Publicat de: ionutu | Septembrie 12, 2008

Tu cu cine votezi?

Dacă într-o zi i-ai avea pe toţi, precum Lăpuşneanu pe boieri, pe cine ai scuipa? Te-ai gîndi vreo clipă că rahatul cu ochi din faţa ta este om? Ţi-ar fi milă de el?
Graţie cartoonpress.ro acum, aici, pe Cronică, pentru prima şi ultima oară, aveţi liber la blagoslovit. Ia uite-i:
îl găsiţi şi pe net, stă chiar bine.. oare cum doarme flegma asta noaptea?

băiatu’ ăsta nu are discernămînt, medicamenteeeee!!

smulgătorul de lacrimi băsesciene, eternul luzăr (politic)

omul cu oo tari.

un politician adevărat, poate singurul etern la putere. 😉

omul care a sinucis Mioriţa, alchimistul din Ghencea.

fratele meu, ce papionul meu faci? 😀

Felixul care a reuşit să i-o tragă Otiliei.

Otilia.

de ce mă?

piticul editor de fraze.

AICI SUNT BANII DUMNEAVOASTRĂ.
Eu îi scuip pe toţi. Vorba lui Darius Groza: îmi dau demisia din funcţia de cetăţean (alegător).

Responses

  1. Bine le potrivişi, cumnate 🙂 O singură contribuţie: cre’ că Năstase are oole numărate, că asupra tăria (de caracter) nu m-am pronunţa 🙂

  2. Se poate si „bulk spitting”? Ca aia care mai misca ceva nu-s pe-aici, sa am si eu ce spera…

  3. Se poate cetăţene, cum să nu..? 😀
    Oana,
    deci să înţeleg că tu-l scuipi pe Năstase? 😀

  4. Noooo, zic şi eu ca Cetăţeanul: ori pe toţi, ori pe nici unul 🙂 Mai bine ţin secreţia pentru mine că repede mă mai deshidratez 🙂

  5. Oana,
    Da di ce eşti tu zgîrcită? Dă-le mamă! 😉

  6. Zici tu că nu-i suficient dacă spun à la Cîrcotaşii: ruşinică? 🙂

  7. Nu discriminez : am mai zis-o :

  8. moşu,
    da, Socaciu a dat lovitura cu piesa asta. Reţeta perfectă: politicieni şi frustrarea rumînului. 😉

  9. ionutu,intrai p’acilea sa vad ce si cum!! io nu’s zgircita asa ca le dau la toti,e superoferta!!
    cintecul lui Socaciu ,am propus si alandrei,trebe declarat imnul votantilor nehotariti!!:)))poate se trezesc!!

  10. anca,
    să mai vii! 😉
    Eu aş merge şi pe mîna lui Vali Sterian: „Măi Văcăroilor, măi Funarilor, măi Solcanilor, măi Răzvanilor, măi Iorgovanilor, măi Măgurenilor, măi Cozmîncilor, măi Hrebenciucilor, măi aleşilor, măi emanaţilor, noi vă suportăm./ Dar vorba bătrînului cronicar Neculce: Pînă cînd tovarăşi şi de ce?“ fie-i ţărîna uşoară!

  11. Dacă e liber la dat, sa ia şi de la mine! Pe toate părţile, din toate direcţiile!!!
    Anca, eu sunt pentru :)))

  12. Anca…ma alatur si eu la semnat petitia pentru imnul votantilor nehotarati.
    😉

  13. Ok, mă bag şi eu. 🙂

  14. Democraţia ne învaţă că putem să nu votăm pur şi simplu. Doar imbecilii cred că votul e mandatoriu. Totuşi, ca să nu iasă ceilalţi, şi să nu îmi fure cineva votul, aş merge pe mâna Tăriceanului. Nu că ar fi bun, ci doar că ceilalţi sunt mult mai naşpa.

  15. Ei drajilor oamenii astia au avut o sansa in viata.Unii se pot mandri ca au reusit partial,altii de loc.Dar un diagnostic actual ar spune asa:Va gasiti pe nisipuri miscatoare,cu cat dati mai mult din,maaini,picoare si gura cu atat va afundati mai adanc.Va doresc succes!

  16. Am avut spor si acilisea, dar io-i vreu pa viu, dom’le, sa ma uit in ochii lor, sa vaz cum zboara cu bolta, la directie, centrat, se lipeste brusc…dupa care se scurge usor…
    Acu’ mai vreau doar sa fiu de fata cand s-or prabusi…si o sa fiu.

  17. Ionut
    cu avant si bolta….cu hotarare si determinare.
    pe toti…si pe mama lor.
    multam de ocazie.

  18. Ce dragut! Pai eu as incepe cu Nastase si as termina cu Base, iar pe Tariceanu l-as sari si tura asta. 🙂

  19. yupi!! avem imn!!! 🙂

  20. Nu i-as scuipa, i-as unge cu miere si i-as pune langa un stup.

  21. @eftimie
    să înţeleg că pe ceilalţi îi scuipi? 😉 Tăriceanul a crescut mult, în ochii mei cel puţin. Dar tot nu m-ar convinge, încă.
    @Filip G
    ai dreptate şi tu în felul tău. Eşti atît de scîrbit încît nici să-i mai scuipi nu-ţi vine? Aşa mi-ai lăsat impresia.
    @Roxana, Ina şi Karina
    bine aţi venit, vă mai aştept. 😉 Mă bucur că v-am făcut să zîmbiţi şi să vă descărcaţi fie şi preţ de cîteva minute, prin postarea asta.
    @anca
    avem! 😆
    @alexandru
    bună sugestia, dar crezi că albinele ar linge hîrdanele lor scîrboase fie ele unse şi cu cea mai bună miere? 😀

  22. @ anca si ionutu. avem imn…sa-l tratam cum trebuie…postez si eu imnul pe blog. Musai!!!
    Cat despre scuipat, eu consider acest lucru dezgustator dar zau ca as purcede la actiune in cazul unora din lista (nu dam nume nici indicatii), mai hahalerelor… =))

  23. Crystal,
    corect, nu-i frumos să scuipi ştiu. Dar… 😀
    Îl mai ţineţi minte pe Costeluş şi prietenul lui, cei care se scuipau din plăcere în Occidentul lui Mungiu? 😀 😀

  24. Frumos film…hai ca se pricep si romanii. Mai e unul get-beget romanesc ce merita mentionat: Furia… Daca nu l-ati vazut… vi-l recomand.
    Stai ca deja dam in altele :))


Lasă un răspuns

Categorii

