Publicat de: ionutu | octombrie 2, 2008

Lipsadeinspiraţiuneşisimptomeleei. Punct.

Poate titlul o să vi se pară copiat de la unu’ Darius.. da’ tocmai asta-i şi ideea. Să nu intraţi pe jeg.ro că mă dau de gol atunci. Ok. Mi-a fost mai uşor să scriu aşa, în acelaşi timp constatînd că avea dreptate. Deci azi mi-e lene de mor. Sunt plictisit şi nu am chef să scriu despre nimic. Nimic nu mă mai excită. Adică nu că aş avea vreun target de postări sau mi-aş fi propus cu premeditare să scriu cîte un articol pe zi. Dar, văzînd şi auzind atît de multe zilnic, parcă nici nu-mi mai vine să scriu. Şi ce dacă Andreea Raicu s-o despărţit de boemul Chirilă? Ce dacă Chelsea n-o bătut la Cluj aseară? Pardon, brava lui CFR Cluj. Cui îi mai pasă de Curvette? Sau cui îi mai pasă cine este Zoso? Nici măcar pe cocalari sau pitzipoance nu-mi mai arde să intru, în vreme ce Dono s-a transformat în revista Felicia (nu te supăra frate Dono, ia-o ca pe un compliment 😉 ). Variaţiuni pe aceeaşi temă. Viaţa este o înşiruire de variaţiuni pe aceeaşi temă. Te trezeşti, te duci la serviciu, rămîi blocat în trafic, ajungi acasă, mîncare, cîţiva „prieteni”, somn, după care, o iei a doua zi de la capăt. Şi tot aşa. Da’ deja mă învîrt în jurul cozii. Prin urmare mă simt plin. Şi mă simt şi gol. M-am lăsat de fumat. Duminică celebrez 3 săptămîni de cînd m-am lăsat de ţigări. Ieri am făcut 5 ture de teren sportiv, şi eram mîndru de mine. Un prieten de’al meu nefumător, a făcut vreo 8. Fără să gîfuie. Eu da, în schimb. Prin urmare, ce-şi face omul cu mîna lui, se numeşte[…]. Vă las pe voi să continuaţi.
Să nu vă cumpăraţi prezervative cu aromă de măr verde.
Mda. Pe final vă propun atenţiei, via Ariel, următorul quiz: Cît de Mircea Badea eşti?


Răspunsuri

  1. E de la abstinenţă, filozofule 😀 Raicu s-a despărţit de Chirilă? Da’ ce? Erau împreună? 😀

    P.S. De la Paraziţii citire, apropo de prezervativul cu aromă de măr verde:

    „una se plange ca n’a fost pe faza
    pentru prima oara s’a rupt si vrea sa para treaza
    tarata in spate imi spune printre dinti ca viata’i dura
    dar a inventat prezervativul cu gust de pula
    in mod decent profit de ea si de tariful ei recent
    maine tot orasul stie ca o suge’n gat pe gen
    incet ma deplasez la ora 3 si vad cu groaza
    ca cineva mi’a tras pe nas linia de plutire de pe masa ”

    🙂

  2. „vezi tu? live nu poate 3SudEstu’
    şi nici restu’…[…]”. Tot Paraziţii. 😉

  3. Ăştia da filozofi 🙂 Zlatko învaţă limba română cu ei :)))) Serios!

  4. deci mie testu’ mi-o zis că-s zoso! 😦

  5. Te cred. Paraziţii rulz! 😉

  6. Mie imi zice testul (si nu cel de sarcina ca, deh, daca eu folosesc prezervative cu aroma de mar verde =))): Destul de aproape sa fii noul Mircea Badea dar in continuare departe. Probabil ca intr-un meci direct ai putea sa il bati si pe Doroftei. E bine ca poti sa faci asta … ai cu ce sa te lauzi colegilor de generala!
    ;)) Pai nici nu pot sa fiu Mircea Badea decat daca Mircea e si nume de fata 😛
    Si, ce-i cu lipsa asta de inspiratiune? Revino-ti!!!

