Publicat de: ionutu | Septembrie 13, 2008

Voi ce credeaţi?

Cum credeaţi că va fi în anul 2000? Cum vă imaginaţi că veţi fi ca adulţi? Ce credeaţi că veţi face? Ce vroiaţi să fiţi? Ce aţi ajuns? (nu-i musai să publicaţi ocupaţia 😉 )
Eu ştiu că citisem Insula Misterioasă (o variantă ceva mai simplificată, scurtată pentru kinderi ca mine), văzusem mai multe producţii americane, mă uitam la The Jetsons. Clar, trăiam cu impresia (prin 1993-1994, adică pe la 9 anişori) că maşinile zburătoare vor împînzi cerul Braşovului, că oamenii vor putea fi criogenizaţi, în fine.. Vroiam să mă fac cîntăreţ. Nu mi-a ieşit. Vroiam ca atunci cînd voi creşte mare să am păr pe piept, burtă şi chelie(stil Costanza din Seinfeld) – nu ştiu de ce, dar ăsta erea idealul meu de frumuseţe atunci 😀 . Nu mi-a reuşit nici asta. Încă. Păr pe piept am, burta este aproape burtă, cu chelia stau mai prost. În sensul că nu am încă semne de calviţie.
Am un job de care sunt mulţumit, o iubită viitoare soţie pe care o iubesc şi mă iubeşte, scriu un blogg alături de cea mai bună cumnată ever, ne-am luat pisică, locuim împreună. Ce-mi mai pot dori? 😉
Voi?

Responses

  1. Hmmmmm, m-ai pus pe ganduri.
    Eu aveam prin ’93-’94 cam 12 anisori… Bun, intrebai ce credeam despre anul 2000. In afara de sfarsitul lumii, nu stiu daca iti aduci aminte, dar la un moment dat asa se zvonea…voiam sa fiu manechinuita…
    Dar cum constitutia corporala nu ma ajuta si basta (si, in plus, sunt dependenta de dulciuri :D)…m-am multumit sa fiu…secretara =)).
    Chiar imi place ceea ce fac. Bine, imi placea foarte mult cand am fost secretara la Radio Brasov… Acum sunt secretara la un alt post de radio local, mai mic. Suntem la inceput…Poate imi va placea mai mult.
    Imi amintesc o carte citita de mine in perioada aceea : Gradina tainuita… deh, sunt o misterioasa =))=))

  2. Da, da sfîrşitul lumii…era o teorie care circula prin anii ’90. Eu nu credeam în ea. Făceam calcule de genul cîţi ani o să am în 2003? Dar în 2005? Oauu 18, 20 de ani. Dap. Anul 2000 a fost o dezamăgire totală pentru sufletul de copil tembel care zace şi acum în mine. Optimismul lovit uneori de crunta realitate are un efect de boomerang. 🙂
    Eşti mulţumită de ceea ce faci şi eşti? Asta contează cel mai mult. 😉

  3. Io în anul 2000 trebuia să fiu studentă în anul 2 la Academia de poliţie 😀 Nu mi-a ieşit planul că nu am încăput în şablon (mai mică de statură şi cu posibil platfus) 🙂 Pierderea poliţiei române, zic io, că aş fi fost un detectiv pe cinste 🙂

    PS Mulţumesc pentru „cea mai bună cumnată ever”. I bet you tell that to all your sisters-in-law 😀 V-aţi luat pisoi?!!! Şi nu ni-l prezinţi?!!! 🙂

  4. ntzzz. Nu mai am altele. 😆
    Poze cu pisica Melisa vor apărea şi pe Cronică, la timpul cuvenit. 😉

  5. Io eram deja curva prea batrana ca sa mai „cred” in ceva… 😎

  6. nu cred moşule.. cu toţii credeam în ceva la începutul anilor ’90. Deci divulgă-te. 😀

  7. lol@youtube
    A ascultat fiu-meu cântecul pionieresc şi mi-a zis: ce fraieri sunt ăia care cântă; anul 2000 a trecut 🙄

