Publicat de: ionutu | Septembrie 23, 2008

Iubesc 2 sau iubirile Ionuţului. :)

Răspund şi eu la leapşa lui Innu cu următoarele:
-iubesc serile de vineri şi dimineţile de sîmbătă, nu întrebaţi de ce;
-iubesc vodka amestecată cu suc de portocale roşii, băută noaptea pe malul mării;
-iubesc zilele calde, nu caniculare;
-iubesc mirosul de benzină, urăsc mirosul de vopsea şi acetonă, ciudat nu?
-iubesc mîncarea mîncată la alţii, întotdeauna la altul parcă e mai bun, nu?
-iubesc roşiile proaspete mîncate cu salată de vinete, în dimineţile de sîmbătă;
-iubesc faptul că atunci cînd mai trecem pe la ai mei, sunt tratat precum cel mai de vază musafir;
-iubesc să simt cum se zbate peştele în cîrlig, fie el şi cea mai mică fîţă;
-iubesc să mă uit pe geam iarna, cînd ninge îndesat;
-iubesc să stau la geam, cînd merg cu maşina;
-iubesc să dorm la perete, nu la margine;
-iubesc să adorm cu televizorul deschis;
-iubesc cărţile şi filmele bune, muzica bună;
-iubeam ţigara de după….masă, dragoste, un joc de fotbal;
-iubesc o fată, o cheamă Dora, o vreau de nevastă 😉 (ce zici, primeşti?);
-îmi place piesa „Nu am chef azi” de la Vama Veche, cea veche.
Iubesc multe, nu aş avea loc pentru o listă aproape totală aici. Urăsc şi cîteva lucruri. Dar ura nu mi-a adus nicioadată ceva bun. Aşa că trăiţi, iubiţi. Crystal, Anya, Monica, Ina, Alandra, Moşule, Cetăţene, voi?

Responses

  1. O leapşă ca la carte. Eeee, cine ştie cunoaşte 🙂

  2. m-ai dat gata la partea cu vodka cu suc de portocale roşii băută pe malu mării! este şi plăcerea mea! 😛

  3. • Cafeaua de dimineaţă
    • Perna rece
    • Mirosul de ploaie vara
    • Liniştea/amorţeala din timpul ninsorii
    • Dulcea oboseală după o plimbare prelungită
    • Să (re)descopăr străduţe cu căsuţe pitoreşti
    • Zâmbetul amabil
    • Prima dimineaţă cu zăpadă
    • Căldura de sub plapumă în dimineţile geroase
    • Adormitul în sacul de dormit în cort
    • Gloria de la Cacharel
    • Bătrâneii care se mai ţin de mână pe stradă
    • Tocăniţa de mazăre cu pui (cu mult mărar)
    • Berea de pe terasă după o zi (caniculară) de muncă
    • Mugurii de primăvară
    • Curăţenia de primăvară din curte şi descoperirea primilor ghiocei din grădină
    • Să îmi amintesc chestii pe care le-am învăţat demult
    • Să joc whist şi rentz cu amicii
    • Floricelele de primăvară de pe Tâmpa
    • Felul în care îşi întâmpină câinii stăpânii
    • Când îmi iese câte o mâncare nouă
    • Petalele florilor de corcoduş purtate de vânt
    • Mirosul florilor de corcoduş
    • Frunzele de toamnă căzute
    • Umorul britanic
    • Tămâioasa românească şi Grasa de Cotnari
    • Slana cu brânză cu ceapă şi roşii
    • Prima salată de vinete cu roşii din an
    • Paltonaşele şi pantalonii în carouri
    • Replica lui Tom Hanks în “Forest Gump” când spune “Life is like a box of chocolates. You never know what you’re gonna get!” – că e plină de optimism
    • Ciocolata amăruie cu vişine
    • Vişinata
    • Colierele şi brăţările supradimensionate
    • Pantofii din piele întoarsă
    • Testele psihologice (alea serioase nu alea din Cosmo)
    • Reclamele cu “schepsis”
    • Magazinele de decoraţiuni interioare
    • Piaţa de legume toamna
    • Emisiunile “How it’s made” de pe Discovery
    • Focul de camping
    • Mirosul de legume călite

