Publicat de: ionutu | Septembrie 29, 2008

Nu mai pot cu Radio Zu!!

Motto: În urma unei discuţii în cuplu. „Cu ce-i mai indecentă pula, decît furtul?” Paraziţii.

Buuun. Aş vrea să aud ce părere au despre această campanie publicitară domnii Stan, Gâdea şi Cristoiu. Şi cei ce le împărtăşesc opiniile. Mie mi se pare o metaforă pe cît de amuzantă, pe atît de stupidă. La fel cum mi se pare şi poneiul cu zvastică. Sau dacă nu implică instituţiile statului şi/sau bani publici, atunci oricine se poate juca efectiv cum vrea cu diverse simboluri mai mult sau mai puţin controversate? Hmm. Deci?

Responses

  1. Pai depinde ce vezi. Eu vad asta:
    http://www.petreanu.ro/2008/09/cand-era-binedispus-hitler-facea-zu/

  2. Moşule,
    eu văd treaba asta aşa: domnule Gâdea, băi Stane, mai uşor tati, cu poneii şi cu dezbaterile devenite circ, că riscaţi să nu se mai uite nici dracu’ la voi..! 😀
    Şi Petreanu a rulat, din nou.

  3. Mie sloganul îmi aminteşte de o şedinţă de aerobic de acu’ cîţiva ani, prima şi ultima, în care instructoare urla la noi: „Zîmbiţi!!! Zîmbeeeeşte!!! N-auzi să zîmbeşti!!! Trebuie să te simţi bine!!!”. Rar am ieşit mai deprimată dintr-o sală de sport :))) Cam aşa mi-aş fi imaginat „Dictatura bunei dispoziţii” şi fără vederea posterului … Nu, mersi.

    Neinspirată găselniţă zic io, da’, mă rog, probabil nu fac parte din target. Într-o lume ideală ei ar da drumul unei asemenea campanii, dar radioul ar da faliment într-o lună de zile pentru că poporul ar sancţiona joaca cu însemne naziste …

  4. Dragilor, mie mi se pare aproape funny aceasta campanie. Dar totusi consider ca a fost prea agresiva…Parerea mea…
    Cred ca era suficient numele celor doi, sunt destul de cunoscuti, zic eu. Dar probabil nici eu nu fac parte din target-ul lor… 😛

  5. Oana,
    chiar aşa urla?! 😀

  6. I-am văzut aseară la ştiri pe băieţi.. Explicaţia lor este că stârnind astfel de controverse, fie ele şi naziste, vor avea o campanie bine mediatizată. Pâna acum le-a ieşit, însăşi tu încercând să laşi „impresia falsă că n-au ce spune /Le faci reclamă mascată fără să le dai numele” (altă adaptare după Paraziţii) :mrgreen:

  7. Ionuţule, parol! General de brigadă cred c-a fost tanti la viaţa ei 🙂 Acuma, ieşită la pensie, cred că simţea nevoia să-şi amintească de zilele bune 🙂

  8. Măriansche,
    conaseurii cunosc, vorba ceea! 😉 Dar..eu mă refeream la ăştia cu ICR-ul şi poneiul cu zvastică pe cur de la New York . Că m-au omorît cu circul ăsta; şi pe TV şi pe net.

  9. Îl ştiţi pe ăla din 300? This is Spartaaaaaaaaaaa!

    Aşa şi eu: Freeeeeeeeeeedom!

    Dă-i dracu’ de pudibonzi şi de ipocriţi. Cu juma de gură strigă că vor libertate şi că nimeni să nu le interzică lor ceva sau accesul la ceva şi cu altă juma’ de gură urlă că huo, uite un cur, uite o pizdă, uite o pulă pe un tablou, vai, copiii noştri vor fi afectaţi pe viaţă.

  10. Drept urmare, aseară au fost iar în formaţie completă 🙂

  11. Am văzut, şi pe Gaylord Morar l-am văzut şi în emisiunea lui unde şi-a bătut joc de Naomi. Pe nedrept, aş zice.
    Plus că imbecilii susţineau sus şi tare că Poliţia Romînă îşi face treaba. Badea, a rulat din nou aseară. Iar Gâdea începe să semene din ce în ce mai tare cu Dan Diaconescu Senzaţional. Nici nu ştiţi ce pierdeţi. :-bd

  12. io nu mai pot cu astia doi…au pseudoevoluat si aseara la Sinteza Zilei…le-a cam apus vremea (dpmdv)

  13. da, şi ei încă nu îşi dau seama..! 🙂

  14. arata-mi si mie un simbol nazist din poza…mustata?
    iar cristoiu,gadea si stan nu au ce comenta,pt.ca astia 2 nu-si fac radio pe bani publici.

  15. fanule Călin, explică-ne atunci de ce din dictatori, s-au transformat în dirijori. De florile mărului? De kiki bambus? ” Sau dacă nu implică instituţiile statului şi/sau bani publici, atunci oricine se poate juca efectiv cum vrea cu diverse simboluri mai mult sau mai puţin controversate?”…a?


Lasă un răspuns

Categorii