  8. Eu sunt cam de-o vârstă cu Mosh. Visam la anul 2000 pe la începutul anilor ’80:D În ’90 eram deja cu picioarele pe pamânt 🙂

  9. Io am intrat in clasa I (si nu I-a, cum se zice mai nou) in 1982. In aprilie (cred) izbucnise razboiul din Falklands/Malvine. Iar io speram ca prostu’ ca incepe WWIII si nu mai tre’ sa fac scoala…

  10. n-a fost să fie cetăţene. 😉

  11. Alandra,
    puştiul tău e un fin observator.. ce vîrstă are? 😉

  12. Ionut,
    Are 7 ani. El visează la anul 3000 😆

  13. Cetăţeanul Popescu,

    Să ştii că pe mine chiar m-a corectat cineva pentru ca am spus (şi încă spun/scriu pt. că aşa este corect) clasa întâi (cl I) şi nu întâia sau ” a întâia” cum am mai auzit (I-a; a I a).

  14. Pai cand auzi la TeVe cum tortureaza biata limba romana, ce mai poti sa ceri? „N-ai cu cine, ba! Niste tarani…”

  15. Aaaa, nu mă stârni! :))

    Deci eu, copil tâmpit fiind, calculam că în anul 2000 pot muri liniştită, că mi-am trăit viaţa! Phii, parcă anii trec foarte greu când eşti copil şi cumplit de repede când te maturizezi :))))

    De visat nu am visat niciodată decât un singur lucru. Să fiu scriitoare. Am mai scris pe un blog pe undeva despre asta. Mă visam într-o casă cu grădină de trandafiri agăţători, fumând pipă şi scriind la o maşină de scris, având drept singur companion un câine ciobănesc mioritic. Mă visam independentă şi făcând ceea ce-mi place.

    Ce am ajuns? Am ajuns exact ce nu mi-am dorit. O persoană dependentă, silită să fac ce trebuie, nu ce-mi place! Nu am câine, nu (mai) fumez (de 7 ani)…şi oricum, pipă nu am fumat niciodată, am o maşină de scris pe care nu o folosesc pentru că scriu pe calculator, stau la bloc, deci nici vorbă de trandafiri agăţători. În schimb am iubit. Cu acte în regulă.:)

  16. Innu, dacă ai balcon, poţi să ai şi trandafiri. Dacă nu mai fumezi de 7 ani, atunci, din cînd în cînd o pipă poţi să mai bagi. 😉

  17. Innule, pe locul întîi în topul meu al slujbelor lipsite de stres cum îmi doresc şi vă doresc e cea de scriitor (eu mă vizualizez la buza apei, mare sau rîu, fîş-fîş să se audă, cu laptopul în faţă :).

    Partenerul meu de şeptică mi-a atras atenţia că acum am toate condiţiile atunci cînd l-am achiziţionat pe Fuji: „Oana, acuma laptop ai, io mă mai duc din cînd în cînd la baie să trag apa ca să auzi şi fîş-fîş”. :):):)

    Totul depinde de perspectiva din care priveşti lucrurile, are dreptate Ionuţu 🙂

  18. Ştiu…că in generală cântam melodia asta înaintea orei de română obligatoriu…
    Nu aveam atatea gânduri…şi nici vise îndrăzneţe… atât pot spune…:P

  19. Zău? Nu pot să cred.. 🙂 chiar vă obligau să o cîntaţi?! Deci să arză’n focurili iadului Moculozauru, atuncea!

  20. Da si Oda Bucururiei o cantam…si imnul bineinteles…

  21. ha,ha, ha…eu imi imaginam ca in 2000- adica la venerabila varsta de 23 de ani, o sa fiu o persoana matura, la casa mea, care poarta taior cu fusta pana la genunchi, cu copii mici, etc. na, ca am depasit deadline-ul cu cel putin 8 ani 🙂

  22. Te grăbeşti undeva, Maria? 😉

  23. eee, nu, dar asa imi imaginam eu ca o sa fiu in 2000

  24. Maria, să fim sănătoşi. Cred că pentru nimeni anul 2000 nu a fost întocmai cum se credea a fi. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