  4. Oau! Dar de mine nu ai scris nimic? Nu iubeşti nimic la mine? 😦

  5. se subînţelege, dragule…! 😀

  6. Io ?
    – sa ma plimb noptile de vara prin oras la barfe cu amicii ( chestie periculoasa pe zi ce trece )
    – sa beau sucuri de grapefruit indiferent ce brand gasesc
    – sa joc golf (cam odata la 2 ani pe bune) saptamanal cu gasca online
    – sa tin toate geamurile deschise cand ploua
    – sa-mi ascult vinyl-ul original cu Dark Side of the Moon cand am drum la prieteni fiindca nu mai am pickup si discurile stau la ei
    – sa revad Se7en si American Beauty cel putin o data pe an
    – sa nu uit sa-mi sun mama de ziua ei
    – si sa nu ma exhib prea mult cu altii 😉

  7. Foarte fain Moşule, mi-a plăcut aia vinilul. 😉 🙂

  8. Vai, Moşule, mi s-a rumenit obrazu’ de ruşine acu’ că m-am făcut să mă simţesc exhibiţionistă 😀 Ei, ie ochei atîta vreme cît nu-s sexibiţionistă 😀

  9. Eheeee, cum as putea sa nu preiau leapsa???
    Incepem…
    Iubesc sa rad si sa dansez,
    iubesc ploaia de vara si sa ma plimb prin ploaie,
    iubesc sa iubesc :P,
    iubesc inghetata de fistic,
    iubesc sa dorm la margine, nu la perete (fara nici o aluzie),
    iubesc sa ma ninga pe nas,
    iubesc „Pe sarma” de la Vama,
    iubesc grisul cu lapte,
    iubesc viata, in general…
    Ce mai iubesc, gasiti aici: http://crystal.weblog.ro/2008-05-01/358041/Imi-place–.html
    Mai vreau leapsa din asta
    :))

  10. Da. promit ca scriu miine! 😆

  11. Hehehe, câteva lucruri aş avea de spus:
    1. Bărbaţii dorm mai tot tompul la perete. Cel puţin la femeile din familia mea aşa se întâmplă. Toate dormim la margine! Şi văd că şi în alte familii!:P :))
    2. Ai spus:”iubesc să stau la geam, cînd merg cu maşina;” :))) Se poate şi altfel?!?
    (exceptând desigur cazurile când cineva doarme pe capota vreunei maşini somnul cel de veci, ferit-a Dumnezeu!)
    3. Culmea (contrar aşteptărilor) iubesc aproape toate lucrurile alea (mai puţin mirosul de benzină şi ţigara de după fotbal)

  12. Eu nu pot urâ. Am descoperit asta cu surprindere. Pot dispreţui – şi o fac uneori – dar nu pot urâ. Aşa că peste partea asta trec.

    Ce iubesc? Cam asta:
    – pe Doamna Popescu
    – pe Popescu Jr. (dar altfel…)
    – lenea
    – nopţile de vară la ţară, în care beau bere cu prietenii şi numărăm avioanele care feliază cerul nopţii cu luminile lor de navigaţie
    – România, cu toate ale ei
    – noţiunea de „piaţă liberă”
    – momentele de epifanie din cursurile mele, în care o sală întreagă trece brusc de la neîncredere la iluminare; parcă se aude un „Ahaaa!…” colectiv
    – un coniac bun, băut seara târziu în faţa şemineului
    – cauzele pierdute, ideile generoase, principiile neglijate de toţi
    – o brânză bună, fină şi greu de găsit
    – bucătăria chinezească (mă rog, cea cantoneză, de fapt…)
    – să stau la geam pe timp de furtună de vară, cu fulgere, trăsnete şi – poate – grindină
    – seria „Dune” a lui Frank Herbert
    – tot ce poate sta pe un birou, de la calculatoare la suporturi de pixuri
    – să dăruiesc primii ghiocei din an doamnei mele
    – mica bârfă de seară, la o ultimă ţigară, cu fiul meu
    – să încerc mâncăruri sau băuturi noi
    – disputele de idei

