Publicat de: ionutu | Septembrie 18, 2008

Curvette are şi o variantă masculină.. de ce nu mă mir?

Ştiţi că noi, co-autorii Cronicii dar şi cîţiva cititori fideli (puţini dar buni 😉 ), avem o teorie despre sexualitatea declarată a domniei sale, Curvette, bloggul care a reuşit să dovedească în scurt timp că politica nu este tocmai o curvă..bloggul respectiv bătînd de zor la (oole numărate :mrgreen: ) bloggul lui Bombo..
Dar, după investigaţii îndelungi, muncă de cercetare (ok, am avut noroc.. ce Lazarus e unic? 😀 ) asiduă, l-am găsit. Acum suntem gata să vi-l demascăm. Pe el, autorul lui Curvette. Pentru că da, curvetta este băiat toată ziua. Şi scrie foarte bine. Are talent omul, şi scrie o literatură erotică de o calitate cel puţin bună. Luaţ’ de cetiţi:

Sotul unei tipe care imi provoca zambet la dus m-a prins infipt in jumatatea lui mai buna. Desigur, eu nu asa vedeam lucrurile, ca doar nu am ajuns sa ii fut femeia din vreun impuls gay. Doamna era atat de buna incat am riscat si, in timp ce ala incremenise in usa sufrageriei lor frumos decorate (daca sunt la oameni casatoriti in casa imi place sa explorez geometria sexuala a canapelei, bucatariei etc..orice pana la dormitorul conjugal – acolo sa sufere doar ei doi), iar ea nici macar nu stia ca sotul era acolo, ma strecurai ca sarpele dintre picioare in gura, numai…

fragmente din bloggul de mascul al aceluiaşi autor.
Ca şi argumentaţie la investigaţiile şi articolele cazului „Curvette e un el.” stau sfintele reguli ale internetului (care reguli? 😀 ) şi libertatea de expresie a fiecărui individ. Tradus, el/ea (noi suntem convinşi că e un el) poate scrie despre ce-l taie capul şi imaginaţia. Extrapolat, noi, avem dreptul să comentăm cum vrem cele scrise de către el. Nu?
Dacă se va dovedi că ne-am înşelat, nu ne cerem scuze pentru niciun prejudiciu de imagine sau calomnie, pentru că pe internet şi eu pot fi Curvette. La fel cum şi Curvette poate fi Ionuţu. 😉

Responses

  1. Sa fie toata lumea sanatoasa( merci asemenea) 🙂 Cui ii pasa cine-ce-unde-de ce- cum ?

  2. ok moşule, recunosc…am scris articolul din lipsă de inspiraţie.. na! 😀

  3. @Ionutu : nu de inspiratia ta ziceam. Dar ce ? e singura „personalitate multipla” pe care o stii pe bloguri ? 😉 Eheee, sunt oameni „seriosi” cu talente d-astea 😉

  4. Ionuţule, acu’ că mă uitai mai bine pe fragment, seamănă la stil, seamănă la limbaj, seamănă la locaţie. Dar dacă Curvette e fan declarat al bloggerului tău? 🙂 Of, cum se complică lucrurile. Oricum timpul o să ne arate …

    Moşule, tu cine mai eşti în blogosferă? BadPitzi? Bombo? Sau Daniil Sihastrul sau cum îl cheamă pe domnul cela din topul WordPress care răspîndeşte cuvîntul Domnului? 😀

  5. Bine, recunosc, cîteodată mă mai dau şi drept Califar.. :mrgreen: 😀

  6. Ionutu e doar unul si e un dobitoc.

  7. m,
    un dobitoc, dar ce dobitoc! 😀

  8. pot avea si eu adresa de unde e fragmentul de mai sus? Chiar m-ai facut curioasa..:)

  9. În mod normal am pus link către blogul respectiv pe întreg citatul. Se pare că blogul respectiv ori are probleme tehnice, ori a fost şters. Sunt sigur însă că dacă a avut vreodată trafic, atunci tot acest trafic ni se datora nouă. 😀

  10. Poate era tot Curvette, si-i fu lene sa scrie la doua maini, capete, sexe… 😀

  11. Liana,
    pesemne.. 😀


Lasă un răspuns

Categorii