  7. Cred că ni se pregăteşte ceva. De vreo câteva săptămâni mi se întâmplă şi mie cam acelaşi lucru: lipsă de chef, sau lene, habar nu am. Excepţie face chestia cu mărul verde pe care nu am probat-o, deci nu pot recomanda „nefolosirea”.

  8. Să nu le probezi!!! 🙂
    Cred că e o chestiune generală, prea suntem bombardaţi cu prostie pură de pe orice canal: tv, net, radio. Cred că suntem sătui, nu?

  9. Hahaha revista Felicia =))

    Si eu am 6 luni de cand m-am lasat yeeeeeee.. felicitari, tine-o tot asa.

    Mircea rulz 🙂

  10. Zappy,
    abia aştept să zic şi eu că am juma’ de an de cînd m-am lăsat. Felicitări şi ţie! 😉
    Mircea rulz, da’ cîteodată o dă rău de gard.
    Dono.. încep să mă simt uşor depăşit de nivelul comentatorilor săi actuali. Hmm..cred că i se trage de la pitzipoancă. 🙂

  11. Nici mie nu imi vine sa mai comentez prea mult. Era mai misto cand eram 20, da guralivi :)). Acuma fiecare vine cu „si eu, si eu!”. Ma rog, el sa fie sanatos.

  12. Uite cum gîndim noi la fel! 😉

  13. Întrevăd aici începutul unei noi idile interblogosferice… :mrgreen:

  14. Te înşeli maestre. Ai primit stencilu? :mrgreen: A nu? Mă gîndeam eu.. 😀

  15. Darius Groza zice că:
    Octombrie 2nd, 2008 la 5:25 pm

    Marianscă: Îţ’ promiţ’! CĂCI! NEÎNTÂRZIAT.

    Mda, deci NU l-a trimis. Încă! COMENTEZI? A nu? Mă gândeam eu… :mrgreen:

  16. Eu cred că o să-l primeşti. Negreşit. A promis. 😀

  17. Corect! Da’ nici de capsuni… De fapt, nu inteleg de ce au iesit prezervativele cu arome de fructe. Imi fac treaba acolo si simt miros de pepene galben… Poate as manca un pepene galben, da’ in nici un caz nu l-as baga in respectiva de sub/din fata/de peste mine! Si nici macar nu mai miros a fructe dupa putin timp. Se amesteca mirosurile si reiese un miros naspa, care iti taie tot cheful… Ma rog, imi plac prezervativele cu miros de prezervativ, de fapt nu imi plac, dar daca nu am de ales le prefer pe cele fara „arome”. Ca tot vorbeati de Parazitii, totusi unul cu aroma de tamaie ar fi interesant! Sa-l folosesti cand esti in doliu sa-ti amintesti de raposatul/raposata… Nu, ca sunt bolnav, e clar!

    Uau, s-a despartit Andreea de Tudor!? Acum poate am o sansa… Stie cineva unde sta Tudor? Serios fiind, nu am inteles niciodata curiozitatea oamenilor pentru vietile altora… Daca maine ar muri Tudor si Andreea ar fi gasita cu un vapor infipt in fund, tot nu cred ca mi-ar trezi vre-un interes, poate as fi curios doar cum se numeste vaporul.

  18. Cu aromă de tămîie…e clar, eşti bolnav. 😀

  19. Bwahahahaaaa. Asta cu aroma de tamaie trebuie brevetat…clar!!!
    Si eu sustin scoaterea aromelor din compozitia prezervativelor. Ca oricum latex-ul cu aromele…yak :-&

  20. Ăsta cu mere a făcut ca în cameră să miroasă a ţuică. Ţuică din aia naşpa. 😀

  21. =))=))=)). Recunosc ca n-am asociat mirosul cu cel de tuica. Dar e foarte corect…

  22. Vezi? 😆


Lasă un comentariu

Categorii