Publicat de: ionutu | Octombrie 6, 2008

Sevraj tardiv.

Ieri am împlinit 3 săptămîni de cînd am divorţat de bunăvoie şi nesilit de nimeni, din căsătoria mea cu Ţigara. Cum m-am trezit cu ţigara în gură vă povesteam mai demult, aici. Nu are rost să mai intru în amănunte. Chestiunea pe care o observ însă este că după 3 săptămîni de abstinenţă, azi am simţit parcă mai mult ca oricînd nevoia de a aprinde o ţigară, de a trage fumul cu poftă, de a o fuma din maxim 3 fumuri zdravene, aşa ca atunci cînd am fost la mare cu trenul şi fumam alături de alţi viciaţi ca şi mine, în scurtele opriri ale trenului. Să fie oare un factor determinant vremea urîtă şi rece de afară, faptul că e luni, nici nu ştiu. Am fost vineri seară în compania unor amici mai vechi, fumători înrăiţi. Vă rog să mă credeţi că deşi n-aş fi crezut vreodată, fumul de ţigară mi-a făcut rău. Atît de rău încît spre dimineaţă am luat buda în braţe, deversînd cu ciudă şi zgîrcenie Crispy Strips-urile de la KFC, victime colaterale în această mizerabilă situaţie.
Acum am o întrebare: de ce cu unii oameni îţi vine să fumezi şi cu alţii nu? Am observat că sunt oameni care nu prea au ce zice, şi atunci, ca să mimeze inteligenţa, fumează ţigară după ţigară şi dau aprobator din cap la discuţiile celor dimprejur. În fine. Don’t mind me.
Azi nu am fumat. Şi nici nu mai sînt tentat. Îmi vine uneori. Am zis că mă las. Pînă acum mi-a ieşit. Fără reţete, fără alte trucuri şi leacuri băbeşti, doar prin voinţă. Îmi impun în fiecare zi să nu mai fumez. 😉

Responses

  1. azi şi mie mi-a venit să fumez…! 😉

  2. Pe vremea asta, cred şi eu.. 😉

  3. Bravo, asta e cheia succesului vointa : pe 1 octombrie am facut 1 an de cand m-am lasat.

  4. Îmi permiţi să-mi dau jos pălăria, Moşule? 😉
    La mine va fi 14 septembrie mereu. Ziua în care am renunţat să mai fiu prost cu mine.

  5. Ha! Pe cine pacaliti voi aici? V-ati lasat de fumat la îndemnul Mihaelei Radulescu 😉

  6. Recunosc. De fapt, văzînd pozele lui zoso. 😀

  7. Rectificare. Pozele cu zoso de pe google images. Am zis „Aşa nu!”. 😀

  8. HAI, IONUŢU, ŞTIM CĂ POŢI!!! BRAVOOOO!!!!!

  9. Mulţumuri pentru încurajările venite şi de peste graniţă! 😉
    Apropo de graniţe, ai văzut steguleţul Indiei? 😆

  10. Bravo meştere, de mult îmi tot promit că las prostia din gura, şi mă bucur de fiecare dată când cineva reuşeşte.

  11. Mulţam’ fain Ovidiu. Într-o zi. Într-o zi ai să te enervezi şi tu. 😉

  12. am implinit deja un an si jumatate (dupa 16 de fumat din greu). deci cred ca poti si tu. iar mancarea de la kfc e un motiv de borat in sine deci nu cred ca fumul te-a facut sa te rastesti la buda:-)

  13. Adi, ţine-o tot aşa, şi eu sper să te ajung din urmă. Cît despre mîncarea de la KFC, uitîndu-mă în urmă, cred că ai dreptate.. 😉

  14. N-a observat nimeni ca Ionutu si Dora vorbesc codat la inceput? 😕
    Tine-o tot asa… E mai bine pentru tine, Ionutu.

  15. @Crystal

    Ca-n bancu’ ăla cu „Spune-i lu’ maică-ta că, dacă n-a vrut să spălăm rufele cu maşina, le-am spălat eu cu mîna” :)))))

  16. P.S. lu’ Ionuţu

    Indianu’ ca indianu’, da’ ai văzut că japonezu’ s-a întors :))))

  17. Dap. Şi israelianu’. 😉
    Crystal, şi ce anume codificam io şi cu Dora? 😀

  18. Eh, prefer sa tin pentru mine ceea ce mi s-a parut. 😛

  19. Hhh, cred că m-am prins la ce s-a gândit Crystal! 😀

  20. Hmmm, mă puneţi pe gînduri. Deci?

  21. Poate e doar o parere…dar pare altceva decat ce scrie acolo, nu Anya?
    Cu imaginatia mea bolnava…

  22. Ca să mă axprim exact : Deci , da! Şi imaginaţia mea zice la fel! 😉

  23. *exprim -scuzaţi! 😀

  24. Eu nu ştiu nimic. În continuare. 🙂

  25. azi şi mie mi-a venit să fumez…! 😉
    Pe vremea asta, cred şi eu.. 😉
    Tot nu? 😛

  26. : lol:

  27. Ok, Dora fuma şi ea. Pasiv, odată cu mine. Am mărturisit. E bine? 🙂

  28. Crystal, îi spunem ? 😉 😀

  29. Iti las onoarea de a-i spune tu la ce ne-a fugit noua mintea citind aceste doua replici, Anya. Multumesc.

  30. Mna, deci ascult.

  31. Măi, eu nu sunt sigură dacă şi tu te-ai gândit la acelaşi lucru, dar eu una, cănd i-am văzut pe micuţii (asta e de alint! ) ăştia doi că-şi fac „ochiate” , m-am gândit…la ţigara de după…. Mai ales că zicaeu şi de vremea… de numărat bani! Greşesc? 😀

  32. Anye şi Crystal,
    urmăriţi aici: https://ionutu.wordpress.com/2008/05/27/3-ani/
    Lămurite? 😉
    Şi da, au fost destule ţigări de după. 🙂

  33. Nu gresesti deloc. Eu ma gandisem un pic diferit totusi. Ca si cand ar fi fost un cod acel ” fumat”, intelegeti? Referindu-se de fapt la acea activitate dinaintea „tigarii de dupa”.
    Dar tot pe acolo ma gandeam si eu… vremea era intr-adevar de „numarat bani” =))

  34. Da, deci. 🙂

  35. io ţi-am spus că anya şi crystal la asta se refereau! dar tu, nuuuu! nu-s aşa perverşi cititorii tăi! 😀

  36. Mi-i asum! 😆

  37. Recunosc! Da’ ce vreţi, îmi place! 😀

  38. Si eu recunosc si-s tare mandra de asta!!! SI-MI PLACEEEEE. Hihihi.

  39. Vezi? Cititorii mei! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