  13. @monica,
    aşa să faci! 😉
    @innu
    cînd eram mai mic şi mergeam cu maşina, trenul sau autobuzul mă certam mereu cu fraţii mei mai mici pentru locul de la geam. 😀
    @Popescu
    sunt de acord cu tine la partea cu ura. 😉

  14. @ ionutu,

    primele 2 se pun clar,a 2 a se poate si la munte:)

  15. T,
    Păi cum să nu. 😉

  16. Preluat leapşa, dar cer niţicuţă amânare, că am de lucru la nişte hârtii (pe care nu le iubesc! 😀 ) .
    Mulţam!

  17. Iacătă-mă-s:
    -să iubesc şi să mă simt iubită;
    -să mă trezesc dimineaţa şi să mă întind cu „mârâieli”;
    -să mă zbânţui prin casă, pe o melodie ritmată care-mi place, până respir ca locomotiva;
    -să se joace cineva cu mâna prin părul meu;
    -să merg pe stradă ţinându-mă de mână cu iubitul;
    -să adorm în lenjerie de pat proaspăt spălată;
    -să lenevesc în pat, într-o zi ploioasă;
    -să mă plimb desculţă prin băltoacele lăsate de o ploaie de vară;
    -să ascult Mylene Farmer când sunt melancolică (sau muzică franţuzească);
    -să mă prindă dimineaţa pentru că am vrut să termin de citit o carte care „m-a prins”;
    -ochii mei când mă rimelez şi mă fardez 😛 ;
    -mirosul de pâine caldă sau cozonac proaspăt scos din cuptor;
    -mâinile mici şi blânde ale tatălui meu, care mă mângâiau pe creştet de câte ori eram tristă;
    -zgomotul valurilor care se sparg la ţărm;
    -zâmbetul senin al copiilor şi ochii lor mari;
    -să am prieteni buni;
    -să ofer daruri (bine! şi să primesc :D);
    -să fiu prima care spune „La mulţi ani!” celor dragi;
    -să adopt un câine maidanez, atunci când nu mai am acasă (am înnebunit-o pe mama când eram mai mică, pentru că ajunsesem să avem vreo 4 câini pe bătătură);
    -filmele vechi;
    -poşetele de toate culorile, mărimile, texturile;
    -eşarfele fine;
    -starea de oboseală (moleşeală )plăcută de după o călătorie;
    -mirosul de coajă de portocală, uscată pe brâul sobei încinse;
    -migdalele şi caisele pietroase;
    -caişii înfloriţi;
    -sandalele (încălţările) cu toc înalt;
    -albastrul;
    -oamenii cărora le zâmbesc şi ochii;
    -oamenii care-ţi zâmbesc atunci când salută;
    -chefurile şi plecările în călătorie „din senin”, neplanificate;
    -căldura trupului de alături;
    -îngheţata, când mă doare în gât;
    -chenţăitul câinelui meu când se bucură că mă aude venind;
    – frappe-ul cu fetele;
    -jocurile, inclusiv cele de copii (Aţişoara, Cucii 😛 );
    -saramura de peşte cu mămăliguţă;
    -bătaia cu pernele + gâdilat;
    -să plec de nebună prin oraş, fără un scop precis;
    -să citesc pe „bloage” şi să comentez când am ceva de spus;
    …Şi lista rămâne deschisă…pentru că iubesc multe lucruri, păcat că unele nu se întâmplă mai des.

  18. Mulţumim Anyei. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

