Publicat de: ionutu | Octombrie 12, 2008

România vs. Franţa, un egal cît o victorie. Ntzz.

2 – 2. Penibil. Înainte să fiu acuzat de lipsă de naţionalism, vorbire în deşert, hulit, ş.a.m.d. vreau să-mi spuneţi ce credeţi că se află în această fotografie:
Mulţumesc. Nişte puşti simpatici jucau în urmă cu vreo cîteva primăveri o miuţă. Jucau miuţa în Piaţa Sfatului din Braşovul nostru plin de turişti. Toţi 3 sau poate 4, nu îmi mai amintesc cu exactitate, se credeau Mutu. Sau Chivu. Mutu, cu precădere. Credeau în calificarea ratată atunci de „ai noştri”, mă rog, „tricolorii”. Nu sunt expert, dar ştiu sigur că era vorba despre acel turneu final în care Chivu era protagonistul reclamei cu tonomatul Coca Cola. Din nou, pe-ni-bil.
Cînd eram şi eu copil, naţionala de fotbal a Romîniei însemna ceva. Erau vremuri în care romînii ar fi ieşit pe străzi pentru a sărbători, chiar şi un egal ca cel din aseară. Hmm.. Piaţa Sfatului, ora 23.38, cîteva minute după meci:

Piţurcă, vedeţilor, „antrenorilor” din teren, scăpaţi de flatulaţiile pe care le aveţi în capetele frumos frezate. Altfel riscaţi să apuneţi aşa cum aţi apărut: de nicăieri.
Hai I-lele Feroe! 😀

Responses

  1. Nu mă mai uit. A fost ultima oară. Eu mă umplu de nervi şi pe ei îi doare drept în frezele alea despre care vorbeşti.

  2. Ah, deci a jucat si Mutu 🙄 Noroc cu blogul tau, nu-l vazusem 😎

  3. 😛

  4. Deci NU!!! Mi-am promis ca nu ma mai uit la nici un meci in care joaca Nationala, dar am incalcat promisiunea. Iar asta doar mi-a intarit opinia ca Romania Sucks!!! La fotbal cel putin…

  5. nationala? care a noastra? lipseste cu desavarsire…
    🙂
    frumoasa poza 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

