Publicat de: ionutu | Octombrie 23, 2008

De ce iubim femeile. Varianta mea.

După o ceartă nocturnă. Dialog matinal pe calea mesengerului.

Actul I.
eu: neata!
eu: mi-ati vorbit cam rece
eu: la telefon
ea: si dumneavoastra ati cam tinut juramantul tacerii in dimineata asta
eu: v-am respectat dorinta
ea: care era dorinta mea?
eu: de tacere
ea: am spus io asa ceva?
eu: nu ati spus
ea: din cate stiu io, aseara v-am cerut altceva!
eu: iar eu v-am urat noapte buna
eu: iar azi-noapte v-am luat si in brate
eu: ca semn al iubirii ce v-o port
ea: nu tin minte sa ma fi luat in brate!
eu: si acum mi-am pus poza cu dumneavoastra
eu: pai poate pentru ca dormeati
eu: profund
ea: ce porc santajist sunteti!
eu: nu sunt!
ea: http://www.cotidianul.ro/un_roman_il_invinge_pe_nesuferitul_domn_dobanda-61869.html
eu: tare
ea: v-a placut?!?
eu: interesant
eu: dar inutil
eu: pulimea e victima sigura in fata bancilor
ea: da

Cînd începusem să cred că e pe cale să mă ierte,

Actul II.
ea: vreau sa va anunt ca de dimineata am purcesat una bucata revista „beau monde” care a venit la pachet cu una bucata mousse de par de la taft
ea: totul la incredibilul pret de 13 lei
ea: m-a convins tanti de la chiosc
ea: intrucat nu venise unica pe care o asteptam si care avea reclama ca apare in data de 23 ocombrie, anul curent
eu: ce e aia mosse de par?
eu: va rog sa-mi explicati?
ea: moUsse
ea: adica spuma
eu: aha
ea: spuma pt par
eu: foarte bine
ea: pt coafare
eu: o sa am cu ce sa-mi fac freza
eu: va multumesc
ea: precizez ca este fara miros prin urmare veti avea oprtunitatea sa-l folositi fara de tagad si dumneavoastra
eu: cum adica fara de miros?
eu: mie imi place spuma de par cu miros
ea: este o formula speciala care iti ofera posibilitatea sa-ti aranjezi parul fara a ti-l ingreuna si fara a duhni ca o cocota incaltata
eu: aha
eu: e bine atunci
eu: imi va cadea din par?
ea: negresit, dupa cativa ani…
ea: doar aveti deja inceput de calvitie
eu: asta nu e un adevar, asa e forma cresterii parului pe scalp
ea: evident, exista un pattern dupa care se orienteaza foliculul de par intru crestere, dar numaidecat, domnule, numaidecat…
eu: nu am calvitie si nici inceput de, stimabila!
ea: daca asta va ajuta sa va mentineti echilibrul psihic, e in regula sa sustineti asta!
eu: nu sunt nebun
eu: sunt in echilibru

şi atunci, eu vă întreb: cum să nu le iubim? 😉

Responses

  1. @offltopic

    Trupa ShowTime te invita la stand-up comedy
    Duminica, 26 octombrie, ora 19 hai si tu cu prietenii tai in Deane’s Irish Pub sa vezi un spectacol cu mult umor, fara inhibitii, fara cenzura in care lucrurile se spun “pe bune” si sa razi asa cum nu ai mai facut-o de mult.

    Atentie! Spectacol cu limbaj explicit!

    Accesul interzis pudicilor si celor sub 16 ani!“

    P.S. Scuze pt offtopic

    PPS Afisul aici http://www.neuronu.ro/wp-content/uploads/2008/10/de-500-pxl.jpg

  2. Folositi bre telefonul.

  3. E mai incitant pre mess, Moş! 😉

  4. I see 😎 Webcam … 👿

  5. moşuleţ pervers! 😆

  6. This is better than „Married with children” :))) Nu puneţi de un scenariu de sitcom? 😀 Nu de alta, da’ să aveţi de unde da că persoane nevoiaşe există după cum s-a dovedit 🙂

  7. buna intrebare.
    retorica.
    o alta ea, irelevanta pentru dumneata:
    sunteti asteptat sa dati cu pixul la mister cafeneaua, adica aci:
    http://www.cafeneaua.com/nodes/show/18810/mister-cafeneaua-2008-regulile-concursului/1
    CDGBI (comitetul damelor gagici bine si cu initiativa) va multumeste anticipat si deosebit.

  8. Negreşit, viu să dau cu clicku’! 😉

  9. Pfuuu. Mă bate gândul să-ţi pastez şi eu nişte conversaţii de mess. Dar mă abţin, căci o încasez pe urmă.

  10. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

