Publicat de: ionutu | Octombrie 14, 2008

În meciul Badea-Huidu, scorul este Huidu 1, Ciutacu 1.

Că Intactu’ şi Realitatea-Caţavencu sunt în cădere liberă, nu mai e demult o noutate. Circul şi filmuleţele de pe Youtube sunt la ordinea zilei, în producţiile ambelor trusturi. Sau să difuzezi imagini via Youtube, o fi acum noul trend. În fine. De Cârcotaşi nici nu mă mai leg. Sunt atît de lipsiţi de sare şi de piper, încît miercuri seara nu ştiu cîţi romîni se mai uită la ei pentru glumele lor (mă rog, glumele lui Găinuşă-Pensiune), sau pentru fragmente de fund descoperit de bebeluşă, la vreun dans. Asta e, sexul vinde. Bebeluşele, dans!
Mai nou, Badea Mircea, pardon Mircea Badea e într-un meci de cîteva zile cu cîrcotaşul Huidu. Adică Huidu a zis de Mircia că are freză naşpa, iar Badea a zis de Şerban că nu are ce să mai freză şi că nu ştie nici cu gramatica. În fine, război total. Nu glumă. Între timp, hop şi Ciutacul cel arogant şi genial sare la beregată de huid(u) – pe bună dreptate zic, după prestaţia gibonului imitator de gibon becalian, în emisiunea live de la Realitatea – şi-i face bebeluşele borfete. La care, grobian şi mitocan Huidu aduce vorbire de mama Ciutacului. Şi uite-aşa, băieţii ăştia o ţin tot într-o sfadă. Iar noi nu putem face altceva decît să-i urmărim. Şi să ne minunăm. Şi să mergem la vot în noiembrie. Ca nişte buni cetăţeni.
Prin urmare, vin şi vă întreb. De ce?

Responses

  1. Pentru ca…
    Noi muncim…aaaa….votam, noi nu gandim.
    Da, razboiul asta le face rau in primul rand lor, nu noua. Noi nu ne mai uitam la emisiunlie/blogurile lor scarbiti de atata ura fara fond si deci… ei pierd
    Sau nu?

  2. Corect!

  3. Intactu o duce bine, grupul RC stă mai prost că are pierderi de 8 milioane de eurococo pe anul trecut doar la Realitatea. Delicateţea lui Huidu de-a se lua de mama Ciutacului este, totuşi, o mizerie.

    Pâna una alta oamenii-s vedete TV, poţi să nu-i votezi instantateu schimband canalul. Ar fi mişto să fie aşa de uşor şi cu politicienii, mă enervează, apăs pe un buton şi dispare.

  4. @ ionuţu,

    O mare prostie !
    Huidu mai încearcă şi alte variante de a se face de căcat,ceea ce îi reuşeşte cu succes maxim în ipostaza în care se screme să mimeze ceva păreri despre politica românească iar Ciutacu nu face decât sa-l taxeze,şi bine face.

  5. Eftimie,
    e drept, Intactul n-o duce rău financiar, cred. Eu mă refeream la lipsa de inspiraţie. La circul de la Sinteza lui Stan, Gâdea şi Cristoiu. La desele ieşiri cel puţin stupide ale lui Mircea Badea. În fine, le-o fi greu acolo sus. 🙂

  6. T,
    Ciutacu a făcut bine că l-a taxat pe Huidu. Dar cu bebeluşele ce-a avut? 😀 Alea e oricum nevinovate, că e sărace cu duhul. 😀 Io aş fi sesizat Protecţia Copilului, să văd pe unde scotea Huidu(ma) cămeşa. 😆

  7. @ ionuţu,

    eeeee…alea-s victime colaterale,aşa se numesc:))

  8. Decat sa stau sa-mi pierd timpul urmarindu-i pe Huiduitu, pardon, Huidu, Gainusa….sau sa stau sa urmaresc „scandalul” dintre ei, din care vor iesi invingatoare ambele tabere…mai bine stau pe net, mai citesc un blog, doua, trei, mai multe…apoi la un documentar…..

  9. inca il mai apreciezi vad pe lingau’ 😆
    but also true cronica a ajuns o emisiune inspida. iar toata sfada si galceava asta e artificiala si intretinuta expres . parerea mea, hac ….pai cum altfel cand in tara asta vinde dan senational diaconescu, libertatea si can can ?
    cat despre trustul intact, si noua politica hai sa dam cu tot ce putem in basescu chiar si la rubrica meteo…numa de bine.
    mda….tot la vot ne vedem. sa borim bine dupa propaganda rosie.
    traiasca felix

  10. da cu cine nu se cearta badea?

  11. mike,
    mă bucur că ai revenit. 😉
    newdada,
    chiar aşa! 🙂

  12. Huidu mi se pare de multe ori ca depaseste limita bunului simt…ascuns in spatele unei emisiuni care se vrea la caterinca. Badea nu mi-a fost niciodata simpatic…dar se pare ca este apreciat in nesimtirea lui de multi..
    Eu recunosc ca mai ma uit din cand in cand la Cronica.
    Dar vorba aia toti o apa si un pamant noi sa fim sanatosi…

  13. Eu nu mă mai uit la Cronica lor. Am Cronica mea acum. 😉 (numele este inspirat din titlul unui roman de’al lui G. G. Marquez).


Lasă un răspuns

Categorii

