţigară, tăiat unghiile de la mîini, tras o căcare, ajuns la serviciu, cetit niscaiva bloage din blogroll only (ok, mint citit şi comentat şi pe basty), scris acest articol, lucrat apoi pînă la 4, ajuns acasă, spălat vasele, mîncat, fumat, scărpinat în cap, în fund, uitat la TV, gătit ceva, verificat comentariile la acest articol, uitat la ştirile despre cum nu s-a petrecut sfîrşitul lumii, uitat deontologi şi talkshow-uri, Mircea Badea, programat tv-ul (bună şi genială funcţia timer), culcat, adormit, etc.
Vă pup, la revedere, şi eventual Adio! :mrgreen:
L.E.:Ete’ şi la Conu’ Gugăl:

Şi ne mai întrebăm de unde isteria.. 😆

Responses

  1. 🙄 Parca ne-am fi petrecut ziua de azi, adica de maine, impreuna! lol Traim deja in viitor?!

  2. deci să înţeleg că-ţi petreci sfârşitu’ lumii fără mine?!? 😦

  3. sunt sigur că în viitor vom găsi o formulă pentru a călători în timp..undeva prin 2608, adică fix peste 600 de ani.. 😀 asta dacă nu crăpăm azi. 😆

  4. dora,
    numai după ora 16,00 iubito! 😉

  5. Z. ne mai trimite la http://www.youtube.com/watch?v=rk8Vr00EBHA

    Vorba Dorei: deci, ne liniştim? 🙂

  6. soră-mea: e de fapt vorba groparului… deci, ne potolim?!? 😛

  7. da.

  8. Vorba lu Hamlet bagabontu” ala sangeros a lu’ secspir „Daca nu acum, mai tarziu…” 👿

  9. Moş,
    vorba lui FIZZ: „dacă nu fizz atunci cine, dacă nu acum atunci cînd?” 😆

  10. Dora, ştii tu cum e cu drepturili de autor în zilele noastre 🙂 Mai bine parafrazezi … 🙂

  11. Oana,
    corect! 😉

  12. Ai un blog foarte interesant. Mult succes!

  13. mulţumim şi primului anonim din istoria Cronicii! 😉 sau anonimă?

  14. Ionuţule, hai nu te face că nu ştii cine-i anonimul! Tu eşti, recunoaşte :):):) Te-ai folosit de ocazie ca să lauzi bebeul banal 🙂 Ar fi fost chiar culmea să te semnezi „ionutu” :):)

  15. ntzz..nu mă pretez eu la aşa ceva.. chiar aşa pervers nu îs. 😉
    Oricine comentează trebuie să completeze nişte rubrici înainte. Aşa am aflat că „anonimul” este o ea. Şi-a trecut adresa de email. Deci nu. 😆

  16. a venit sfârşitul lumii, să bem pentru asta! 😉

  17. lui Hudrea
    Hai noroc! Uite asta resemnare în faţa morţii! 😀
    Da’ noi ce bem? 😆

  18. Domnul profesor Hudrea la noi în vizită ?!!! Tulai, Doamne, chiar că vine sfîrşitul lumii 🙂 Respect, maestre 🙂

  19. Ionuţu, io beau cafea că nu vreau să mă prindă acopalipsa dormind 🙂

  20. Mai e putin si trece si ziua de azi 🙂 Nimic interesant pana acum!

  21. @Alandra: mai e pana-n 21 oct bre, pai avem treburi serioase pana atunci nu ? 😉

  22. Pe mine ma cam doare capul azi… O fi de la acceleratorul de protoni?
    Lasati mai copii ca ne-au mai dat astia o lune de viata…
    Daca nu m-ar enerva subiectul, ar fi chiar amuzant…
    Oana, nici eu nu vreau sa ma prinda apocalipsa dormind asa ca…savuram cafeaua? =))

  23. Eu v-am spus. La punctul 5. N-o să se întîmple nimică. Nu mă faceţi să-l întreb şi pe Brainieac. Clar? :mrgreen:

  24. Oameni buni, mie de două zile internetu’ îmi merge încet … Şi azi parcă şi WordPressu’ dă rateuri … E sigur de la ei 🙂

    Crystal, păi să fondăm clubul băutorilor de cafea în aşteptarea acopalipsei 🙂

  25. Eu beau apă 3,14. E ok? 😀

  26. Absolut! Însă ai grijă, nu face abuz că te prinde acopalipsa pe budă 🙂

  27. Auzi, Ionuţule, eu taman când am auzit că sunt şi români implicaţi în proiect am zis că nu mai avem nicio scăpare!:D
    Dar, după cum se vede, nici o apocalipsă nu suntem în stare să facem ca lumea! :))

  28. Păi tre’ să mînînce şi gura lor ceva..deh..pariez că acoalea se găsesc metale d’astea rare, macneţi, deiamante, d’ăstea..care se vînd uşor..şi dacă sunt oameni de ştiinţă, ăia unde or fi şcoliţi la noi, că la ce nivel se găseşte învăţămîntul romînesc, mi-e că se răsucesc în morminte adevăraţii noştri savanţi. Ăia de la începutului secolului trecut, adică. 🙂

  29. Am înţeles că românii intră mai târziu în scenă. Deci mai avem o şansă?
    😛

  30. anya,
    Nu ştiu, urmărim..urmărim! 😉

  31. @anya: cand or intra in scena romanii o sa afli imediat din stirea ” Au disparut 3 km de tunel”

  32. Da, le zice bine moşul. 😉

  33. Foarte tare, moshcalifare… Clar o sa auzim la stiri cand intra romanii in actiune…
    @anya. Crezi ca se mutumesc doar cu 3 km???
    @oana. Deja clubul are doi membri (sau doua membre :P). Cine mai doreste, cine mai pofteste? Cafeaua o dam pe rand…
    Fara taxa de admitere in club.

  34. @Crystal
    1. Rog înscris club (da’ frappe mere, „că cafeaua”- mi face rău 😦 )
    2. Io nu zisei nimicuţa dă km, o zis moshu.
    @ moshcalifare, e ca-n bancu’ ăla în care Ceauşescu îşi seama c-a intrat în România pentru că i-a dispărut ceasul? :))

  35. @anya. esti inscrisa in clubul bautorilor de cafea in asteptarea apocalisei, bineinteles cu aprobarea oanei… si mere si frappe si capucino si caffelatte…orice are cafea, ness…etc.
    Imi cer scuze ca te-am „confundit”… Probabil dormeam… ;))


Lasă un răspuns

Categorii

