Publicat de: ionutu | Septembrie 15, 2008

Top 5 personal: filme.

Much more later edit: Cipri, după cum vezi, am scris despre filme, eu m-am rezumat doar la un top 5 personal cele mai bune. 😉
Tot e acum la modă, am văzut eu în revistele de citit acolo unde şi Papa mere sîngurel, să se facă topuri. De regulă topuri cu numai 5 poziţii făcute de către nişte fătuci care probabil le cată pe Conu’ Gugăl, le traduc, şi apoi le publică de parcă ar fi ale lor. Opiniile, adică. În fine, Tabu/Unica/bla bla bla, etţetera, ş.a.m.d., deci publicaţii de lecturat la căcăstoare. Mă gîndii să fac şi io un top 5 cele mai bune filme, în opinia mea, ever (adică pînă acum – o să încep cu sfîrşitul -):
5. Occident, romînesc, pentru că surprinde ce-i mai frumos la noi: capacitatea de a face haz de necaz
4. Scent of a woman, Al Pacino + tango + discursul din finalul filmului, merită văzute & revăzute
3. Cast away, Wilsoooooooon!!!!! + Tom Hanks, film aproape mut, dar extrem de expresiv.. 10+
2. Gladiator, l-am văzut de 17 ori, de fiecare dată cu aceeaşi plăcere.
1. The Green Mile, prea bun, mult prea bun.
Sigur că 5 poziţii sunt prea puţine iar ca să mă auto-contrazic, ordinea nu prea are importanţă. Repet, ăstea sunt favoritele mele. Sunt o sumedenie de filme bune. Care pot face obiectul topurilor voastre. 😉

Responses

  1. 5 Kagemusha – Kurosawa Akira
    4 Unforgiven – Eastwood Clint
    3 Duellists – Scott Ridley
    2 Morte a Venezia – Visconti Luchino
    1 Moara lui Califar – Marinescu Serban ( aveati dubii la no1 ? ) 🙂
    PS
    Eu as fi avut nevoie de un Top 50 😉

  2. Mulţam’ fain moşule! 😉
    Îţi dai seama că ce ai clasificat tu, şi eu n-am văzut, va trebui văzut. 😉 Doar e recomandare de la Califar, nu?

  3. 5. La vita e bella – Roberto Benigni
    4. Four rooms – Quentin Tarantino
    3. Moromeţii – Stere Gulea
    2. Mar adentro – Alejandro Amenabar
    1. Underground – Emir Kusturica

    şiiiiii, premiile speciale ale juriului: „As good as it gets” (James L. Brooks) şi „Amelie” (Jean Pierre Jeunet).

  4. Mulţumim frumos şi Dorei! 😉

  5. auzi, bre… da’ pe când un top al cărţilor?!?

  6. Urmează, urmează. 😉

  7. Hop si eu…unde se lasa cu top…ma bag.
    5. Spanglish (2004) – un film cu si despre diferentele culturale. Joaca foarte bine: Adam Sandler, Tea Leoni, Paz Vega…
    4. Taxi 3 (2003). Desi nu-mi plac filmele frantuzesti, asta e GENIAL. Am ras de-am facut febra muschiulara 😛
    3. Furia (2002) cu: Dragoş Bucur (Luca), Dorina Chiriac (Mona), Adrian Tuli (Gabonu’). Un film get-beget romanesc.
    2. Top gun – film pe care toata lumea il cunoaste si l-am vazut de „n”-shpe mii de ori si parca l-as mai vedea… Cu Tom Cruise, desigur.
    1. Muzica inimii cu: Meryl Streep, Angela Bassett, Aidan Quinn. Film din 1999 ce merita vazut, revazut, rerevazut.

    Desigur, lista poate continua…la nesfarsit 😛
    La top carti ma abonez de pe acum.
    P.S.: asa aflu si eu ce filme merita sa vad.

  8. Mulţumim Crys! 🙂
    Stai pe aproape, urmează şi top 5 cele mai bune cărţi. 😉

  9. Bineeee… vine si ne-culturalizatu’ :

    1. Unfaithfully yours (am ras de mi-am scrantit falcile – Nastassja Kinsky si Dudly Moore)

    2. Top Secret + Naked Gun (seria) + Airplane (seria)

    3. Hellboy (mai degraba 2, 1 e prea serios)

    4. Star Trek – The New Generation (Picard si betazoidiana mi-au luminat viata)

    5. Braveheart – nu stiu de ce, dar mi s-a infipt in memoria afectiva

    Ar mai intra, poate si „The House – part 2”, poate cea mai cretina (in sens bun, umoristic) parodie horror vazuta in viata mea.

