Publicat de: ionutu | Septembrie 25, 2008

Hărţuială sexuală? Da. Zilnic.

Dacă eşti femeie. Zilnic, mai ales dacă se întîmplă să ai drum prin apropierea vreunui şantier. Nu contează ce forme ai. Dacă eşti 90-60-90 sau 100-115-120. N-are nicio legătură cu formele. Pur şi simplu băieţii se opresc din stat (pentru că ei asta fac, de aceea şantierele din Romînia trec prin toate anotimpurile, de două sau chiar trei ori la rînd, fie că e vorba despre un bloc de locuinţe, o extindere + mansardare, sau un simplu garaj) şi precum cîinii sau porcii-vier în timpul rutului, au reacţii mai mult decît scîrboase, reacţii ce mă fac să mă gîndesc de două ori înainte de a afirma că omul se află în vîrful lanţului trofic, omul stăpîneşte natura. Ok. Poate ei consideră că aşa domnişoarele sau doamnele cu pricina, ar capta testosteronul cumulat în aer, şi astfel s-ar simţi într-o oarecare măsură atrase de ei. Cum am spus, ei nu fac diferenţa între o piţipoancă îmbrăcată gata de viol, o studentă mai puţin atrăgătoare (conform standardelor actuale impuse de ce se vede la TV, net, reviste) sau o doamnă aflată la o vîrstă venerabilă, multora putîndu-le fi bunică. Domne..are ţîţe? Trece pe lîngă şantierul lor? Nu trebuie lăsată să scape fără să afle că EI sunt ACOLO. Buun. Le poţi face ceva? Nu. Eventual să-i înjuri. Dar e riscant să faci asta atunci cînd eşti singură şi ai de’a face cu vreo 10 giboni.. Atunci? Nu poţi decît să treci peste, şi să speri că dobitocii îşi vor găsi naşul. Şi-aşa sunt bătuţi în cap şi fac umbră degeaba pămîntului. Remember? Muncitorii romîni calificaţi şi serioşi lucrează pe şantierele din Europa şi Asia, pe bani grei şi termene de finalizare respectate. Aici au rămas scursurile şi gibonii. Ia uite-i:
Rîsu’ plînsu’ da’ aşa e. Clipul ne prezintă o situaţie nasoală dacă eşti femeie, într-o manieră amuzantă. De aceea, cu asta pot zice că am răspuns şi la leapşa lui Crystal. 😉

Responses

  1. Regie (in Bucuresti), anno domini 1993. O pereche merge, pe langa niste camine de nefamilisti, catre piata Crangasi. De la un geam, gibonul de serviciu isi face datoria si rage „Fute-o, baa!”. Studenta priveste cu dispret in sus si striga „M-a futut, bai labagiule!”.

    Cei doi studenti mi-au fost colegi.

    (cu scuze doamnelor, domnisoarelor, minorilor si domnilor sensibili pentru limbajul licentios, dar eu doar am citat)

  2. Ioooi, io mi-am luat o cană, oală, vază, găleată de apă în cap într-o zi cînd ţanţoşă păşeam spre Teatrul Dramatic îmbrăcată frumos. M-a pus Necuratu’ să trec pe lîngă Spitalul Militar că era drumul cel mai scurt şi mă grăbeam că întîrziasem la şedinţa de machiaj. Băieţii pînă atunci numa’ comentaseră din gură, dar ei lătrau, io treceam mai departe considerîndu-i inofensivi. De data asta însă au fost creativi 😀

    Am ajuns uşor plouată la piesă zicîndu-mi în gînd: „Bine că a fost apă … ” Între timp ferestrele spitalului care dau spre stradă au fost zidite 🙂

  3. De aia nu simt eu nici un fel de mîndrie atunci cînd aud imnul naţional. Pentru că ştiu că e sfînt pentru astfel de giboni. Asta e Romînia, ţara în care din păcate m-am născut şi sunt nevoit să trăiesc. De aia mă lasă rece gibonii de la televizor care de cîteva zile n-o mai contenesc cu ICR-ul. M-am săturat de ei. Să se ducă dracului cu tot cu romînismul lor ieftin şi fetid.