  10. Mulţam şi Popescului! 😉

  11. Uau ce de idei de filme bune de văzut! Excelentă idee, Ionuţule 🙂

    Vorba moşului, mie îmi trebuie top 50 🙂 Ce intră la mine şi n-a intrat la voi:

    1. Forrest Gump (cred că poziţia ar trebui ocupată cu „filme cu Tom Hanks” 🙂

    2. 4,3,2 al lui Mungiu – pentru mine e cel mai cel film românesc. Alături de California Dreamin’ …

    3. Little Miss Sunshine, cîştigătorul de la Sundance de anu’ trecut parcă, o pledoarie pentru „Be different and proud of it!”

    4. Eagle vs. Shark – un film proaspăt neozeelandez, săptămîna trecută l-am văzt şi cu cît mă gîndesc mai mult la el cu atît cred că-i mai genial – observă cu ochi critic natura umană, da’ nu dă lecţii 🙂 Pentru cei care vor să se convingă că sîntem atît se similari în problemele noastre, indiferent de continentul pe care trăim.

    5. Robin Rood, Men in Tights – e comedia secolului 🙂

  12. Păi ăsta e şi scopul ascuns al postării mele. De Crăciun vreau şi eu ce filme mai ai. 😉

  13. Ionutu, buna idee…asa ne mai diversificam genurile de filme pe care le putem viziona… de-abia astept top carti…
    Oana, intr-adevar „Little miss sunshine” e foarte frumos… mi-a placut. Iar filmele cu Tom Hanks…merita intr-adevar.

  14. Crystal,
    😉

  15. Ionuţu, cînd o fi să fie topul cu cărţi, io pot să fac top scriitori preferaţi? Că io am o politică: nu citesc cărţile de mai multe ori că-s prea multe bune pe pămînt, dar, cînd mai caut o carte de acelaşi autor, atunci ştiu că mi-a plăcut 🙂

    P.S. Operation „Crăciunu'” – roger 🙂

  16. Uite, mîine sau cînd vrei tu, publici un articol cu top 5 cărţi/scriitori preferaţi. Ok? 😉

  17. Of, hai că vin şi io, mai bătrâneşte, că mie mi s-o îmbolnăvit netul şi sper să reuşesc să trimit. Unele le-aţi pus voi repede, aşa că trebuie să mă mai reorientez.Mi-aţi dat un pic de furcă, io abia ţin minte numele filmelor, apăi alte de-alea, da’ am cătat şi iacăta-mă-s:
    1.Seven-1995-David Fincher -cu Morgan Freeman şi Brad Pitt (l-am văzut la tv şi pierdusem puţin, aşa că aşteptat să văd şi reluarea de la 2 noaptea!)
    2.My life without me – 2003 -o fată cuminte, responsbilă (nu fumat, nu băut, nu drogat, familie, muncă) află că mai are puţin de trăit ;
    m-a impresionat atitudinea!
    3.Bicentennial man-1999-Chris Columbus cu Robin Williams , robot umanizat şi îndrăgostit dispus să facă sacrificiul suprem pentru iubire
    4. The painted veil-2006 -John Curran, cu Edward Norton, care mie-mi place foarte mult + finalul de stat pe gânduri
    5.Cube-1997-Vincenzo Natali ( cum reacţionezi în condiţii extreme, arată ce fel de om eşti!)

  18. NU sunt eu! 😛
    Premiu special-The bucket list (2007)-Jack Nicholson, Morgan Freeman

  19. Pe mine m-a impresionat Edward Norton în Fight Club şi m-a lăsat mască în American History X. Ambele filme, D E V Ă Z U T !!! 😉

  20. @ionutu

    Tu ai început cu topurile, tu să continui cu ce ţi-o mai trece prin minte: cărţi, mâncăruri alese, beuturi şi altele 🙂 Nu postez io că iar o să zică duşmanii mei că mă dau ‘telectuală ? 😀

  21. Petrecerea Burlacilor(Tom Hanks),All that Jazz(Bob Fosse),Once upon in America (de Niro), Godfather I + II, Tăcerea Mieilor (Jodie Foster). Astea mi le-am amintit acum, pe repede. Fără o ordine anume. Sunt zeci, sau sute de filme care mi-au plăcut enorm. Luis de Funes Aripioară sau picioruş (l-am văzut de atâtea ori fără a ma plictisi de el. Ah, să nu uit Piraţii din Caraibe 🙂 Mult prea multe…
    Felicitări pt. noul look. Da’ nu era mai bine înainte? 😆 Zic şi eu , nu dau cu parul 😀

  22. Look-ul ăsta aşa rămîne. 😉
    Luis de Funes, îmi aduce aminte de duminicile în familie.. 🙂

  23. […] ironic) asta chiar e relaxant si amuzant. 10. dar nu cel din urma Rattatouille – soricelul bucatar. Aici am mai scris unele din cele care se gasesc si printre acestea. Va pupa piticu’ inca din […]


Lasă un răspuns

Categorii