  4. @ ionutu,

    pentru ca pe santieristi ii cheama Doru:)

    http://www.olshecera.blogspot.com

  5. Nu Doru. Dorel! 😀

  6. Dorele, ne miscam si noi mai cu talent?
    Multam’ Ionutu. Ce-as putea adauga, mai mult decat spune acest video???
    Stiti ce ma intreb eu de multisor? Daca totusi una din aceste pitipoance s-ar da la un gibon de genul celor din imagini… adica sa-i raspunda avansurilor „delicate” de cioban, cu dulceata si delicatete, si l-ar lua in brate ignorand izul de sosete puturoase si transpiratie (care cica ar excita femeile – va zic eu ca nu-i adevarat :))), si i-ar da un sarut ca la carte…ar mai zice ceva boul? Imi imaginez ce degringolada (ca tot aveau cei doi discutii intelectuale) ar iesi intre giboni. Cred ca ciobanul nu si-ar mai reveni ever. Bwahahahahahahaha.
    @oana. Sa nu crezi ca eu n-am patit-o… Bine ca era apa… la tine. Mie mi-au bagat o inghetata in gluga unei pelerine. Si nu eram decat o pustoaica. Si sa vezi ce frumos mi se scurgea inghetata pe frunte cand mi-am pus gluga…. Si multe altele… macar de-as fi vreo „siliconata”. Dar vorba lui Ionutu, nu trebuie sa arati ce stiu eu cum sa se ia de tine…

  7. merită castraţi. Toţi, ca să nu apuce să-şi lase progenituri. Pentru că Romînia va creşte prin stîrpirea gibonilor din toate clasele sociale. 😀

  8. 1 Gibonii construieşte, da? Încet, prost, da construieşte.
    2 Vor venii şi vremuri când nu veţi mai fii fluierate pe stradă, staţi liniştite
    3 Dacă ştii să le dai replica imediat, gibonul îţi mănâncă din plamă.

  9. co2day,
    1. mai bine construiesc cu mîna mea.
    2. nu cred, culmea gibonii sunt ca nişte cameleoni căcaţi sub cozi cînd trec cu prietena mea de mînă pe lîngă acelaşi şantier.
    3. Dă-ne tu un exemplu de replică pe care o femeie singură le-o poate da viermilor ăstora, şi care să ÎI pună cu botul pe labe.
    Bine ai venit pe Cronică! 😉

  10. @co2day

    Domnu’, io m-am mutat în altă ţară, aci nu mi s-a întîmplat în tri ani aproape să mă fluiere careva. Nici pe altele, mai frumoase, cu fuste mai scurte şi ţîţe mai la vedere nu le fluieră nime’. Şi să moară Veta dacă mă simţesc rănită în orgoliu’ meu de fomeie sau dacă-mi lipseşte.

    Şi replica să le-o dai mata cînd ai 1,57 şi 50 de kile … D-aia am vrut să merg io la karate. Pînă la urmă am făcut doar jogging să pot să fug în caz de ceva … Căci, ziceam, e minunat cînd numa’ dau din gură, cînd devin creativi să vezi distracţie …

  11. oana a rulat la faza asta! 😉

  12. @co2day
    2. nu cred ca va vani acea vrema, cel putin nu in Romania. Pentru ca cultura (cacofonia intentionata) e pe cale de disparitie la noi.
    3. Ce replica pot sa-i dau eu unui gibon? Ca pe loc nu-mi vine nimic inspirat ci doar gestul electoral (daca intelegeti ce vreau sa spun).
    Oana, acolo nu-ti foloseste sa stii sa fugi, daca nu ieczista astfel de exemplare… Dar e folositor aici 😉

  13. mai rau e cand gibonii e undercover:)
    adica nu-l „citesti” din primele acorduri vocale,da’ pana la urma se da in vileag…si atunci sa te tii…

  14. OanaBacanu, ne refeream aici la fluierături de la balcon, sau de viol în grup? „Agăţatul” unei fete e o practică globală şi veche de când lumea. .Ar trebui bărbaţii castraţi pentru asta? Eu cred că nu, dar asta e opinia mea.

  15. co2day, cred ca Oana incearca sa faca diferenta intre agatatul cel normal (in care poti fi si politicos, tu, barbat) si marlanismele publice. Nu te-mpiedica nimeni pana acum sa agati in Romania, nu? daca ai facut-o in asa fel incat si ei sa-i placa (conditie esentiala si mai tarziu, de fapt…).

    Sa fluieri / strigi / arunci dupa o fata/femeie e altceva. Ceva mult mai rau. Si eu cred ca asemenea exemplare nereusite ar trebui scoase din peisaj cumva (nu stiu daca neaparat fizic, dar…).

  16. Cred că de fapt nu e vorba de agăţat ci doar de-o miştocăreală ieftină,că ce altceva ar putea să producă …(să spun creierul? ) chestia cu care raţionează indivizii?
    E la fel ca în adolescenţă, când băieţii strigau de la fereastra internatului: „Fluturaş! Fluturaş!”. Şi dacă vreo neinspirată îşi ridica privirea spre ei era strivită cu: „Nu tu, fă, molie!” Nu vă imaginaţi ce satisfacţie imensă aveau că i-au servit-o tipei!
    Vârsta diferă, intelectul e identic.

  17. Domnule Co2day, dacă dumneavoastră aruncatul cu apă după gagici, îmbrîncirea aceloraşi, pusu’ mîinii oriunde pe o persoană pe care n-o cunoşti, fluierăturile, cuvintele şi alte gesturi mai mult sau mai puţin injurioase sînt tehnici de „agăţat” eficiente, vă urez mult succes în găsirea unei partenere pe măsură.

    Nu vorbea nimeni de viol. Ar fi chiar culmea ca ăsta să fie standardul de politeţe faţă de celălalt, bărbat sau femeie: nu te-a violat, deci e ok orice altceva ţi-ar face. Hai că mă enervez ca atunci cînd aud întrebări retorice de genul: „De ce o fi băgat divorţ proasta? Că doar n-o bătea … „. Violenţa nu e numai fizică, stimabile …

    Cetăţene Popescu, tu eşti mai informat, legea ce spune? Poţi, la o adică să-l dai în judecată pe nenorocit? Să-l reclami la poliţie? Trebe să existe vreo chichiţă …

    Anya, exact aşa e cum zici. Eu sînt gata să-i înţeleg pe băieţeii de clasa I care nu ştiu să-şi manifeste altfel simpatia decît trăgînd colega de bancă de codiţe, da’ mai departe de atît nu merge indulgenţa mea 🙂

  18. Vorbim de lucruri diferite. Voi vorbiţi de agresare fizică şi verbală, care este de blamat şi se pedepseşte legal. Eu vorbesc de alienarea femeilor care văd o hărţuire sexuală în orice gest. lucru care nu face decăt sa mărească prăpastia dintre sexe.

  19. No în sfîrşit putem să cădem de acord 🙂 Mă scuzi că te-am înţeles greşit 🙂

  20. Şi voi să mă scuzaţi dacă am hărţuit sexual pe cineva de aici.

  21. Hehe 🙂 Uite, aşa de bine îmi pare că am ajuns la punct comun că am găsit un argument pentru punctul tău de vedere.

    Americanii sînt cei mai fundamentalişti cînd vine vorba de hărţuire sexuală. Cică singurul loc de care poţi apuca un coleg de muncă fără să fii în pericol că te dă în judecată şi cîştigă este cotul … Orice altă parte de trup are conotaţii 🙂 Mai de mult Andrei Codrescu în Dilema veche făcea haz de necaz pe temă …

  22. CO2,
    n-o lua personal omule, dar cred că tu nu ai citit cu atenţie articolul scris de mine, şi din păcate nici comentariile. Ai un aer uşor misogin, iar de hărţuit, crede-mă, dacă trăieşti cu impresia că ai hărţuit pe cineva aici, azi, înseamnă că nu înţelegi pe deplin noţiunea. No offense! 😉
    Eşti binevenit pe Cronică. 😉

  23. Lasă, mă, Ionuţule, băiatu’-n pace că glumea 🙂

  24. Foarte tare clipul cu muncitorii. Insa treaba cu hartuirea sexuala e mult trasa de par. Dupa parerea mea, fenomenul de hartuire se intampla DE OBICEI atunci cand unul dintre „participanti” e mult mai urat decat celalalt. In rest, oamenii se inteleg pentru ca nu sunt animale.

    Daca EA e nasoala, atunci apeleaza la tertip pentru a se razbuna pe EL sau pentru a atrage atentia asupra ei.
    Daca EL e nasol, EA are toate drepturile pentru ca e intr-adevar neplacut sa te streseze cineva neplacut.

    Amuzant este cand EL o acuza pe EA de hartuire sexuala, cred ca e vorba de 1% din cazuri, cel mult. 🙂

  25. omulrau,
    se poate ca procentul să fie mai > de 1%. Numai că un bărbat nu o să se plîngă prea curînd că e hărţuit de o ea. Cred. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

